Van fényképed a te rendszámtartódról: Mert néztem Siófokon, de már elfelejtettem, hogy hogyan rögzítetted a sárvédő vágás után. Holnap nekiállok én is azért kérdezem, nehogy valami bonyolult dolgot hozzak ki belőle
Autós tuningboltokban lehet kapni méterre a hűtőrács helyére beépíthető fémhálókat. Tudom, hogy nem az igazi, de azért szépen meg lehet csinálni, némi melegragasztó segítségével. Pl. itt is vannak.
A gyári üléspúp 3 éve 75ezer volt, azóta nyilván nem lett olcsóbb. Az Ermax csinál utángyártottat, asszem fényezés nélkül volt 30ezer 2 éve.
A rendszámtartó elég széles tartományban állítható szögben. A vezetékek vagy sufnituning, vagy vehetsz hozzá az egyik végén gyári csatlakozós kábelszettet. A gyári index viszont szerintem nem megy fel rá, legalább lehet LED-esre cserélni.
A rendszámtartóval én is cinkbe vagyok, mert az előző tulaj sajna lefűrészelte. Szeretnék szerezni gyárit, de eddig csak indexekkel együtt találtam szóval még áll a dolog... Egyébként kb mennyibe fáj egy üléspúp? Használtan nincs sehol gyári, az eBay-en meg kaka az utángyártott...
A lámpának a zsinórján van olyan dugó amivel össze lehet kötni a gyári vezetékkel, vagy vágni kell és mókolva összekötni?
Az index helyére a gyári is befér?
A dőlésszög mennyire választható? Ha laza a csavar akkor lehet dönteni, vagy fix pontjai vannak?
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Nemrég vettem egy 2005-ös 600 RR-t, és a gondom az vele, hogy az alapjárat meleg motornál 900-1100 között ugrál.
Menet közben nem érzek semmilyen rángatást.
A motoron egy Akrapovic sport dob van.
Mi okozhatja ezt a zakatoló, ugráló alapjáratot?
nogradi.attila@gmail.com vagy 06 30 492 0057
, picike az egész, de már küldik postán holnap.
Köszi mindenkinek a segítséget
Pl. itt is vannak.
Tehát nincs valakinek felesleges 2007- es motorra ilyen rácsa?
2003-as motoron volt.
tankidom 2003-2006
sárvédő 2005-2006
akksi tartó 2003-2006
együtt 12.000 Ft.
kép1
kép2
A rendszámtartó elég széles tartományban állítható szögben. A vezetékek vagy sufnituning, vagy vehetsz hozzá az egyik végén gyári csatlakozós kábelszettet. A gyári index viszont szerintem nem megy fel rá, legalább lehet LED-esre cserélni.
Az index helyére a gyári is befér?
A dőlésszög mennyire választható? Ha laza a csavar akkor lehet dönteni, vagy fix pontjai vannak?
Egy kis segítségre lenne szükségem.
Nemrég vettem egy 2005-ös 600 RR-t, és a gondom az vele, hogy az alapjárat meleg motornál 900-1100 között ugrál.
Menet közben nem érzek semmilyen rángatást.
A motoron egy Akrapovic sport dob van.
Mi okozhatja ezt a zakatoló, ugráló alapjáratot?
Előre is köszi a válaszokat.