ne aggódj annyira, lesznek kint segítőkész oktatók. Ha nem akarsz magányos farkast játszani, akkor beállsz az oktató után egy csoportba amelyik érzésedre a Te tempódat diktálja, és csorogsz szépen utánuk. Nem kell olyat csinálnod amit máskor sem tennél és nem lesz bajod. Ennyi. élvezni fogod, az biztos!
"Főleg városi közlekedésre(sok kátyúúú és egyebek) használnám....jó lenne ha holmi is elférne vhol....és ugye a kétszemélyesség kérdése....egyedül lehet igazán motorozni de jó lene néha csajt,havert végigvonszolni a városon..."
"első szezon végén is csak csókolomot köszöntem neki..." Nos asszem 08 Fireblade-el mig meglesz magázodni fogok Ez egy FEGYVER . Általában igy nevezem: PUTA MI AMOR szabad forditásban,Kurva szerelmem
Ha elolvastad a FélSvéd barátom tanácsait kezdő pályázóknak és azokat tudatosítod is magadban, akkor nem lehet nagy problémád. Természetesen óvatosan, megfontoltan menj fel. Tükröket pedig ragaszd le, vagy szereld le. Hidd el, semmit nem segít, csak felesleges figyelemelterelő a pályán. És ha kimész és még van kérdésed, akkor keress ott valakit, aki rutinosabbnak tűnik, bizonyára fog segíteni.
Mindenképp a Hornet a neked való vas. Az RR-en sem csomagot, sem utast nem túl jó vinni. Nem erre van. Meg nem éppen egy kezdő motor. Én 2 év után ültem rá és az első szezon végén is csak csókolomot köszöntem neki....
600 RR az köll neked - Az egy műszer mint lentebb irtam. Kérdés mire szeretnéd használni a motort? HONDÁBAN nem fogsz csalódni, műszakilag megbizható, hibátlan összeszerelés, könnyű kezelhetőség amely nem utolsó szempont. A 600-as dimamizmusa mint egy telivér pacié . Supersport 600 kategóriában a legjobb. Ha ráülsz, kipróbálod, utánna álmatlan éjszakáid lesznek, és alig várod hogy reggel visszamehess érte és kitold a kereskedésből!
Sziasztok!
Közeledek a nagymocisjogsihoz megkérdeném tőletek milyen motor vásárlására adjam fejem. Igazából Honda lenne a favorit,egyszerüen márkaőrült vagyok. Egyrészt az is kérdés, hogy megéri-e a szezonvégi vagy téli vásárlás,vagy visszahozza-e a karbantartás és az adokötelezettségek terhe amit sporol lyenkor az ember...?
A Hornet és a 600as RR ami nagyon tetszenek,igazábol az RR ugye 1,2-1,3tol kezdődik ,a frissitett Hornet széria is drágább(a digitáliskijelzős ) ... de ha már egyszer vesz az ember ne spóroljon azon az egy vásárláson.
Főleg városi közlekedésre(sok kátyúúú és egyebek) használnám....jó lenne ha holmi is elférne vhol....és ugye a kétszemélyesség kérdése....egyedül lehet igazán motorozni de jó lene néha csajt,havert végigvonszolni a városon...
Neki kezdek/kezdtem már a tesztolvasásnak,de igazából ti fórumozók tudjátok megmondani mennyiazannyi ,tapasztalatok stb...
hallottam már ugye a naked gyenge szélvédelemröl vagy magasfordulaton doglozo autopályás tempóról stb
előre köszi a segitséget
hali mindenki!
vasárnap megyek majd fel először a ringre, az erste leasing motoros akadémiára, mert kihasználom a hitelem adta lehetőséget és beneveztem erre a pálya+ csomagra ami 4*20percet jelent majd.
amit kérdezni szeretnék tőletek olvasva itt az elméleti sebességkorlátokat stb., hogy autópályán ki h használja a motort, sebességet tekintve elsősorban. trafik, kamerák stb.
a másik meg a ringen való használat.mivel elsőnek megyek pályára még csak a motorosok.hu-n olvastam a jótanácsokat amik tiszták is. tudom nem a legjobb pont itt kezdeni, beszéltem a kakucsról msnen Rockyval, csak sajnos nem tudtam eljutni a nyáron.
szóval mennyire legyek óvatos ezen a pályán, mert olvastam pályán való piszokról stb.
Hogy a francba ne menne... Csak kis beállitási probléma volt de már jót szól, vagyis alszik már Eladó 2 darab Rs 125 pályára. Valakinek kis gyakorlás pályára? Alkalmi vétel
Hello shancus!
