Na akkor te azt az utat járod be mint amit én is. Én a 3-ik nap mentem le az útról olyan 120-as tempónál. Én is visszajöttem esés nélkül de nem tudom, hogyan. Onnantól 2 hétig lassú menet. Ha ez nem tesz helyre akkor semmi. Egyébként meg ha van annyi eszed, hogy ide írogass akkor annyi is legyen, hogy kontrolálod magad. Nehogy már mi mondjuk meg, hogy mennyivel menjél autóúton! Ha elesel valamelyik ringen legalább egyben maradsz és össze tudod rakni a motort. Ha közúton esel akkor meg imádkozhatsz.
örülök, hogy nem vetted rossz néven a hozzászólásomat, mert tényleg nem úgy szántam..
szerintem nem lehet meghatározni, hogy ekkora vagy akkora sebesség az ideális egy kezdőnek... én azt mondom, hogy annyival kell menni, amennyinél még biztosan érzed, hogy tiéd a kontroll, és ha valaki pl. index nélkül vált előtted sávot, akkor azt még le tudod reagálni stb... én is mindig úgy megyek, hogy megpróbálom belekalkulálni, hogy "mindenki más hülye" (ahogy apám mondaná), szóval igyekszem a SZÁMOMRA biztonságos határon belül tartani a dolgokat... az már egy más kérdés, hogy az ember helyesen mérje fel, hogy mi az, amit még tud kezelni, mert ha leszáll a lila köd, akkor nyilván már nem lesz reális a kép, és akkor ott a baj..
ne felejtsd el, hogy nem várják a vesédet sehol... ..viszont téged hazavárnak, szóval ráérsz majd akkor "száguldozni", ha kicsit több tapasztalatot szereztél.. és akkor is csak ésszel..
ha nem tanulsz önkontrollt, nem tanulod meg kezelni a motort és SAJÁT MAGADAT, akkor nem fogod megélni azt, amikor már tényleg rutinból, élvezetből és biztonságosabban motorozol..
bocs, ha nyers, de ez az igazság... nem vagy halhatatlan...
Leírtam asszem korábban, de leírhatom megint: 3 eset volt, egyszer elemelte az elejét kb. 5-10 centire, és xar volt az út, el kezdett pattogni, nna nem bírtam elengedni a gázt, és akkor ahogy letettem, el kezdte csapkodni az elejét...a gátló fogta +
másodszor: 3 napja a haver üzlete előtt húztam egy kövér gázt behúzott kuplunggal, a gáz: hogy rajta maradt pár újjam az első féken, és az állóra fogott, szal mákom volt hogy jó volt az út, kicsit nyikkant, azán persze elengedtem azonnal a féket, és akkor is kicsit szitált, sza gátló fogta meg...
3-adszor: a mai mutatványom: amikor a fűről visszértem a betonra, szintén csapkodott az eleje...
Kövezzetek meg, de ezeket mind azért írom le, hogy tanuljak belőle, persze joggal tarthanak sokan idiótának, de ez nem érdekel... vhogy meg kel tanulni menni, eddig is sokat segítettetek, és remélem a jövőben is sokat tanulhatok itt! Különben csak majd esek - (kelek) ...
Köszönöm a jótanácsot Fucky, megpróbálom betartani. 1 hónapja van meg a motor 3000 Km felett járok, sztem majd 30 ezer körül talán nem lesz szükségem többre! A frászt hozta rám ez a motor ma is! Ez a kormánygátló...hmmm ez egy csodaszer! Kár, hogy már 2-3-szor is szükség volt rá...
Amúgy nem vagyok egy feltűnési viszketegségben szenvedő, de ezen a motoron mintha kicserélnének. Persze mind tudjátok, hogy mien kafa érzés mikor visít alattad a gép, és szét akar esni! Nehéz lesz 8 ezer alatt tartani, de most visszafogom magam. Ezek a sebességhatárok jól jöttek! Ha pályára viszem a motort, nem fogom én ott szétnyírni? Igazából attól félek, hogy pont ott esnék el vele... Még1szerkösz!
Én nem akarok beleszolni mert még 17 éves vagyok és alig mentem még cbr-el 10 e km-ert, de ahogy látom még elég kezdö vagy és rögtön motor, ami nem jo párositás. Még 1 alapmotoron se mentél, gondolok itt kis 2t motorokra mint például Rs v Mito, ami nagyon jo alapot biztosit. Pályán se mentél még ahol lehetne kicsit gyakorolni..... Szerintem kicsit elbizod magad. Én ugy csinálnám a te helyedben, de ehhez önkontrol kellene. Pl 1 honapig nem pörgeted a motor 8 ezer fölé. Következö honap 10 ezerig és igy fokozatosan, vagy másik dolog hogy csinálsz a fejedbe egy sebességkorlátot. Én ugy csinálom hogy városon kivul 130-140 autout 160 autopálya 180 és ez nekem bejött. Kb sose pörgetem a motort 10 ezer fölé és igy is nagyon élveztes vele motorozni.... Az az én véleményem . Csak 1-et kérek vigyázz magadra... és nem fontos mindig Janinak lenni.
