Hali!
Az átváltás egyszerű mint ahogy már írták gombnyomás és kész!
De arra figyelj,hogy az európai indításgátlós modellekről ha lehúzod a műszerfal csatit akkor a motor nem indul el soha az éeletben ellenben az amcsi modellel,az órák nélkül is indul és működik.Ezért európaira amcsi órát nem kellene raknod!
Nem tudom hogy amcsi vagy angol motor csak azt tudom mph-ban mér.
Akkor nem kell cserélni rajta semmit csak gombal állítani ez így nagyon jó vagyis tökéletes :D
Nem EU alatt Amcsit érted? Az 99% ban megegyezik kb. Jobb is mint az EUs, nincs benn semmiféle környezetvédelmi marhaság. Pár kilóval könnyebb is ez miatt, picit jobban megy, stbstb. Alkatrészeknél annyit fogsz észrevenni, hogy hátulra egyel nagyobb lánckerék kell rá.
Van még Japán kiadás az 69 lovas gondolom nem olyat akarsz....
megéri e átállítani? Hát ha jó vagy a mértékegységekből, és át tudod számolni fejben könnyen és gyorsan akkor felesleges átállítani. Amúgy meg van 2 gomb a műszerfalon azokkal kell átállítani.
Olyan kérdésem lenne hogy amelyik CBR600RR mph-ban mér azt át lehet állítani km/h-ba?
Ha igen akkor milyen módon és megéri e?
Az európai és nem európai modellek alkatrészei megegyeznek vagy vannak változtatások rajtuk?
Beszerzés szempontjából érdekel, mert találtam egyet aminek a fenti dolog a problémája. És ha később is kellene hozzá vmi akkor ne úgy kelljen külön hozatni hozzá.
Nem gond, ha megrágta a kutya! Az enyém is lerepült 1 előzésnél, de megtaláltam az út szélén. Kicsit megütődött az egyik sarka, de újrahuzattam kb. 1500 Ft-ért, és csak szakértők veszik észre hogy nem az eredeti!
szia!
az mit jelent? mennyire? van egy mobilos fotód netán?
végülis ha lezárja és nem esik ki a tárcsazáram meg az eü zacsi, jó, mert amúgy is most törött a motorom, szóval egy elemmel több, amire duct tape-t ragasztok nem oszt, nem szoroz
üdv, eladó egy pirelli diabló hátsó gumi 180/55 17 jó állapotú küldök képet is ha érdekel valakit 6e ft+ posta de elég sűrgős lenne!
ennyiért nem veszel normális gumit sehol!
tegnap este sikeresen elhagytam az utasülésem, valszeg miután a tárcsazárat beraktam a farokidomba, nem pattintottam vissza rendesen, aztán már csak otthon vettem észre, hogy az biza elveszett
van valakinek egy elfekvő felesleges darab? és mit kérnétek érte?
Az átváltás egyszerű mint ahogy már írták gombnyomás és kész!
De arra figyelj,hogy az európai indításgátlós modellekről ha lehúzod a műszerfal csatit akkor a motor nem indul el soha az éeletben ellenben az amcsi modellel,az órák nélkül is indul és működik.Ezért európaira amcsi órát nem kellene raknod!