Ne is mond, már lassan többet vannak kint mint a telepített trafik..
Tegnap Nemesvámos-Tótvázsony közti szakaszon a fehér, jelzés nélküli furgonból mért, a résnyire elhúzott oldalajtóból. Hányinger!
Na de ha ma ilyen jó idő marad, azt hiszem gurulok egy picit :D
én idáig Shell ultrát használtam, de lecserélem következő olajcserénél mert hangos a váltó, más baj nincs vele, nem akad a váltó vagy hasonló.
Szerintem kipróbálom a Castrolt én is
Az mindegy mi jön be nekik a lényeg, hogy ne basztassanak! :D
Igen az IAM-es astrát már sokszor láttam! Ezenkívül egy Renault Master, semmi jelzés rajt az oldalajtót elhúzza, és a raktérből mér! Ezenkívül még egy szintén jelzés nélküli fekete Lacetti is ellenség, úgyhogy csak óvatosan! Most jöttünk meg Tapolca felől, az egyik Kapolcson mért, a másik Pulán :(
Akkor jó utat neked, aztán ha van szabadidőd hétköznap valamelyik délután, gurulhatnánk egy karikát!
Szevasztok. 2007-2008as CBR 600RR hez keresek gyári alkatrészeket. Pl.:fejidom, bal lámpa, tükör, segédváz, farokidom, fékkar, váltókar..... Ha van valamitek, jelezzétek. Vagy ha van valami ötlet, ismerős, ahol elfogadható áron tudnék az alkatrészekhez hozzájutni. Köszöntem. Üdv
Olaj:
Volt egy Bandit 400asom, abba repsol olajat tettem, de csattogott, meg akadt a váltó, úgyhogy váltottam Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50-re. Ez nagyon bevált, a CBR-ben is ez lötyög, már második csre ugyanebből az olajból, és 100%-ig meg vagyok elégedve vele. Szerintem ez egy jó választás lehet. Nyilván ha akar valaki repsol, liqui molly, motul, valvoline stb... márkából is talál kiváló minőségűt, nekem a castrol vált be.
Csa! Q8 MotoSBK Racing 10W50 igen fasza csak nehez beszerezni, mert nincs Mo i forgalmazoja.. Az a durva, h az osszes olaj kozul ennek a legmagasabb a besorolosa, Repsol, Motul stb, mind alatta van! Ja es 4000km alatt nekem 0 olajfogyasztasom volt vele! Igaz palyan nem voltam vele de gyakran elhuzkodtam neki 15E ig... CBR be sokan hasznaljak...
Huhh kicsit eltuntem! Jajaaa megkezdodott a szezon, volt 1-2 sztori rogton itt az elejen.. de azt majd ink szemelyesen.. Ma vittuk fel haverral varpalotara a vasat, okosba le lesz muszakiztatva.. Aztan utana megyek ki vele osztrakokhoz, laza 600km
Am vigyazz sunokkel itt Vp be, akarmikor kimentem mindig mertek ezek a kocsogok. Sima feher sotetitett classic astra, nincs rajt rendorjelzes.. Itt koroznek, Marko elkerulo-korgyuru-8as.. IAM-123!
De van 2 uj rendorcsaj azok jofejek, ugy integetnek mintha 100 eve ismernenek.. Kicsit bejon nekik a sarga, v En..
1. kép : borulásérzékelő, ha gebasz van, elesel, vagy eldöl a moto akkor leállítja
2. kép : a Ram-Air rendszer egyik darabja
3. kép : menj be a Hondába, legutóbb 20e környékén volt, bontottban se sokkal olcsóbb, de ha picit is görbe amit nem veszel feltétlenül észre akkor már össze-vissza áll minden a verdán
A leállás dolognak lehet pont az első képen szereplő borulásérzékelő a baja, vagy esetleg vegyétek ki a tankot és az alján nézzétek meg a benzincsövet, jól van-e felrakva, nincs-e meggyűrve, stb.
