Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem is
leakarom cserélni ezt az ocsmány tartót és azok tetszenek,de nem tudom, hogy ugyan akkora e
áhá! fórumozol...
aki kér, az ne válogasson..
Azt megköszönném csavar középtől csavar középig
Éncsak megmagyaráztam hogy utcára miért is jobb az ezres. Nyomatékosabb, lehet vele dinamikusan haladni 2személlyel is, nemkell visszapakolni egy egy necces előzésnél. Ellenben pályán jobb a 6kilós. Könyebb, és nemkell félni hogy elrugalattad kigyorsításnál.
A V2 ről meg annyit, hogy idehozhatsz nekem akármilyen 1000res v2est, bármilyen fokozatban, bármilyen sebességről hajlandó vagyok össszehasonlítani. állítom hogy az RR elveri őket nyomatékrugalmasságban. a v2előnye 2 max 3ezres fordulatig tart, de ilyen alacsonyan senki se használ motort. egy SP vel nemhiszem hogy 6ban alapjáratról lehet gyorsítani. De tény, sokkal nagyobb élvezet egy V2vel motorozni. Talán pont azért mert vibrál, és küzdeni kell vele:)
megnézzem?
Nem kell bemutatni a nyomatékát egyiknek sem, annyira ismerem őket, pont ezért próbáltam 1000-est is. De ha már annyira nyomaték kell akkor inkább VTR SP1 vagy SP2 és azt még sokkal nagyobb feeling is vezetni mint egy 1000 RR-t, nem kell hülyéreforgatni, h. toljon és még egyénisége is van a vasnak.

Meg nehogymár azt mond nekem h. az ezresen több hely van mint 600-on, ez csak ránk magyarokra jellemző, mert itt az ezres a trend - státuszszimbólum - inkább pörgetek egy 600-ast jobban mint 1000-est vegyek, utcára bőven elég az is ugyse tudom kihasználni és mellesleg nem is kell annyit költeni rá mint egy 1000-esre.

Mindezek ellenére Anyos05RR-nél a pont és teljesen egyetértek vele.

De vegyen mindenki azt amit akar, vagy vegyetek inkább Hayabusát mert trendi és elmondhatod h. enyi meg annyi nyomatékom van amit sose fogok kihasználni
heló, én 188cm vagyok, és elférek a 600on, igaz 2-300 km-ert megérzek a combjaimban. Egyébként teljesen jó, be is tudok bújni, térdeim sem akadnak el a tankban...
Bekellene mutassalak Nyomaték barátomnak. Ő az a tényező amiből 2szerannyi van egy ezresben mint egy hatszázasban, így kissé használhatóbb, pláne ha felültetsz magad mögé valakit. Nemutolsósorbn kevesebbet is eszik.
Nekem is bőven elég pályán, utcán egyaránt a 600as. Pedig majd 100kg és 192cm vagyok én is.
hali
nem tud valaki cbr600rr-re műszerfal külső burkolatot?
Mert utcán jobban és biztonságosabban lehet menni 200+-al mint pályán? Nem értem az összefüggést
Én 170cm vagyok és elférek a 600-ason meg az 1000-esen is. És a lányok is imádnak.
Akkor fog kiderülni hogy elférsz-e rajt, ha lenyomsz 2-300 km et egyseggel. Vagy egy pályanapon:) Hidd el, nemfogsz elférni rajt:D 193cm vagyok, és az 1000resen se férek el
Olyan képem nincs mert most akarok venni RR-t, de már próbáltam többet is és igen, elférek rajta.
VTR SP1-en sokkal szarabbul éreztem magam, mondjuk nagyobb élmény menet közben mint az RR.
Pályamotort keresek! 2003-2004 között gyártott 600rr
Szerintem meg pont hogy utcára kell a nagyobb gép, pályára elég a kisebb.
Akkor azt képzeld el h én a 173centimmel h elférek rajta:D 260 körül szoktam érezni h kezdi piszkálni a fejem a szél:D dobj már fel légyszi egy képet amin ülsz a vason mert azért azt megnézném h férsz el rajta simán:D
Bőven elég utcára a 600 RR sőt én spec. még el is férek rajta pedig 192 vagyok
Ezzel én is így voltam h akkor már inkább 1000rest vennék de nincs még egy ilyen szép szín 1000ben, inkább maradok street 600ban és át tolom majd tavasszal Ágohoz h kapjon pár pacit még.
Hali! Én tudok segíteni komplett garnitúra beszerzésében. Akár matt fekete, akár a képen látható mintával. Adatlapomon találsz elérhetőséget, csörrenj meg és megbeszéljük a részleteket!
Hát beállítással együtt egy 100+. Ha commander akkor fékpad alap persze. De akkor meg úgy lenne már igazán értelme, hogy légszűrő, meg teljes nyitott rendszer...
Azért annyira nem drága egy power commander.. Valakinek meg bőven elég a 600-as és szeretné úgy alakítani a motor karakterisztikáját, ahogy az ő vezetési stílusa akarja. A fékpadozás meg szerintem alap dolog, ez a legegyszerűbb dolga a bajok megelözésére.