Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaj tényleg, na de menekülök is inkább....


amugy apámnak cbr 600asa van. ugyhogy tudnák mit rizsázni
75ezerért még nem volt kedvem megvenni, hogy kipróbálhassam...
...régi szép idők...

nemtudom


sose voltam még ebben a topicban.
hali!

nem tudjátok h 2006-os cbr 600rr-hez nem-e jó a 2007-es cbr600rr hátsó üléstakarója?

thx
2003-as cbr-re kéne pályaidom akinek van kérem jelezze köszönöm.
Gondoltam megosztom veletek, találtam 1 oldalt,
ahol elég sok mocihoz van szervizköny (2007-es cbr600rr -hez is)

http://www.de-pc.net/paginas/s...
Üdv!

Megtaláltam a cuccost amiről múltkor beszéltünk! Csörögj rám!
2008 az már good for you
...pedig ma nagyon a fejembe vettem, hogy előbb-utóbb befigyel majd a 2007-es
jobban leér a lábam, könnyebb... asszem illene hozzám ...de akkor is a Baby a legjobb, ma is épségben hazahozott
"...Igaz, a nagyobb combterpesz, ha nő vezeti, hátulról nézve sokkal kellemesebb látvány..."
maradj a mostaninál kérlek
Sziasztok!
600RR-hez (2003-2004) keresek sérülésmentes hátsó sárvédőt (rendszámtartót), rendszámvilágítással együtt. Email: imidoki@citromail.hu

Köszi!
Szívesen, nincs mit! Az sajnos nem érdekel...
most akkor hagyjam a mostanit vagy nézzek egy 2007-es után?
hello
köszönöm a jó tanácsot csak az a helyzet nekem úgy kéne a dolog,h van egy 400-as banditom és azt beszámitani
Egyszer már írtam a 2007-es és a 2006-os 600RR összehasonlításáról. Azonban az elmúlt 2 napban elég sokat mászkáltam a városban a régivel, így újabb tapasztalatokra tettem szert.
Közvetlenül átülve az újról a régire, feltűnik, hogy sokkal előrébb kerül a felsőtestem, vagyis némileg jobban fekvőtámaszos a tartás. Ebből adódóan jobban igénybeveszi a csuklókat, a kuplungolás miatt a balt fokozottan. Már kezdem érteni, miért panaszkodnak páran a szezon elején, hogy szokni kell csuklóból a motorozást. Ezt a 07esen nem tapasztaltam. Aztán ami következőleg szembetűnt, hogy a motorja kissé idegesebb. Míg a réginek egy bowdenen keresztül aránylag könnyen lehet emelni az alapjáratát, az újban (a gyár szerint) van egy érzékelő, ami a "túlzott" motorfék esetén automatikusan emeli a fordulatszámot, ezzel "pótolva" a csúszókuplungot. (mondom, a gyár szerint) Valószinűleg emiatt a régivel motorfékkel, könnyebb bedadogtatni, az újjal ez szinte lehetetlen, majdnem 3asig fel tudok kapcsolni úgy, hogy szinte nem is húzom a gázt. Viszont ettől sokkal darabosabb, főleg városi használatban.
Aztán az első fék. Mindkettőn radiális féknyereg, de az újon a pumpa is. Alapvetően jól fog a régi is, de az új (nem mondom, hogy nagyságrendileg) sokkal precizebb és jobban is fog. Azonos karerőre majd 2x akkorát fékez. Először nem is tűnt fel, csak amikor nagyon közeledett a teherautó hátulja. Viszont emiatt nem is akarta kapkodni a hátulját.
Ez viszont már átvezet a felfüggesztésekhez. Állítólag ugyanazt a telót kapta az új is, de a régi mintha precizebb lenne, vagy lehet, hogy csak kevésbé puha (mind2 gyári setup). Hátul nem sok különbséget éreztem, az talán pályán kijönne.
A BT-015 viszont sokkal jobb gumi, mint a Sportmax, ami a régin van (asszem D218?). Sokkal jobban tapad, a régi merevebb, bakelitesebb. Nem rossz, de a Brigi jobb.
Az új gép villaszöge is változott asszem a régihez képest, de lehet, hogy az egész váz miatt is van, de sokkal fodulékonyabb az új, bár a régi sem egy kifejezett autópályafaló.
Viszont a régi műszerfala sokkal szebb, mint az újé, ugyanazok a funkciók vannak rajta, kivéve, hogy az újon nem látható állandóan az összkm, csak a 2 trip-pel váltva. A régiről visszaülve, rendre a bal index visszajelzőjénél vártam, hogy az üreset jelezze.
Ja és az én hatalmas (46os) csizmáimmal (SPIDI VertigoCorsa, illetve a régi Vertebra) mintha a váltókar közelebb lenne a lábtartóhoz, mint az újon.
Lényeges dolog még az ülések kérdése. A régi üléslapja a tank mögött közvetlenül sokkal, kb 2-4cm-el szélesebb, mint az újé. A régi szinte lapos elöl, míg az új egészen "túrásan" lekerekített, lefelé hajló. Emiatt akinek a régiről csak lábujjhegyen, vagy még úgy sem ér le a lába, az az újra ráülve mérhetetlen biztonságban fogja érezni magát, mert arról, a kisebb combterpesztés miatt, majdnem telitalpra tud majd állni. Igaz, a nagyobb combterpesz, ha nő vezeti, hátulról nézve sokkal kellemesebb látvány...
Ami még feltűnt, hogy a régi modell idomzata sokkal jobban eltereli a menetszelet a lábakról, mint az új. Hogy ez jó, vagy sem, igazából nem tudom, autópályán még nem mentem vele hosszú távon. Az újra felszerelt duplabuborékos plexi azonban jobban enged bebújni, mint a régi gyári plexije, bár emlékeim szerint ez magasabbra tereli a levegőt, mint az új modell gyári plexije.

