Szia Zoli nem találom meg az rr gépkönyvét meg tudnád nekem mondani hogy 12.000 szervíznél mit kell cserélni az olaj olajszűrő levegőszűrő kivételével? És 18.000 nél mit kell köszönöm
Cső
Én így tavaly nyáron jártam Sárvári motoros találkozón amikor oda értem szálltam le a motoról akkor tűnt fel, hogy mintha jobban ki lenne tekeredve a kormánysúly a jobb oldalon. Meghúztam utána nem volt gond, de idén nyáron lecseréltem egy kisebbre, karbonosra és ezzel még nem volt gond.
A gyári meg be eset a szekrény mögé és még nem volt kedvem kihalászni onnan.
Nekem mind a 2 elforog, de ugye a gáz oldalai van jobban használva, így azon veszem észre hogy mindigjön kifele kicsit, de kihúzni nem tudom, talán a rezgések. Jó lenne ha valaki írna valami normális megoldást. Én pont most veszek ebay-en végsúlyt. fasza egyéni :D
Enyem 03 as nekem az a gond vele, hogy egyszeruen nem lehet annyira meghuzni, hogy ne lazuljon le.. Meghuzom amennyire birom, latszolag okes aztan par 100km utan elkezd megint tekeregni. De kurva erdekes, mert csak a jobb oldali csinalja a bal oldalira ra se neztem meg.. Valaki irta nepiteleten, hogy o is elhagyott mar parat.. Ugy nez ki ez tipus hiba.. De eleg szarul van megoldva, mert kormanysuly+csavar. NSR nel kormanysulyba volt belevagva a menet na az sose jott le...
A kormánysúllyal nekem is gondjaim vannak. Milyen évjáratú a tied?
Nekem az a bajom, hogy folyamatosan körbeforog annak ellenére hogy a belső részben is, és a végben is van egy félkör alakú kitüremkedés, amiknek elvileg összerakva meg kéne akadályoznia a körbeforgást, és nekem kifele-befele is mozog 3-4 mm-t. Hiába vágtam le kicsit a csavarból, hiába húzom meg mindig körbeforog. Szedett már szét valaki ilyet belülről. Milyen ott? Mi lehet a gond? Mert az enyém nem olyan elven működik hogy csavarozással egy gumibakot tágít és így szorít.
akkor simán kukázható?:)
A buci lesz ott bal oldalon! Meg ki szoktak venni a szervot is belole, hogy alacsony fordulaton is legyen hangja..
2007-es rr-nél hol van a katalizátor? Dobcserénél azt is kivenném ha lehet....
Nem szívesen adnám el a gyárit, mert lehet kell majd még későbbre...
Én így tavaly nyáron jártam Sárvári motoros találkozón amikor oda értem szálltam le a motoról akkor tűnt fel, hogy mintha jobban ki lenne tekeredve a kormánysúly a jobb oldalon. Meghúztam utána nem volt gond, de idén nyáron lecseréltem egy kisebbre, karbonosra és ezzel még nem volt gond.
A gyári meg be eset a szekrény mögé és még nem volt kedvem kihalászni onnan.
Nekem az a bajom, hogy folyamatosan körbeforog annak ellenére hogy a belső részben is, és a végben is van egy félkör alakú kitüremkedés, amiknek elvileg összerakva meg kéne akadályoznia a körbeforgást, és nekem kifele-befele is mozog 3-4 mm-t. Hiába vágtam le kicsit a csavarból, hiába húzom meg mindig körbeforog. Szedett már szét valaki ilyet belülről. Milyen ott? Mi lehet a gond? Mert az enyém nem olyan elven működik hogy csavarozással egy gumibakot tágít és így szorít.
Ejszaka vmi szar uton elhagytam a jobb oldali kormany sulyom! Akinek van elado irjon mar! KOsz!