Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a gyors választ!
Én és öcsém akinek szintén 600RR-je van mindig Castrol R4-et használtnuk....
Sziasztok! Kiírtam az üzenőfalra is, de azért itt is próbálkozom. Most sikerült "hozzájutnom" egy "05-ös CBR600RR-hez, és azt kérdezném tőletek, hogy milyen olajat szeret a masina? Én eddig a Bandit-be mindig CASTROL-t tettem, de ugye a nagy H az inkább REPSOL-os... Tudom, hogy nem a márka a legfőbb szempont, de akkor is :D! Tapasztalat?
Van egy 2003-04 es 600RR segédvázam eladó,pici pénzért ha valakit érdekel..
lá topik
Miről is beszélsz
...ez megdöglött
Mondom, nem tudom pontosan, de ha legközelebb ilyen túra lesz, meg fogom nézni konkrétan.
"A 4-5 literes fogyasztás amúgy nagyjából igaz lehet ilyen nagypapás tempónál......."

Szerintem 6 alá sehogy sem lehet levinni a fogyasztását. Vegyeses használom, mindig tele tankolok, és km.-t nullázom, és osztok-szorzok, de 4-5 liter ................ Ez egy baromság
Istenem! Szerintem azzal fogok álmodni, hogy látom azt a rettenetes kanbalkáncigányt a szegény piros VFR-en a klipp végén.
Vajon a klipben szereplő motorok közül hányat sirat(ott) a gazdája miután hűlt helyét lelte?
Tudom. Előítéletes és kirekesztő vagyok.
Én a CBR átvétele előtt izzadtam, remegtem, nem tudtam mi lesz, ah átülök a 42 lóerős motorról (RF 400) egy 117 lóerősre. Aztán kb 10 métert kellett megtennem vele, és már tökéletesen biztonságban éreztem magam rajta

Hozzátartozik a történethez, hogy ezután két héttel megint mennem kellett kb 10 km-t az RF-el, de közben háromszor álltam meg körbenézni a motort, hogy minden rendben van-e...

A 4-5 literes fogyasztás amúgy nagyjából igaz lehet ilyen nagypapás tempónál, de legközelebb meg fogom nézni konkrétan.
azért kicsit etethetnéd a lelküket is... mondjuk ezzel

majd a bukó összetartja a fejét
Maximum 2-3 hét után, mikor már relatíve biztosan ülsz a motoron, biztosan meg fogod húzni párszor. Lehet, hogy óvatosabban, de azért ki fogod próbálni, mivel nem tudja az ember megállni, hogy ne. Nyilván jó időben, üres, egyenes úton célszerű... És ha egyszer kipróbáltad, meg hallod a hangját 10ezer felett, sokkal sűrűbben fogod ott pörgetni a blokkot... Csak a füleidre vigyázz, nehogy a vigyor lelökje őket a fejedről!
még senki sem tapasztalta meg a végét
Nekem 2 hónap múlva lesz 2 éve, hogy 29 éves majom fejjel átültem a Simson-ról a VFR-re. Az első szezonban látványosan változott a fogyasztásom a megtett km-ekkel.

Egy kérdés: A tapasztalatok alapján egy rendesen karbantartott 600RR blokknak mi a várható élettartama?
Végülis érdekelni tulságosan nem érdekel csak baromi furcsa volt, hogy 5liter alatt megáll neki. Mikor mindenki azt mondja, hogy 6fölött eszik simán! Egy ideig biztos nem fogom megrángatni mert ez lesz az első komoly motorom és nem akarok balhét! De majd idővel biztos kipróbálom mit tud!
Ja és főleg azért, mert ezek a motorok 1-esben mennek 120at! És azt ki is kell próbálni, ha már ilyen motorod lesz.
Nem állítom, hogy hazudott, de nagyon lájtosan mehet vele, ha neki kijön 5 liter alatt. De az igazság az, hogy ha az ember sportmotort vesz, legkevésbé a motor fogyasztása érdekli. Hidd el, téged sem fog. Ugyanis nem lehet megállni (mégha benőtt a fejed lágya, és ésszel motorozol is), hogy néha ne cibáld meg a szarvát. Nyélen meg minden motor sokat eszik.
Végülis a Porsche, meg a Ferrari tulajokat sem a fogyasztás érdekli...
Akkor szted hazudott az az illető aki azt mondta, hogy a 2004-es 120-as tempóval 4-5liter között megáll? Mondjuk furcsáltam én is...
motorosok.hu

Itt olvashatsz pár baráti hozzászólást...
Én a motorosok.hu-n vagyok "oszlopos tag", vagy ahogy a hétvégén kiderült, alaptag.
hovaaaa? hadd menjek mártogatni
Lekéstem a belinkelésről, de sikerült elsőként beírnom az ominózus mondatot. Népszerűségem nagyságrendileg változik azóta is...

Köszi még1szer