Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kawa minden bizonnyal usa-ból hozott,és usa-s forgalomba helyezésnek már egyszer utána jártam,iszonyatos összegek jöttek ki, szóval azt nem akarom.Az r6-on elég nagy hitel van ha jól olvasom, de ez a honda jó választás lehet.Köszi a segitséget!
Az R6 hitelátvállalásos...
Enyhén szólva. Amíg megcsinálod addig is lehet használni.
A pályagépek 95%-a jobb állapotban van mint az azonos évjáratú utcai moci. Egyszerűen azért mert épeszű ember nem akarja, hogy a Mansell kanyarban felrobbanjon alatta a motor. A legtöbb pályagépben 2-3000km-ként cserélik az olajat vagy még gyakrabban. A fékeket évente többször is felújítják a futóművet is évente. Utcai motoros ilyet soha nem csinál holott utcán sokkal többet kap a futómű. A páylamotorokjórésze nem lopott hanem nicnsenek forgalomba helyezve ergo a regadót nem fizették be de papírjuk van. Szlovákiában ez téged nem érint. Egyébként meg bontott blokkot olcsóbban kapsz mint ahhoz a roncshoz alkatrészt.
Tessék egy Kawa amit biztos forgalomba tudsz helyezni.
Ezzel nem tudom mi van.
Ez meg Honda.
Még ezen gondolkodom, ahogy látom csak idomsérült. Akkor ezt jobban megérné ugye?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb
r_600_rr-3610318
Nézegettem pályagépeket is de nem nagyon találtam annyiért amennyiért te mondod.Ezt az egyet találtam megfelelő árban, de ha ennyi gond lenne vele akkor már meggondolandó.Esetleg te tudsz olyan árban pályagépet, vagy hol láttad? Pályagépektől meg azért félek mert könnyen ki lehetnek nyirva motorilag, nem igaz? Ja és nagy részükhöz nincsenek is papirok...
6-700 000-ért kapasz működő, jóállapotú pályagépet. Nézelődj még egy kicsit. Ezt ne vedd meg! Azt mondjuk nem látom be mi a jó abban, hogy hónapokig rakosgatsz össze egy motort amivel nem lehet menni. Mert ha nem lenne eleje (műszerfal, lámpák stb.) de amúgy a mocival lehetne menni még megérteném a dolgot. De ebben benne van, hogy te fél évig nem találsz bele ocsló villát ergo csak fogja a port. Szerintem ha ezt megveszed idén nem fogod használni.
Szóval ennyi erővel inkább rakd félre az 500 000-et és lelkileg készítsd fel magad még 1 évi gyűjtögetésre. Jövő tavasszal 1 milláért már fogsz kapni jó motort. Vagy ha idén akarsz motorozni akkor add lejjebb az igényeidet. Jóval lejjebb. Úgy 1995-96 tájékára.
Ezeken a hátsó segédváz az csavarozva van, vagy erről le van törve?
Igen fent van, egy rokonom ott él kint nem messze és vele intéztetem.Külföldiekkel rengeteget lehet alkudni egyébként.
De am ki intezte volna neked ezt vagy hogy gondoltad? mert most nezem, hogy fennvan mobile on, de 650 er.. link
Aha értem. Szlovákiába lenne forgalomba helyezve egyébként, itt lakom. Esetleg akkor valaki nem tud eladó külföldi papirost, esetleg enyhén töröttet emberi áron?
Huhh srac ez igy nagyon gazos! Megoszulsz mire megycsinalod.. Am ez nem 04 es hanem mar 05 os.. De ez kurvara nem fogja megerni neked.. Ez annak eri meg aki kulfoldrol behozza es eldaja neked, mert 100-150 et minimum szakit rajtad.. Legszarabb az az ilyenbe, hogy elkezded megepiteni aztan a fo reszek melett meg millio kis bizbasz hianyzik majd rola.. Mo i forg helyezesrol nem is beszelek, csak az 150 ropi, hagyd ezt a fenebe..
Megtudná mondani valaki hogy a vázon mennyire gond az a kis sérülés? Javitható az?
A-a ez tevedes.. EU 16-42 USA 16-43! 15 os egyiken sincs gyarilag... Tudom, mert nekem 15-43 al nagyon odakurta a km orat.. 289 et mutatott 6. ba aztan betiltott ami lehetetlen lett volna ha a gyari attetel van fenn..
Hat most 15 os lankerek van fenn 190 es gumival az kb ugyanaz mint 16 os 180 assal.. Igazi ok, hogy meghulyiti a km orat, meg a 65 kilomhoz sztem eleg lesz az is.. Mondjuk enyem amcsi verzio, papiron annyi mint az EU de aki ment mind2 vel aztmondta erzesre azert picit erosebb, meg hat ugye vegre + par km/h.. 0 katalizator meg mas attetel azert szamit..
Értem.Igen,a teló cserés mert eléggé görbült,javittatni pedig ilyet nem érdemes szerintem.Azonkivül a hátulját kéne rendberakni,+lámpák+idomok. Egyébként külföldről lenne, kb 500e ftért.2004es kiadás.Akkor aztmondjátok biztosan nem éri meg? Nézegettem, külföldről lehetne hozzá alkatrészeket hozni és nem is annyira vészes áron.Időm meg lenne rá összerakni, lassacskán pénzem is.Én hitelekben nem bizom annyira, elég ha közbe jön valami, nem tudok fizetni és úszik az egész moci, ez pedig már biztos lenne.
Az szinte biztos is... És ismerve a H árakat, ezek az apróságok súlyos tízezreket húznak ki a zsebből...
Plusz elég nagy esélyt látok arra, hogy a kábelkorbács is hiányos.
Mondjuk ebbe én sem ugranék bele...
Vagy csak ha lenne egy kintről, alkatrésznek behozott elejetörött, amiből összeépíthető, bár ahogy nézem a villa is erősen cserés...
szerintem vegyél egy valamire való használtat hitere nem kell kp ra megvenned és lassacskán lejár és akkor van egy ép motorod erre rá kell egy valag pénzt költened
Hát a hátuljához leginkább minden, segédváz, ülések, farokidom, rendszámtartó a lámpákkal, slipon, plusz a millió müanyag apróság
Hát figyeld, erre van jelenleg pénzem.Lassacskán össze tudom rakni, de egyben rendeset nem tudok venni...Azért is kérdezem a véleményeteket róla.
Tessék a többi kép is, esetleg ha valami hibákat találnátok még rajta...
Hát ha te ezt megveszed nem vagy ép. Vagy nem lesz belőle motor vagy többe fog kerülni mint ha egészet vettél volna.