Igaz nekem Rs 125öm van most kapott EBC fékbetétet amit emlitettél.Eddig csak jót mondhatok róla, másikat akartam bele tenni, de ezt rendelték helyette, mert azt mondták h valami versenyfékbetét, és h sokat bír.Amint belekerül a motorba nem sokat kelett járatgatnom h foglyon, de eddig nagon.
Hello
Ugy láttom mindenki motorozik még amig lehet!
Most viszem szerdán az RR-t 12 ezres szervízre és elöl kikell cserélni a fékbetéteket is!
Érdekelne, h aki már cserélte vagy cseréltette az milyenre?
Mondtak Ferodot 7-8 ezer között, de én még 125R korombol rosszakat hallottam rola ugy, h elvettem a szervízben , mondták, h tudnak gyári tokico-t is hozni csak annak a párja 14 ezer körül van!
Végül szoba került valami EBSZ fékbetét mely 10 ezer páronként!
Na most erre rábolintottam, h oké akkor ilyen kerüljön bele!
Érdekelne valakinek van-e vele tapasztalata vele vagy hallott-e már rola?
..ha ezt nézed, akkor nem az RR kell neki..
Közeledek a nagymocisjogsihoz megkérdeném tőletek milyen motor vásárlására adjam fejem. Igazából Honda lenne a favorit,egyszerüen márkaőrült vagyok. Egyrészt az is kérdés, hogy megéri-e a szezonvégi vagy téli vásárlás,vagy visszahozza-e a karbantartás és az adokötelezettségek terhe amit sporol lyenkor az ember...?
A Hornet és a 600as RR ami nagyon tetszenek,igazábol az RR ugye 1,2-1,3tol kezdődik ,a frissitett Hornet széria is drágább(a digitáliskijelzős ) ... de ha már egyszer vesz az ember ne spóroljon azon az egy vásárláson.
Főleg városi közlekedésre(sok kátyúúú és egyebek) használnám....jó lenne ha holmi is elférne vhol....és ugye a kétszemélyesség kérdése....egyedül lehet igazán motorozni de jó lene néha csajt,havert végigvonszolni a városon...
Neki kezdek/kezdtem már a tesztolvasásnak,de igazából ti fórumozók tudjátok megmondani mennyiazannyi ,tapasztalatok stb...
hallottam már ugye a naked gyenge szélvédelemröl vagy magasfordulaton doglozo autopályás tempóról stb
előre köszi a segitséget
vasárnap megyek majd fel először a ringre, az erste leasing motoros akadémiára, mert kihasználom a hitelem adta lehetőséget és beneveztem erre a pálya+ csomagra ami 4*20percet jelent majd.
amit kérdezni szeretnék tőletek olvasva itt az elméleti sebességkorlátokat stb., hogy autópályán ki h használja a motort, sebességet tekintve elsősorban. trafik, kamerák stb.
a másik meg a ringen való használat.mivel elsőnek megyek pályára még csak a motorosok.hu-n olvastam a jótanácsokat amik tiszták is. tudom nem a legjobb pont itt kezdeni, beszéltem a kakucsról msnen Rockyval, csak sajnos nem tudtam eljutni a nyáron.
szóval mennyire legyek óvatos ezen a pályán, mert olvastam pályán való piszokról stb.
előre is köszi.
Mennyit jelent nálad az az alkami vétel? hmm...
Megy már?
Oké, köszi most megnyugodtam, biztos jó lesz akkor!
Igaz nekem Rs 125öm van most kapott EBC fékbetétet amit emlitettél.Eddig csak jót mondhatok róla, másikat akartam bele tenni, de ezt rendelték helyette, mert azt mondták h valami versenyfékbetét, és h sokat bír.Amint belekerül a motorba nem sokat kelett járatgatnom h foglyon, de eddig nagon.
Ugy láttom mindenki motorozik még amig lehet!
Most viszem szerdán az RR-t 12 ezres szervízre és elöl kikell cserélni a fékbetéteket is!
Érdekelne, h aki már cserélte vagy cseréltette az milyenre?
Mondtak Ferodot 7-8 ezer között, de én még 125R korombol rosszakat hallottam rola ugy, h elvettem a szervízben , mondták, h tudnak gyári tokico-t is hozni csak annak a párja 14 ezer körül van!
Végül szoba került valami EBSZ fékbetét mely 10 ezer páronként!
Na most erre rábolintottam, h oké akkor ilyen kerüljön bele!
Érdekelne valakinek van-e vele tapasztalata vele vagy hallott-e már rola?
Mindenkinek szép utat!
Tuning: van jogsim