Általában a 13-as sűrítési viszonyú motor már igényli a 98-as benzint, de amit kopogásérzékelő rendszerrel láttak el annak teljesen mindegy. Egyébként a 95-ös benzin ajánlott.
Utcára vegyél többkomponensű gumit, már elég sok van belőle. Ha csak utcán karistolsz, felesleges egy supercorsat feltenni, mert elfogy kb 4-5e km alatt a közepe, a szélei meg érintetlenek lesznek.
Gyári gumim Bridgestone Battlax volt, sokat kibír, mondjuk nem is gyilkoltam, vki mondta hogy csúszós, semmi bajom nem volt vele. Be kell mindet melegíteni. Ezután már csak lepályázott gumikat használtam: Michlen Pilot, Diablo Supercorsa, Metzeller K2, nemtom még mik voltak, mind1ik szuper volt, még télen is. Most egy szar Metzeller túragumi van fent, nyárra ez is megfelel. Ha jön a hűvös idő rakom fel a Supercorsát, sztem ez melegszik a legjobban! Persze én kanyarokat óvatosan veszem...és csakis száraz úton. Ja, és guminyomástól is függ sztem, nekem atom kemény elöl hátul: 2,50 - 2,90 szal a gyárival megyek, eddig nem volt gond...
Soha nem kerekeztem előtte semmivel, talán nem CBR-el kéne tanulni... Kuplunggal nem is próbáltam, mert azt alapból nem bírom ha csúszik, mert akkor kap rendesen + gyors a tempó... Kb 65-gy gyorsítottam 1esben, aztán gáz vissza és ráránt, na ott kapta fel rendesen, csak ugye amikor raktam a 2-t, nem találtam el soha hogy vissza ne essen a moci, vay nagyon meglódult. Meg 1-2szer csúnyán visszaesett, szinte hallottam ahogy a telók sikítanak! Ma hoztam meg új láncot + lánckerekeket, de 30000 km után nem is vészes a hátsó lánckerék, még hajtok bele amíg nem csapkod nagyon + lehet hátrahúzni a kereket.
Most kezded tanulni, vagy volt már előző motorod amivel tudtál?
Én is gyakorlom, de sokkal nehezebb mint az enduroval volt. CBR-el csak kuplungra tudom felhozni 2-be, vagy ha nagyon figyelek akkor 1be gázra, de ott már nagyon felgyorsul....
2be kuplungal pedig a kuplungot sajnálom, mert nem keveset kap
Szia honoishi!
Én elvittem szerelőhőz a gépet (nem márkaszervíz), és azt mondták hogy a gáz-állás érzékelő (TP szenzor) döglött be a gépen. Ilyen szenzort viszont csak injektor sorral együtt lehet kapni, külön nem. El kéne vinnem márkaszervízbe, hátha tényleg csak beállítás gondja van. Én most feljebb tekertem az alapjáraton, egy fokkal jobb lett, de még ugrál 1 kicsit. Ha jutnál valamire a tiéddel írd meg légyszíves!
szia nekem is ugyanezt csinalja 2005-s, ha kaptál választ kérelk ird meg. De nekem azt mondta egy szerelő ismerős h beállitás kérdés, nem ártana gépre rádugni.
Sziasztok!
1. Bocsi hogy ide írok csak nincs 250-es forum!.
2. Segiséget szeretnék kérni tőletek cimborák!?
Egy Honda CBR 250R lenne szó közel 2 éve áll, és nemakar beindulni,mikor meg nagynehezen beindul(hideginditóval)akkor elég szépen füstől,elképzelhető hogy az egyik hengernél a szelep nem jól zár,vagy a gyújtás?
És kb. mire utalhat a helyzet? illetve mennyiért csináltatható meg?
Köszönöm!
2 órát? Az átlag még 20 percet sincs fent egyhuzamban! Nem is ajánlott sokkal többet menni, mert elmelegszik a gumid, meg csökken a figyelmed, elfáradsz.
Esély van, de ráérsz kijönni fél6 körül, mert 3/4 6 előtt nem foglalkozunk a várólistásokkal, vagy a beesőkkel. Sajnos mostanság a regisztráltak is egyre később járnak ki, ezért előfordul, hogy a boxkijáratban kell várni esetleg pár percet, amíg lejön vki és te felmehetsz.
Milyen benzin ajánlott 600rr-be 95 vagy 98-as?
Nekem elsősorban utcai használatra kell, de tapadjon rendesen... Valakinek 5lete ?
Én is gyakorlom, de sokkal nehezebb mint az enduroval volt. CBR-el csak kuplungra tudom felhozni 2-be, vagy ha nagyon figyelek akkor 1be gázra, de ott már nagyon felgyorsul....
2be kuplungal pedig a kuplungot sajnálom, mert nem keveset kap
Én elvittem szerelőhőz a gépet (nem márkaszervíz), és azt mondták hogy a gáz-állás érzékelő (TP szenzor) döglött be a gépen. Ilyen szenzort viszont csak injektor sorral együtt lehet kapni, külön nem. El kéne vinnem márkaszervízbe, hátha tényleg csak beállítás gondja van. Én most feljebb tekertem az alapjáraton, egy fokkal jobb lett, de még ugrál 1 kicsit. Ha jutnál valamire a tiéddel írd meg légyszíves!
Ez jó kérdés mert amiket leírtam azt is email-be küldték a választ a motor még nincs nálam csak érdeklődtm felőle...
1. Bocsi hogy ide írok csak nincs 250-es forum!.
2. Segiséget szeretnék kérni tőletek cimborák!?
Egy Honda CBR 250R lenne szó közel 2 éve áll, és nemakar beindulni,mikor meg nagynehezen beindul(hideginditóval)akkor elég szépen füstől,elképzelhető hogy az egyik hengernél a szelep nem jól zár,vagy a gyújtás?
És kb. mire utalhat a helyzet? illetve mennyiért csináltatható meg?
Köszönöm!