Az SBK-ban nem is régen volt egy használt tesztben a 600RR-ről, szerintem abban sok választ találsz a kérdéseidre. Talán a honlapjukon (superbike.hu) megtalálod, melyik számban volt, de tuti, hogy másuj utáni számban volt...
Sziasztok!
Valami olyan oldalt keresnék ahol találok leírást Honda CBR 600RRről. (Évjárat olyan 2002-2005ig)
Motor vásárlás előtt vagyok, és jól megszeretném fontolni h mit vegyek. Segítségeteket előre is köszönöm!
én is ilyesmit hallottam, igaz nekem még gyári van benne, de állítólag elég az is, ha kiveszed, hogy egy izzót rákötsz, és egy kicsit megmozgatod az aksit:)
Elöször is köszönöm az eddigi javaslatokat , bármit is probálnék azért egy proba darabon letesztelném, hogy nem oldja fel vagy maszatolná el!
Van egy repülögép festő ismerösöm bár vele csak párszol beszéltem Erdei Balázs streetfighter.
Kakucsringen találkoztam a Talmácsival aztán jobb ötlettem hírtelen nem volt, hogy mirre kérjek aláírást!
Jövő évre tervben van egy mássik sisak, mert ezt kicsit zajos 40 fölött, viszont más gond nincs nagyon vele, talán egy kicsit nagy rám bár asszem xs-es méretű!
Pedig nem is annyira hülye ötlet, mint gondolnád...
Ha nem csak az ecsettel lehetne felhordani, még jó is lehetne, mert elég lenne csak a filc nyomvonalán végigmenni vele...
Csak félek, a körömlakk ecsete elmaszatolná közben...
Én inkább egy modellezők által használt félfényes, vagy fényes lakkot ajánlanék. A sisakon a fólia nehezen feszülne ki szépen, a körömlakk meg szerintem túl vastag réteg. Ráadásul lehet, hogy a felvitelkor elmaszatolná az oldószere a szignót. Ellenben a modell lakkot lehet retuspisztollyal fújni, szép vékony rétegben és van vízbázisú lakk is.
Persze ehhez kell keresni egy profi modellezőt, vagy egy airbrush festőt....
Na ma meg volt a téli nagy takaritás, már ideje volt!
A bukomat alá írta Talmácsi alkoholos filcel, nem tudjátok mivel kénne lefulyni, hogy meg maradjon és ne kopjon le , mert elöször rá fujtam a spray-t és egy kicsit fel oldota, de szerencsére idejében észbe kaptam és meg mentettem az aláírását!
Néhány kép:
Sajnos pár hónap alatt az óra, meg az immo is leszívhatja...
Az a tuti, ha kiveszed, kb 3 perc se...
Viszont a saját tapasztalatomból kiindulva javasolom mindenkinek, hogy ha már kicsavarja az üléscsavarokat, vissza úgy tegye, hogy befújja egy pici láncspray-vel, akkor nem fog összerágódni, mint nekem a jobb oldali. Teljesen szétb@szta a menetet a csavar a segédvázban, újra kellett vágnom.
Ugye acélcsavar, alu menetben, nagy hőhatás (kipufogó).
Vagy vmi hőálló zsírral kínálja meg, az is megteszi, de láncspray elvileg mindenkinél kézközelben kéne legyen...
Aksirol:
Én idén vettem asszem Braun-ert, mert a gyári most adta meg magát. Fél év garancia van rá és azt mondták ha nem használom vegyem ki és havonta egyszer hagyam fent egy narpa a töltön!
Közben már megírták a dolgot, de a lényeg, hogy elvileg nyugodtan kint haghatod. az enyém sem fűtött garázsban áll. az enyémebn idén cserélték le a hűtőfolyadékot, de most csak -30ast tettek bele, de szerintem ez is eléglesz:)) Az aksit én azért ki szoktam venni, de ha nincs riasztód, vagy olyasmi, ami leszívhatja akkor igazából az első pár évben nem lehet vele gondod.
Valami olyan oldalt keresnék ahol találok leírást Honda CBR 600RRről. (Évjárat olyan 2002-2005ig)
Motor vásárlás előtt vagyok, és jól megszeretném fontolni h mit vegyek. Segítségeteket előre is köszönöm!
Van egy repülögép festő ismerösöm bár vele csak párszol beszéltem Erdei Balázs streetfighter.
Kakucsringen találkoztam a Talmácsival aztán jobb ötlettem hírtelen nem volt, hogy mirre kérjek aláírást!
Jövő évre tervben van egy mássik sisak, mert ezt kicsit zajos 40 fölött, viszont más gond nincs nagyon vele, talán egy kicsit nagy rám bár asszem xs-es méretű!
Inkább valami mást...
Ha nem csak az ecsettel lehetne felhordani, még jó is lehetne, mert elég lenne csak a filc nyomvonalán végigmenni vele...
Csak félek, a körömlakk ecsete elmaszatolná közben...
Persze ehhez kell keresni egy profi modellezőt, vagy egy airbrush festőt....
A bukomat alá írta Talmácsi alkoholos filcel, nem tudjátok mivel kénne lefulyni, hogy meg maradjon és ne kopjon le , mert elöször rá fujtam a spray-t és egy kicsit fel oldota, de szerencsére idejében észbe kaptam és meg mentettem az aláírását!
Néhány kép:
Az a tuti, ha kiveszed, kb 3 perc se...
Viszont a saját tapasztalatomból kiindulva javasolom mindenkinek, hogy ha már kicsavarja az üléscsavarokat, vissza úgy tegye, hogy befújja egy pici láncspray-vel, akkor nem fog összerágódni, mint nekem a jobb oldali. Teljesen szétb@szta a menetet a csavar a segédvázban, újra kellett vágnom.
Ugye acélcsavar, alu menetben, nagy hőhatás (kipufogó).
Vagy vmi hőálló zsírral kínálja meg, az is megteszi, de láncspray elvileg mindenkinél kézközelben kéne legyen...
Amugy ja az egy jó nap volt és én is remélem hamar elmegy ez a hiddeg és újra jó idő lesz!
Én idén vettem asszem Braun-ert, mert a gyári most adta meg magát. Fél év garancia van rá és azt mondták ha nem használom vegyem ki és havonta egyszer hagyam fent egy narpa a töltön!
msn? (elméletileg felvettelek)
Remélem hamar eljön a jó idő.
Jó a kép, az egy jó nap volt...
Adatlapomon van kép az idei Ringezésünkröl!