Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

24 000-nél van az első ellenőrzés előirva.
Ja és 30 000-nél is illendő leszervizelni a mocit.
ha ledes index van rajta akkor ahhoz való relé kell h normálisan villogjon
Mikor esedékes egyébként az első szelephézag állitás?
Üdv Emberek!
Az mitől van, hogy a megszokottnál gyorsabban villog az indexem, nem gyári index van rajta és nincs kiégve egyik izzó sem 2003as 600rr-ről van szó és így vettem már!
Szerintem is!
szerintem jó választás Honda csak jó lehet
Köszi! Én csak a hirdetésben leírtak miatt kérdeztem!
Szia olyan hogy 30.000 szrvíz olyan nincs a Hondáknál 24.000 szervíz van olaj ,olajszűrő.levegőszűrő,gyertya,ha kell szelephézag is
Szép napot az uraknak!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Ma délután az egyik ismerősöm megy ezért a motorért, és az lenne a kérdésem, hogy a 30 ezres szervízbe minek kell lennie, illetve mit kellene tüzetesebben megnézni (gyenge pontok, szériahibák, ...)?
Esetleg valaki nem ismeri a gépet?
Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv Hondások.

Kérdésem lenne. A 600-as CBR-t le lehet fojtani valahogy? Lényegében A-korl. jogsim van csak egyelőre, de jobb lenne egy ilyen, mert 2 év múlva különbözetivel megvan a korlátlan, és nem kellene új motort venni, csak a fojtást ki, és műszaki.

Szóval meg lehet valahogy oldani, hogy csak 25kW-os legyen?
Nem nagyon érzed meg. De amúgy nagyobbat lehet vele dönteni.
120-180-as pirelli diablo sorozatairól tudsz nekem küldeni egy árlistát ? (corsa, corsa3, cupercorsa, rosso corsa)
Szia semmi előnye a 190 es guminak és pályán max de ahoz már nagyon jól kell tudni motorozni hogy egy 180 as gumi kevés legyen
Nekem volt fent 190es, hibátlan volt. Állítólag a FullGas csapata is 190est használt évekig a 600/750es gixereken, mert jobb volt pályán. Nekem utcán se volt vele bajom, pedig sikerült pályán elég furán megkoptatni...
Szerintetek az mitől van, hogy amikor visszaengedem a gázt teljesen, és lassulok motorfékkel, sokszor bedurrog a motor. Egyre sűrűbben csinálja, és elég hangosan.
Bridgeston Bt16 120-180Pár 60E Lesz michelin pilot power Pár 50E vagy Merzeler Racetec CompKO 55E- Dunlop SportSmart 67E
Dunlop d211 , vagy valami pirelli diablo---esetleg corsa 3
Nem tervezem, csak egy hírdető mondta, hogy sokan inkább a 190-est választják, mert elbírja a felni, és olcsóbb nála is így a garnitúra. De akkor inkább maradok a gyárinál, csak még márkába nem vagyok biztos
A 190/60 nem. De én pl. az 1000RR-en is 180/55öt használok mert ezzel sokkal könnyebb kanyarodni.
180-as a gyári és ne térj el töle ,ha csak nem pályázol.
190-es gumi hátulra már nagyon lebutítaná a döntési képességét?

Mert olvastam már azt is hogy jó rá meg azt is, hogy nem....
Svédországban..
9000 és kuplung akár2 ben is és feljön bármilyen gumival
Bridgeston Bt14 190/50R17 -20,000Ft Bt21 180/55-190/50R17 -20,000Ft Bt002 Street 190/55R17 28,000Ft
Metzeller 180/55R17 Racetec KompKo 28,000Ft
Michelin HI-Sport 190/50R17 20,000Ft Ha érdekel valakit csörgesetek