Gondolom a Honda-ban így pusztul meg. Valakitől keríts bele egy zsír aksit próbára és egyből kiderül. De ha melegen rábikázol és úgy indul az megint csak az aksit hozza ki ludasnak.
Végét járja az aksid. Gixxeren volt nekem ugyan ez. Hidegen (3-4 fokban) pöccre indul, melegen meg csak tekeri de nem ad szikrát. Tolásra megint rögtön ment. Aksicsere és többet nem jelentkezett a hiba.
Helló! Nekem is csinálta ezt!Elgurultam egy villamosságszerelőhöz, kimérte az indítást melegen és azonnal kibukott, hogy akksi
Hidegen mindig indított, melegen pedig csak ha kedve volt... Persze állandóan benzinkúton kellett tologatnom
Van egy csepp gondom. Ma másodszor csinálta a drága, hogy nem indult.
Kint voltam a ringen, Mersz-en és jónéhány indítás volt közben. Pöccre indult mindig. Majd a végén elgurultam a parkoló végéig, leállít, elindul, vissza a toronyhoz és már nem is indult, csak tolásra. Majd hazafelé az M0-án már megint pöccre.
Múlt héten hidegen csinálta először, a pincegarázsban pöcc-röff, majd kint a ház előtt nem indult be többet, csak kattog indítózáskor.
Nekem 2 ötletem van, az egyik részleges cellazárlat, a másik testkábel kontakt hiba.
Valakinek volt már hasonló?
Azért volt fontos mert össze vissza volt állítva, és olyan volt mint egy rugós toll..... Most be lett kicsit feszítve motorszerelő által gyári értékekkel majdnem megegyezően
Szia. Nekem volt alkalmam mindegyik generációs rr-t kipróbálni. A véleményem az, ha utcára kell és nem a tizedmásodpercekért küzdesz, akkor egy 2003-2004-es bőven megteszi. De a legjobb konstrukció a 05-06-os szerintem!
Nekem 2007-es volt így az elődjeiről nem tudok nyilatkozni. A '07 ('08'09)eset mindeképp ajánlom. Nagyon jó kis moci. Komoly típus hibáról nem tudok, ami nem az átlagos használtból eredő elhasználódás lenne. Használtat venni pedig mindig kockázatos ha nem ismered a motor eredetét. Max annyival biztosabbá tenni a vásárlást ha viszel szerelőt vgy aki ért hozzá. Esetleg beviheted vásárláskor átvizsgálásra egy független szakszervízbe, amit te fizetsz.
sziasztok! ha vanvalakinek 1 kis lelki ereje + ideje leírná nekem hogy Ti melyik évjáratu CBR-t ajálnjátok? illetve hogy használtat mennyire kockázatos venni esetleg szervíköltségekről 1 keveset meg abajairól, véleményetek róla nah meg persze a tapasztalatok is érdekelnek!
előre i sköszi!
Sziasztok!
2004-es évjáratú mocimra keresek nem túl drágán fejidomot. Lehet törött vagy repedt is. Újra sajnos nincs pénzem. Akinek van ötlete, az ne kíméljen! (Az összes többi idomot már sikerült beszereznem ... már csak ez hiányzik. Pályázást szeretném kipróbálni úgy, hogy az eredeti ne sérüljön. Az utángyártott pályaidom nekem nem jó, mert nem illeszthető össze a gyárival és nem fogatható be a lámpa)
Nem érdemes állítgatni a futóművet az csak akkor lenne az igazi ha mindigy egy adott úton lenne használva pl pálya ki t utcán minden falu és város között más szerkezet az aszfalt nem egyforma igy soha nem lesz tökéletes a beállítás én is állítottam már Dodornak és Lővay Ádámnak köszönhetően
üdv. eladó cbr 600rr , 2007-es évjárat, magyarországi, 30 ekm-rel, újszerű állapotban, törzskönyvvel. több info telefonon a 0620/992-4528-as számon. ár 1.350mft. csere nem érdekel.
Előfordulhat hogy pályára kerülök valahogy?
Hidegen mindig indított, melegen pedig csak ha kedve volt... Persze állandóan benzinkúton kellett tologatnom
Kint voltam a ringen, Mersz-en és jónéhány indítás volt közben. Pöccre indult mindig. Majd a végén elgurultam a parkoló végéig, leállít, elindul, vissza a toronyhoz és már nem is indult, csak tolásra. Majd hazafelé az M0-án már megint pöccre.
Múlt héten hidegen csinálta először, a pincegarázsban pöcc-röff, majd kint a ház előtt nem indult be többet, csak kattog indítózáskor.
Nekem 2 ötletem van, az egyik részleges cellazárlat, a másik testkábel kontakt hiba.
Valakinek volt már hasonló?
előre i sköszi!
06-20-231-58-40
2004-es évjáratú mocimra keresek nem túl drágán fejidomot. Lehet törött vagy repedt is. Újra sajnos nincs pénzem. Akinek van ötlete, az ne kíméljen! (Az összes többi idomot már sikerült beszereznem ... már csak ez hiányzik. Pályázást szeretném kipróbálni úgy, hogy az eredeti ne sérüljön. Az utángyártott pályaidom nekem nem jó, mert nem illeszthető össze a gyárival és nem fogatható be a lámpa)
Akarom mondani a húzó lent a nyomó pedig fent.... Vagy fordítva ?