Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kár, hogy nem vagyok PS mágus, így nekem a Danger-ban kellett segítséget kérnem, persze az kissé zsebbenyúlósabb volt, cserébe viszont nem csak képen létezik...
Üléstakaró idom
hondalaci600-nak
Injektor soron vagja vki, hogy milyen szerepe van a 2 viz csonek ami ramegy?
Köszönöm szépen
Csocs!

03 ason ua szted? Most pont szetvan dontve a gep, holnap lefotozom neked... De mer fontos, merre megy az a cso?
Ok köszönöm.
Sziasztok kérdeznék tőletek az RR en a tágulási tartályon a túlfolyó kis fekete cső hogy van elhelyezve nem tudnád valaki nekem lefozózni?
Nah megvagyok! Aszittem, szetkell bombazni az egesz motort de nem volt nagy ugy... Egesz fejidomot az a 4 csavar tartja ami a tukroket is! Azt leveszed aztan fejidommal egyutt lejon a lampa, index meg minden marhasag... Szal tenyleg par perces melo..
Neztem ezek a pockoket, haaat eleg csájna megoldas... Sok nyomkodastol elkopik aztan lepottyan.... De tobbet nem szopat meg, elkuldtem fatert pillanatragasztoer...
Ahhh legjobb szin! Igazi Pussy Magnet! Sok csajt hozott nekem a konyhara...
Hm.. Kondi barátom az a helyzet, hogy nekem levették az első spoilert (tudod, a fél motor) :) aztán csak úgy jött le az óra. Ha jól emlékszem azt már könnyen lekapta a szerelő, mert pont ott voltam. Végülis az egész nem volt 20 perc.... Aztán amikor levette az órát, pár csavarral kettévette és egy fehér pöcök volt kifordulva.
Amúgy a külső gumis részt szétszedés nélkül is lekaphatod, és úgy egy csavarhúzóval tudod nyomkodni, de nyilván hosszútávon az nem ok..
Megnyugtatlak, nekem újra szétesett, kb 3 hét után :) Most szerencse, hogy szétszedik, fényezés miatt, így újra visszarakatom :D:D:D:D:D
Csak ne lenne sárga
Na link
Egy keveset futott rr vkinek? link
Na nekem kifordult... Ird mar meg legyszi, hogy lehet levenni az orat..
Polírozást vállalok!
Képek: adatlapom/fotógalériák.
Ha valakit érdekel e-mailban vagy telefonon érdeklődjön.
Üdv.
Alig lehet követni az eseményeket, annyi a HSZ.

Akkor pár kép...
Nemrég felraktam 1 képet, amin ki vannak cserélve a vízcsövek. (nem hagyományos szilikoncső, hanem Samco kitt) link

Ettől még persze nem kell mindenkinek ilyen, csak gondoltam belinkelem.
Nagyon köszönöm!
Én tavaly játszottam ugyanezt . Mindent kicseréltem én is. Most az egyik villaszáramat kell még orvosolni, de az már nem sok, és mehetünk az RR-talira, amit már tényleg lassan le kéne kezdeni szervezni !
Ahhhh az meg odebb lesz sajna... Kicsit szetbombaztam a gepezetet.. Amig ossze nem all neis legyen joido.. Kap uj fagyallot, olajat, olajszurot, lexurot, nemondja senki, hogy csak hajtom mint a hulyegyerek..

RR talit meg lassan elkezdhetjuk szervezni!
Na miért döglődik a topic ? Ne mondjátok, hogy már mindenki motorozik . Lassan jön a jó idő .
Helló!
Nekem is amerikai piacos gépem van, 2003-as.
Nagyon egyszerű, csak egy gombnyomás, de melyik is.... :)
Két gomb van a műszerfalon.Azt hiszem a jobb oldalival váltod át, ha azt nyomkodod, és a vizet váltja celsiusból farenheitre, akkor nyomd meg a bal oldalit, akkor egy kis betű A-ból B-be vált, és máris a mérföldet váltod km-re..
Ha nem oké, szólj megnézem pontosan az enyémen!
Viszont megesik, hogy a gombnak a belseje kifordul, és akkor nyomkodhatod jövő nyárig is..:)
Ha így van, műszerfal szét, gomb visszarak, és kész.
A lényeg, ha bármelyik gombot egyszer, röviden megnyomod, valamit váltania kell! ;)
Ha jol emlekszem, es ugyanugy mukodik, mint az 1000RR-nel, akkor:

- add ra a gyujtast (de nem kell beinditani a motort...)
- tartsd lenyomva a RESET es a SEL gombot legalabb 2 sec-ig
- ekkor tudod allitani az idot
- ezutan nyomd le a RESET gomot, ez valt a km/h es a mph kozott...

vagy ha megsem, akkor a service manualban biztos benne van (sok mas hasznos dolog mellett)... idealis olvasmany ilyen sz@r idoben.
Köszi!