Remélem, akad, akinek segíteni tudtam...
A Honda fukarabb mint a Saturn
Ja. Csak egyikkel sem indul a tizedes.
Akkor onnan van 3 kulcsod. Gyüjtögettél...
A Yamaháknak is 3 gyári kulcsa van...a Honda 2-őt ad...
aha. Persze amíg elmentetek gokartozni addig én vigyáztam a cuccaitokra. Akkor jó voltam mi?
Persze, mert tudják, mennyire szétszórt vagy...
A Kawasakimhoz 3 kulcs járt.
Szia! Nekem van egy ilyenem sürgősen eladó, ha érdekel megbeszélhetjük! Jótanács: Mo-i leinformálható sz.könyves (márkaszervízben szervizelt), 2 kulcsos, pályázás és biztosító mentes, leinformálható gépet érdemes venni, ha később nem szeretnél sok pénzbe kerülő meglepetéseket! Mindenképp figyelj rá, hogy alvázszám szerint is '05-ös modell legyen, mert sokan a korábbi gyártást is hírdetik '05-ösnek (későbbi forg. helyezés)! Újabb modell ismertetői: fordított első villák, radiális fékek, combosított blokk alsó tartományban, új idomzat, hátsó ülés zár oldalról középre került, máshol van a szerszámkészlet stb. ! Mindíg a gyártás számít, és ez az árban sem mindegy! És természetesen törésmentest keress! Amúgy az értéktartása, megbízhatósága, kezelhetősége legendásan híres, persze, mert HONDA! Az enyém rendelkezik a fentebb írt tulajdonságok mind1ikével! Ha komolyan érdekel, elérhetőségeim: 70/949-4341, MSN: rozsasandor72@hotmail.com, Skype: rozsa.csalad3 ! Keress nyugodtan!
szevasztok.szeretnélek megkérdezni titekket mert most szeretnék venni egy 2005-ös 600rr-t,h mik azok a dolgok amiket érdemes megnéznem mire figyeljek oda.Meg persze a motorról is szeretnék tapasztalatokat.elöre is köszönöm