Igen. Akkor maradok a piros vonalon. Pedig már voltak olyan elképzeléseim is amibe egy szál piros sincs.
A bubis plexi meg kell, mert a gyári igen alacsony.
Hali.Nem tudom mi számít occsónak,de 13-ért tudok újjat!Itt a link:http://www.kepesmotor.hu/idom/...
Ha más a szín számíthatsz rá hogy aranyos kis csekkeket osztogatnak a kopók neked.
03. 05 összehasonlitás az én szempontombol. 05 felforditott telos ezáltal feszesebb, több állitási lehetőség, és más villaszög, radiális fékek, amik elvileg jobbak (tokico) a 03-ason Nissin van és sima nyergű. Hátsó teleszkóp gáztartája a 03-asnak nagyobb de mindkettőt a Showa csinálta. Idomzat másabb, 05-ös rövidebb de szélesebb egy picit. 05-ösön modosított hengerfej van meg elvileg másabb a befecskendezés, de mindkettő injektoros. Ha pályára kell akkor 05-öst javaslom ha utcára akkor a 03-as is bőven elég
Nekem magas bubis plexi kellene ha valaki tud olcsón visicccson.
Ja és ha nem olyan szinüre fényezem a pályaidomokat amilyen a forgalmiban van, nem kötekednek a rendőrök?
Helló!
Én nem raktam szivacsot a belsejébe,nem lett semmi baja a hőtől,még 30-fokban a ringen sem.
Ha estleg az ülés alatti műanyagot vágod,a csere nem nagy lóvé a hondánál én 16-ért vettem újat mikor becseréztem,bontóban max egy tizes.
Köszi honda400RR. Nem akarok semmit szétdarabolni Ha a hátsó lámpának kivágom a helyet talán hajlik annyit hogy rámenjen ja meg ha az űléseket is kivágom legalább az elsőt talán rámegy Látom a tied is pályaidomos volt, te tettél szivacsokat az idomok belsejére a motor köré mint az eredeti idomokon van?
Hát ezt nem értem miért csinálja, de föl mész a superbike.hu oldara és beírod a keresöbe, hogy cbr600rr, bekantitod, hogy tesztek és kifogja dobni magárol csak a 600RR-röl egy tesztet és a többi Japán társával egy össze hasonlitást!
ami így hirtelen eszembe jut, hogy milyen változások vannak a 03-as és 05-ös modeleken az az, hogy a 05-ön már forditott teleszkopok vannak, más kipufogó, idomzat, a blokkja közép és alsó tartományban erösebb, hírtelen ennyi jut eszembe.
Ha engem kérdezel melyiket vegyél én azt mondanám, hogy 2005-öst vagy 2006-ost szerintem ezzek a legszebek , de persze ez csak a SAJÁT VÉLEMÉNYEM , ha CBR-t vezsel egy biztos: ROSSZ MOTORT NEM VESZEL!
Csáó
Nekem asszem meg van a superbike azon része amelyben a 05-06-os 600RR-t tesztet írják!
Ha szomszéd srác rá ér, müködik a gépe és én is megtalálom az újságot akkor fel rakom majd a tesztet!
A bubis plexi meg kell, mert a gyári igen alacsony.
Szerinted? Pedig full gyári... Legalábbis a színei...
Ha más a szín számíthatsz rá hogy aranyos kis csekkeket osztogatnak a kopók neked.
Ja és ha nem olyan szinüre fényezem a pályaidomokat amilyen a forgalmiban van, nem kötekednek a rendőrök?
Én nem raktam szivacsot a belsejébe,nem lett semmi baja a hőtől,még 30-fokban a ringen sem.
Ha estleg az ülés alatti műanyagot vágod,a csere nem nagy lóvé a hondánál én 16-ért vettem újat mikor becseréztem,bontóban max egy tizes.
s]=302&tx_ttnews[backPid]=158&cHash=be2e6bdf35]cbr600rr
s]=302&tx_ttnews[backPid]=158&cHash=be2e6bdf35]CBR600RR és japán társaival készült
Ha engem kérdezel melyiket vegyél én azt mondanám, hogy 2005-öst vagy 2006-ost szerintem ezzek a legszebek , de persze ez csak a SAJÁT VÉLEMÉNYEM , ha CBR-t vezsel egy biztos: ROSSZ MOTORT NEM VESZEL!
Ki lesz Dani pedrosa csapattársa 09ben ?
meg a honda safety hungary milyen új szintű képzést vezetettbe ? 0,1,2 ?
nekem '04-es van.... tök jó!
örülök, hogy segíthettem...
Nekem asszem meg van a superbike azon része amelyben a 05-06-os 600RR-t tesztet írják!
Ha szomszéd srác rá ér, müködik a gépe és én is megtalálom az újságot akkor fel rakom majd a tesztet!