Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de nem egy Hondánál!
Súlycsökkentés lényege, hogy általában a keményebb sűrű anyagszerkezetű anyagokat( fémeket) könnyebb öntvényekre, kompozitokra szokták cserélni. Tehát kisebb a tűrése ergo jobban és hamarabb kopik. A váz súlyának csökkentése meg azt eredményezi, hogy bizonyos helyen való nem nagy ütéssel, ütközéssel könnyen elferdülhet és sokszor láttam olyat, hogy a váz a hegesztésnél kettétörik.
meg ez sztem olyan dolog, h esésközben is ráránthat az ember a gázra egyből felszalad vagy ugye ha a hátsó kerék elemelkedik a talajtól akkor is valamennyit felszalad a fordulat nem?
ez egy 2003-as rr
sztem lassan már mindbe....
ebből tudjákvissza nézni h mekkoa sebességnél történt az ütközés....
Gondolom szépen megvzsgálják , hogy hanyadikban volt és mekkora fordulatszámon állt meg a mutató.Ebből lehet számolni ,
hogy mennyivel tekert az illető...gondolom én .
Régebben használtam egy F2-es CBR-t és mikor nem tudtam hanyadikban vagyok(néha most se tudom) csak a mutatókat lestem és egy idő után berögződött a dolog .Ebből következtetek erre a tényálladékra
De lehet nincs igazam.
Köszi!
Autónál én már láttam olyan műszerfalat, hogy a km/h megakadt.
Akkor lehet jól matekoltam ...
hétvégén olaj csere (Repsol Moto Racing 10W-50)
Előre -1 , csak tavasszal cserélem szerintem .
Szerintem azt , hogy mennyivel csapatott a kolléga ...
De erről inkább kérdezd POHI-t , vagy BearDr-t a
"Gyorshajtás, yard, megoldások" -topicban .
remélem segíthettem .
Ipone Full Power Katana-10W50. Elöl -1.
Közvetlen perec után úgy maradt állítólag, rendőrség elvitte a műszerfalat meg lehet abból állapítani valamit?
Üdv !
Úgy is maradt ? üzemképes még a vas ? vagy úgy érted , hogy ha most , a perec után gyujtásra teszed és akkor a ford.szám jelző megáll valahol ?
Üdv! Létezik az, h ütközésnél a fordulatszámmérő kiakad azon az értéken amennyi ütközés előtt volt?
Ezen agyaltam én is .
Ha szinte az évenkénti újítás eredménye az általában kisebb súly , kontra nagyobb teljesítmény , akkor mi lehet a hátrány ?
Erről mesélj már...
bár így se lomha ... lehet csak az elejőből lesz egyel kevesebb
Jut eszembe ! Ti milyen olajat használtok ? Meg milyen áttétel A gyári az 16/42
és most nem akarja nagyon elforogni magát Szerintem tavasszal variálok rajta kicsit . (-1/+2) erre gondoltam
OK öregem ... majd a hosszú téli estéken ledumáljuk itt a fórumon a Parasás dolgot.
Hali! 2003-2006 os 600RRhez van sötétített (kóla színü) bubis plekszim eladó. Vadonat új, 8ezer forint.

Adatlapomon találtok elérhetőséget.
Kösz! Előbb utóbb csak összefutunk valahol, pl. Parasán.
Hát tesó ... majdnem olyan szép mint az enyém
Csak vicceltem. Nagyon állat a gépezet
Kisebb súlynak meg van a hátránya.
Hasonló, adatlapomra dobtam fel képet.
De majd a többit othonról ... most a munkahelyemen vagyok