Volt rá példa hogy hoztak ilyen típust h. nem tudják beindítani mert szar az AC, pedig csak fordítva rakták össze a benzinvezetéket és meg volt törve, ergo az AC sem tudott nyomni! Szétszedésnél vigyázzatok mert a cső atomra tele lesz benzinnel és a csavar meglazításánál brutálisan kinyomhatja a benzint!
Tegnap Nemesvámos-Tótvázsony közti szakaszon a fehér, jelzés nélküli furgonból mért, a résnyire elhúzott oldalajtóból. Hányinger!
Na de ha ma ilyen jó idő marad, azt hiszem gurulok egy picit :D
Szerintem kipróbálom a Castrolt én is
Oké
Eggyel több indok a Power1 mellett.
Asszem következő olajcserénél kipróbálom.
Kondi:Neked is köszi
Igen az IAM-es astrát már sokszor láttam! Ezenkívül egy Renault Master, semmi jelzés rajt az oldalajtót elhúzza, és a raktérből mér! Ezenkívül még egy szintén jelzés nélküli fekete Lacetti is ellenség, úgyhogy csak óvatosan! Most jöttünk meg Tapolca felől, az egyik Kapolcson mért, a másik Pulán :(
Akkor jó utat neked, aztán ha van szabadidőd hétköznap valamelyik délután, gurulhatnánk egy karikát!
Volt egy Bandit 400asom, abba repsol olajat tettem, de csattogott, meg akadt a váltó, úgyhogy váltottam Castrol Power 1 Racing 4T 10W-50-re. Ez nagyon bevált, a CBR-ben is ez lötyög, már második csre ugyanebből az olajból, és 100%-ig meg vagyok elégedve vele. Szerintem ez egy jó választás lehet. Nyilván ha akar valaki repsol, liqui molly, motul, valvoline stb... márkából is talál kiváló minőségűt, nekem a castrol vált be.
Am vigyazz sunokkel itt Vp be, akarmikor kimentem mindig mertek ezek a kocsogok. Sima feher sotetitett classic astra, nincs rajt rendorjelzes.. Itt koroznek, Marko elkerulo-korgyuru-8as.. IAM-123!
De van 2 uj rendorcsaj azok jofejek, ugy integetnek mintha 100 eve ismernenek.. Kicsit bejon nekik a sarga, v En..
Tapasztalatokra lennék kíváncsi:ki milyen motorolajat használ?
Tavaly mikor megvettem,rögtön olajcsere:motul 5100
Mentem vele azóta kicsit több mint 4000 km-t,de a váltót kicsit hangosnak ill. darabosnak találom.
V.kinek valami ?
Előre is köszönöm.
2004-es rr
Rég voltam itt, de most beleolvastam picit ....
1. kép : borulásérzékelő, ha gebasz van, elesel, vagy eldöl a moto akkor leállítja
2. kép : a Ram-Air rendszer egyik darabja
3. kép : menj be a Hondába, legutóbb 20e környékén volt, bontottban se sokkal olcsóbb, de ha picit is görbe amit nem veszel feltétlenül észre akkor már össze-vissza áll minden a verdán
A leállás dolognak lehet pont az első képen szereplő borulásérzékelő a baja, vagy esetleg vegyétek ki a tankot és az alján nézzétek meg a benzincsövet, jól van-e felrakva, nincs-e meggyűrve, stb.
Volt rá példa hogy hoztak ilyen típust h. nem tudják beindítani mert szar az AC, pedig csak fordítva rakták össze a benzinvezetéket és meg volt törve, ergo az AC sem tudott nyomni! Szétszedésnél vigyázzatok mert a cső atomra tele lesz benzinnel és a csavar meglazításánál brutálisan kinyomhatja a benzint!
Más:
nem tud vki idomgarnitúrát PC40-hez (2007-)?
Én bizony megtettem az első pár száz km-ert