Igazad van Zseby! Jól ráérzel a dolgokra, most értem haza, a mai motorozásból, és sajna ma lement kanyarban a moci kicsit a fűre. A gumi sztem okés volt, mert előtte mentem már vagy 30 perce, de az út sztem ma hűvösebb volt, és vhogy nem akartam jobban dönteni! Pffff, a Jóisten ma velem volt, mert pár gaz összeszedésen kívül más baj nem történt! Jöttem is haza és a motor ment is garázsba egyből! Ezt nemlehet szépíteni, mentem mint az állat! Lehet nem ezen kellene megtanulnom "nagy" motorozni, de már megvan. Mégis mennyivel lenne kezdőként ezzel optimálisan közlekedni ezeken az utakon? Jöhetnek a tanácsok, dorgálások, minden! Mert megérdemlem....
először is: a Cataflam nem elsősorban fejfájásra van, inkább gyulladáscsökkentő.. másként hat, mint a fájdalomcsillapítók, szóval ne azt szedd! ..ha nem akar múlni, migrénszerű a fájdalom, akkor fájdalomcsillapító + görcsoldó kombináció sokat segít (és gyorsan)
másodszor: az eddigi hozzászólásaidat olvasva, szerintem neked baromira nem kéne naponta 200 felett közlekedni, mert nem lesz jó vége... ..hidd el, nem rosszindulatból írom! ..persze te tudod, "felnőtt" ember vagy, de túl sok józanészt és felelősségtudatot eddig még nem szedtem ki a soraidból..
vigyázz magadra!
Sokszor úgy szállok le a mociról, hogy majd szomjan halok! Amúgy szoktam inni eleget, meg enni is úgy ahogy! Most kipróbálom, hogy nem megyek 150 felett, ha jobb lesz akkor vszínű, hogy a bukó az oka...
Kicsivel több mint 40 ropi volt, elég könnyű, persze 150 felett már a szél miatt zajos. Sajnos nincs összehasonlításí alapom, és nem tudom, hogy ez norális-e. Esetleg a füldugó segítene? Mennyi lenne egy olyan bukó, amiben csak "suhanok" 150 felett?
képzeld megragadt az RS 435km-el, ha minden igaz anyag hiba lesz. tehát él a garancia
Arra gondolsz, h a jobb lábbam kijebb van?
Ezt iddáig én sem tudtam, h így tartom!
Én nem ismerem!
Vigyázz Szigi Istennek nincs HUMOR ÉRZÉKE!
szerintem nem lehet meghatározni, hogy ekkora vagy akkora sebesség az ideális egy kezdőnek... én azt mondom, hogy annyival kell menni, amennyinél még biztosan érzed, hogy tiéd a kontroll, és ha valaki pl. index nélkül vált előtted sávot, akkor azt még le tudod reagálni stb... én is mindig úgy megyek, hogy megpróbálom belekalkulálni, hogy "mindenki más hülye" (ahogy apám mondaná), szóval igyekszem a SZÁMOMRA biztonságos határon belül tartani a dolgokat... az már egy más kérdés, hogy az ember helyesen mérje fel, hogy mi az, amit még tud kezelni, mert ha leszáll a lila köd, akkor nyilván már nem lesz reális a kép, és akkor ott a baj..
ne felejtsd el, hogy nem várják a vesédet sehol... ..viszont téged hazavárnak, szóval ráérsz majd akkor "száguldozni", ha kicsit több tapasztalatot szereztél.. és akkor is csak ésszel..
ha nem tanulsz önkontrollt, nem tanulod meg kezelni a motort és SAJÁT MAGADAT, akkor nem fogod megélni azt, amikor már tényleg rutinból, élvezetből és biztonságosabban motorozol..
bocs, ha nyers, de ez az igazság... nem vagy halhatatlan...
másodszor: 3 napja a haver üzlete előtt húztam egy kövér gázt behúzott kuplunggal, a gáz: hogy rajta maradt pár újjam az első féken, és az állóra fogott, szal mákom volt hogy jó volt az út, kicsit nyikkant, azán persze elengedtem azonnal a féket, és akkor is kicsit szitált, sza gátló fogta meg...
3-adszor: a mai mutatványom: amikor a fűről visszértem a betonra, szintén csapkodott az eleje...
Kövezzetek meg, de ezeket mind azért írom le, hogy tanuljak belőle, persze joggal tarthanak sokan idiótának, de ez nem érdekel... vhogy meg kel tanulni menni, eddig is sokat segítettetek, és remélem a jövőben is sokat tanulhatok itt! Különben csak majd esek - (kelek) ...
Amúgy nem vagyok egy feltűnési viszketegségben szenvedő, de ezen a motoron mintha kicserélnének. Persze mind tudjátok, hogy mien kafa érzés mikor visít alattad a gép, és szét akar esni! Nehéz lesz 8 ezer alatt tartani, de most visszafogom magam. Ezek a sebességhatárok jól jöttek! Ha pályára viszem a motort, nem fogom én ott szétnyírni? Igazából attól félek, hogy pont ott esnék el vele... Még1szerkösz!
másodszor: az eddigi hozzászólásaidat olvasva, szerintem neked baromira nem kéne naponta 200 felett közlekedni, mert nem lesz jó vége... ..hidd el, nem rosszindulatból írom! ..persze te tudod, "felnőtt" ember vagy, de túl sok józanészt és felelősségtudatot eddig még nem szedtem ki a soraidból..
vigyázz magadra!
Sokszor úgy szállok le a mociról, hogy majd szomjan halok! Amúgy szoktam inni eleget, meg enni is úgy ahogy! Most kipróbálom, hogy nem megyek 150 felett, ha jobb lesz akkor vszínű, hogy a bukó az oka...
FG-15 ENTRAP
Kicsivel több mint 40 ropi volt, elég könnyű, persze 150 felett már a szél miatt zajos. Sajnos nincs összehasonlításí alapom, és nem tudom, hogy ez norális-e. Esetleg a füldugó segítene? Mennyi lenne egy olyan bukó, amiben csak "suhanok" 150 felett?