Fegyi lehet akkor engem láttál
6,5ezer km van a gépben és úgy néz még ki mint ha vmi 80as évekből szalasztották volna
nincs még pénzem a felújításra mert törötten vettem
A ringre csak 190/645-öst teszek fel vagy 190/55-öst simán elfér és a szélén nem marad csak 1-2 mm tartalék. Amugy meg minden motor olyan amilyen a gazdi.Láttam már 5000km futott RR-t lelakottan .
A 03-04 és a 05-06 között pályán nagyon csekély a különbség. Amugy a hátsó telója ugyanaz csak a 05-ösön nagyobb a gáztartály. Radiális fékeket észre se veszed. Váz blokk ugyanaz kb 2 loerő ha lehet a különbség. 05-ösön több állitási lehetőség van (futomű) Szerintem közútra bőven elég a 03-04.
Nekem 1,3 volt a határ, és 1,4-ért vettem idén :D. Most lementek az árak, ne sajnálj rá egy kicsi többletet akár ha az állapota kifogástalan!
Dob az kell így van!
Pedig szép az Szabi!
Én mindenképpen 2006-os Movistart szerettem volna, de rá kellett jönnöm, hogy nem a színt kell választani. Adja magát, megfelelő állapot, elfogadható km, látszik rajta hogy a gazdája vigyáz rá, szóval így el lehet fogadni egy Tricolort. Én is így jártam, nem bántam meg. Szép az is. Azért az egyért nem rendelek még rá nyers idomot és viszem el Fehérvárra pepe-hez festeni, mert tudom hogy pár év és 1000RR lesz belőle. Na majd akkor ráérek egyedivé tenni a motorom. Addig is gyakorlat-gyakorlat és sok-sok tapasztalat szerzés. Nagyon jó választás a '05-06-os évjárat, elfogadható az ára, és nagyon kezes jószágok. Bár egy kormánygátló nem ártana rá, egy párszor már okozott meglepetést. De meg kell fogni keményen! Sok sikert hozzá, nem fogod megbánni!
De ha vársz a jövő évig, majd leírom a pálya tapasztalatokat! HA kész Sávoly, irány 1-2 körre!
Olvasgatom az újságokat/teszteket, és sorba mindegyik azt írja, hogy sokkal jobb a 2005ös modell már, mint a 2004es.... Fordulatszám középtartományban erősebb, meg jobb a rugója, hogy fordított lett, és a radiális fékek is jobbak.
Erről valakinek személyes tapasztalata? Egy magamfajta utcai felhasználó (nem pályázásra lenne) észreveszi ezeket a módosításokat? Mert találtam 2005ös RR-eket már elég jó áron, viszont ez a tricolor(vörös-lila-szürke ) szóval a színnel nem vagyok kibékülve. Bár talán ilyenkor jönnek a pályaidomok+egyedi festések
MilleRR-t motorral állították meg, vmi KPM-es faszi (rendőrökkel kiegészülve) kezdte el keresgélni a trafóját az R1-en. Úgy úszta meg, hogy jól el volt dugva, meg hogy jött egy Swift, benne anyuka, meg 2 gyerek és a pasi úgy repült rá, mint gyöngytyúk a takonyra...
Természetesen meg is büntették a nőt...
Autóban is kezdik büntetni, MileRR-t állították meg kb 1 hónapja emiatt, neki épp mázlija volt.
Ugyanis nem csak a fényszórómosó és a magasságállító a kérdéses (ezek kötelezők), hanem az a legnagyobb baj és emiatt is vakítanak az utólagos xenon-ok, hogy a tükör és az üveg mintája/kialakítása a hagyományos Halogén izzóhoz lett kialakítva.
És mivel az EU-ban több országban is büntetik, hamarosan nálunk is várható lesz, hogy rámennek jobban erre is.
Büntetik? Erre már van precedens?
Igen Xenon lámpánál kötelező a fényszóró mosó, méghozzá azért mert ugye a fényereje nagyon magas, és mivel ha a búra koszos, a magasabb fényerejű világítás fénytörés miatti sugara sokkal vakítóbb mint a normál lámpáké, ezért kötelező úgy tudom 2 éve. Autóba is sokan használják holott elméletileg büntethető, de én még nem hallottam erre esetet. Valaki?
A jogcímet nem tudom pontosan, de pont azért, amiért Németo-ban, meg az olaszoknál is...
De mindenki azzal jár, amivel akar, de úgy látszik érdemes lesz vigyázni.
Sziasztok nagyok!
Van valameikőtöknek elfekvőbe 1 gyári dob(tökmind 1 csak ne legyen jukas és törött:D) mert vágni lesz.
illetve szerintetek jó ötlet-e rászabni a honda ns 170 esemre?( a mostani hangtompityú helyett. természetesen kibelezve)
üdv
Mindent meg lehet oldani, kicsit kutakodni kell, egy kevés angol tudás nem árt, nekem se sok van, mégis veszegetek és szót értek az emberekkel! Sok sikert!
XENON-ba valaki?
Jól látom, hogy 449$ azaz majdnem 85ezer FT
Nem akarom még megrendelni, de nekem nagyon új ez az Ebay. Magyarországot viszont nem látok, hogy szállítanának ide....
Aki jártas és Tolna/Fejér megyei, szívesen felveszem majd a kapcsolatot MSN-en
Van valakinek tapasztalata 600Rr-nél Xenon-nal?
Milyet érdemes? Itt is létezik Bi-Xenon? Megoldható hogy mind a 2 lámpába legyen tompított illetve távolsági?
6,5ezer km van a gépben és úgy néz még ki mint ha vmi 80as évekből szalasztották volna
nincs még pénzem a felújításra mert törötten vettem