Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pari, te csak mint dr hause nyomod jel pillanat,azt is az én motoromon
Már alig várom érdekes kérdéseid!
Én vizes papírtörlőt teszek rá, egy kicsit hagyom ázni és azután könnyen lejön. Nem bízok a vegyszerekbe.
Srácok!
Lehet, hogy nem ide kéne írnom, de nem találtam a témába vágó topkot. Egy egyszerű kérdésem lenne hozzátok. Ti mivel szeditek le feszán a bogarakat, meg ilyen szarokat a motorról? Mivel még új vagyok a 600RR-en, még szokatlan, hogy kicsit nagyobb sebességgel csapódnak fel a bogarak, és számomra nehezebb leáztatni.
Előre is kössz, Andrew
Üdv a Topicnak, mint CBR 600 RR tulajdonos.
Majd jövök okosakat kérdezni és osztani az észt (ez utóbbi csak vicc volt)
nekem az nem jó mert az egész villát, kormányt mindent szétt kell szednem és levennem... valahol a vázon szerintetek meg lehetne oldani? nem lesz tőle baja ha ott akasztanám fel valahová?
Ahogy Norbi is írta a villahíd közepén, ami a váznál csatlakozik....átdugsz a lyukon lefelé egy kötelet, a végére pedig alátétet vagy csomót kötsz, és felkötözöd valami stabil helyre(pl. gerenda)
A felső villahídnál fel tudod kötni vmi gerendára,vagy ilyesmire.
Nekem más ötletem nincs, csak ügyesen, le ne essen
fiúk nem tudtok valami jó otthoni paraszt megoldást moci elejének a levegőbe emelésére?:D átt kell néznem a telókat és igy nem könnyü:
Nem tudom mit érhet, párszáz, max 1000Ft-ot? Nem akarok többet rászánni, akkor inkább nem lesz rá
ja újnak már nem mondanám, most lesz egy éves és nagyon jó
Lehet , szerintem még aludtam , nem sokat aludtam azon a héten és aznap még munka után egyből mentem le Hódmezővásárhelyre.
írd meg mennyit ér meg neked, tesómmal beszélek holnap.igazából ő a döntő , de valamit kitalálunk rá. üdv.
tkazmer üdv. így vettem a motort hogy rajta volt a túra plexi , viszont nem MRA az biztos hanem valami más , csak nem jut most az eszembe a neve. viszont szerintem nem kell nagyon szétbombázni a plexicseréhez az egész elejét. arra figyelj hogy a középső csavarok párja tehát a gumisrész benne van a fejidomtartó konzolba azért nem bírod csak úgy kihúzni ha kicsavartad mind a 6 csavart. úgytudom a tükröket is lekell szedni. de megnézem az enyémet hogy van hátha rájövök. ha nem jól tudom bocsi! üzenek még! üdv.
Ah.. pedig jó lett volna, ha még nem adtad volna el...

Rácsot mennyiért adnád oda nekem(akciósan )
üdv szabi. van rácsom eladó a két lámpa közé , viszont a rizoma rajta volt a motoron úgy vettem. levettem róla és a gyári lett visszatéve rá. és a rizomát eladtam .
Sziasztok. Ha lex valami gurulás szóljatok. Szivesen mennék.
Rocky küld már el légyszives sms-be a szerelő telefonszámát.(köszi)
Valamiért ég az olaj lámpa és ideje lenne kideríteni miért is
villogtam 1000el. egymással szembe álltunk mert nem tudtunk ki kanyarodni integettem meg minden. Te meg bólintottál de láttam nem vágod a szitut láttam lett új sisak is
CBR-Klubban meg lett tárgyalva, meg a képek linkje is ott van
Ennyira szar volt a találkozó?:))) Nem ír senki semmit róla?
Reggel sietem munkába, nem figyeltem.
Gondolom kamionnal voltál
Szeva!
Na jó lett a kép
Majd valamikor össze kéne futni egy közös pályázásra
Jajám. :)
Köszi, meghozta a postás, várhatod a zsét napokon belül...
Király egyébként nagyon!
A rizoma rendszámtartót honnan szerezted? Ami volt neked azt eladtad már?
szia vör!
a túra plexid netán MRA?
most jött meg az MRA raccsing dupla bubim, de félek felszerelni egyedül, ugyanis az alsó 2 csavarhoz nem jutok hozzá, lehetetlen odaférni. hogy van az a 2 csavar rögzítve? csak a műanyagba van becsavarva, vagy pedig alátét és anya rögzítésű? a másik 2 pár szabadon látható csavar nem lenne gond, azok ugye gumialátét és valami gumiburkolású anyás rögzítésűek.
nem találtam semmi manualt hogy lehetne egyedül szétszedni. ha anyás az az alsó 2 csavar is, akkor ahhoz a komplett elejét szét kell szedni ahogy látom..
bízzam inkább a szervízre?

szívesen várok tippeket, hátha már más is eljátszotta ezt a történetet. muszáj a gyári plexit lecserélni..