A motortervezők úgy tervezik a mostani motorokat, hogy az olajhőfok körübelül 100 legyen mind pályán mind közúton. Ilyen esetben a 10W30 a legoptimálisabb mert biztosítja a kenést és ez olajnyomástól független. Hiába van olajnyomásod ha az olaj nem ken rendesen.
De, ha te beleteszed a 10w50-et akkor rossz lesz a kenésed. Ez az olaj akkor lenne tökéletes, ha az olajhőfokod 150 Celsius körül lenne.
melyik repsol olaj volt ami miatt leragadtak a lamellák?
Én meg teszek bele sztem Castrol 10w50est, most úgyis újra Honda főszponzor lett a superbike-ban
Ez sajnos ilyen! Mindenki azt ajánlja, ami éppen a motorjába van és az a gond, hogy valaki leragad egy adott motorolajnál és nem probálkozik másokkal, így viszonyítani se lehet.
Én szerény véleményem szerint repsolt soha nem teszek bele... Leragadtak vele a lamelláim és zsebbenyulos volt a történet..
Azért óvatosan a nagyobb sűrűségi olajjal. Lehet vannak olyan rések, helyek ahova ez a sűrűségű olaj nem tud olyan hatékonyan bejutni, mint mondjuk egy hígabb olaj nem is beszélve arról, hogy minél sűrűbb annál nehezebben hajtja meg az olajpumpa.
Szia!
Az sokat segítene, ha tudnánk milyen évjáratú motorról van szó. Azért lehet maximum felett a szintjelzöd, mert gondolom jó ideje nem lett használva és így minden olaj le tud folyni az olajteknőbe
Ne legyél elbizonytalanodva ... jó a repsol is , meg a castrol is ... meg a többi is . nekem castrol volt benne és sokan fikázták , hogy ilyen szar , meg olyan .... meg , hogy hamisítják is . OK aláírom , tényleg úgy lehet , de nekem az is jó volt.(ha a cimkén lévő vonalkód alatt az első szám 4-es , akkor az a németeknél készül )
Amúgy a "szentírás" azt mondja , hogy a 07'-be 10W-30 v.10W-40 az ideális. nekem jó a 10W-50 is ... finoman jár a gépezet
Sziasztok!
Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy mit jelenthet az "A" hibakód, és az "Fi" hibakód? Nem találtam a neten semmi leírást róla. Nyilván szervizbe is el fogom vinni minél előbb a motort, csak annyira érdekel, hogy mi lehet a baj... :( Valamint az hogy lehet, hogy a motorolaj szint mérő a maximum fölé emelkedett? Lehetséges, hogy víz került bele? Esetleg szétfagyott a blokk?
Válaszotokat előre is köszönöm!
10w50 nem lesz neki nagyon sűrű?
Én a te helyedben motul 300v 10w30 igaz van ára, de mégis csak motorolajról beszélünk.
Ilyen repsol meg ilyeneket nem tennék bele, szerintem katasztrofálisan rosszak.. Gyári 600rr-be a Honda szervíz mindig repsolt tesz bele, de nagyon nem vagyok vele megelégedve.
Bocs badzoli, nem téged akartalak emlegetni, csak a te kommentedet olvastam valahol, aztán arra emlékeztem, hogy te írtad .
Szóval hondalaci600 lett volna, bocsi
Olaj:
Volt egy Bandit 400asom, abba repsol olajat tettem, de csattogott, meg akadt a váltó, úgyhogy váltottam Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50-re. Ez nagyon bevált, a CBR-ben is ez lötyög, már harmadik csere ugyanebből az olajból, és 100%-ig meg vagyok elégedve vele. Szerintem ez egy jó választás lehet. Nyilván ha akar valaki repsol, liqui molly, motul, valvoline stb... márkából is talál kiváló minőségűt, nekem a castrol vált be. Ja, én badzoli kollégával ellentétben 6E km-enként cserélem
Sziasztok eladó gyár cbr 600 rr cuccok 07-11, elég sok minden van.Sérült és hibátlan cuccok is(idomok(több színben, nem csak egészben ),műszerfal, lámpa, hűtő, kerekek...)
Akit érdekel valami írjon vagy hívjon
Olajcsere ügyben szeretnék javaslatokat kérni: 600rr '05, sportos utcai motorozás, szerpentinek, hébe-hóba pályanap. Kérdésem hogy milyen olajat használjak.
Eddig Repsol moto sintetico 10w40 volt benne
Előre is köszi
Ja csak nekem az a bajom, h. amit most veszek RR-t azon egy martin van, de 50-be számolja be pluszba hozzá.
Problémám pedig ott van, h. felhívtam Martint, 45-be tud zsír új u.olyan dobot csinálni, e-bayen meg közbe találtam egy Carbon Yoshimra RS5-öt összekötővel 300 dollárért.
Szóval nem akarom leszólni a Martint de mégiscsak van egy Yoshi 60-70 körül és elvileg új, de sz.tem még használtan is megér annyit.
ez valóban hasznos dolog, csak számíts rá hogy összeb@szod vele a sárvédődet!
ahogy teszed be meg húzod ki akkor nagyon odakell figyelni rá hogy ne tegyél kárt!
A motortervezők úgy tervezik a mostani motorokat, hogy az olajhőfok körübelül 100 legyen mind pályán mind közúton. Ilyen esetben a 10W30 a legoptimálisabb mert biztosítja a kenést és ez olajnyomástól független. Hiába van olajnyomásod ha az olaj nem ken rendesen.
De, ha te beleteszed a 10w50-et akkor rossz lesz a kenésed. Ez az olaj akkor lenne tökéletes, ha az olajhőfokod 150 Celsius körül lenne.