Figyu! Kérdés:Neked a térded a börszerkóban nem éri el a piros karikával jelzett helyet
Mert nekem igen és félek hogy lebarmolja majd a fényeuést legalábbis összekaristolja
Neked ilyen nem merült fel
Az elöl kisebb lánckerék + hátul nagyobb gumi = szinte változatlan áttétel.
Szóval, ha további előnyt/erőt szeretnél az áttétellel, akkor ezért írtam, hogy az
egy fog lehet hogy kevés.
Én eleinte féltem a 190-es gumitól, teljesen más stílust igényel, de hamar megszokható,
megszerethető.
Az igen! Na ezért érdemes (is) Honda-t (meg Yamahát) venni! Hát remélem nálam is ilyen szép pályafutása lesz a szettnek! R6 után kiváncsi leszek az RR-re pályán, hogyan viselkedik...eddig az R6-al tavaly 4-szer voltam pályanapon...a 4.-en pofára estem a Power 2CT-k miatt....
Köszi a tanácsot, így fogok tenni! Tehát előre 1-el kissebb, tehát 15-ös lánckereket teszek, és a többihez nem nyúlok! Pályagumiból meg hátulra 190-est rakok, mert a felni nem húzza össze, és állítólag negyobb a tapadási felület kigyorsításokkor!
Én is a 6ezres szervíz után cseréltem az első lánc kerekemet egyel kisebbre.
Tök felesleges pénzkidobás (bejáratós 6e) kilóméter környékén egy komplett lánc+első-hátsó lánckerék csere). Ilyenkor a lánc is és a hátsó lánckerék is hibátlan.
Érezhető volt a különbség, de ha pályára akarod, akkor lehet, hogy még kevés is az az egy szem, bár ez pályafüggő is.
Nekem már ez az egy szem is nagyon érezhető volt. Ha pedig egy 190-es hátsógumit teszel fel utána, akkor meg már szinte gyári érzet is lesz.
Helló!
Igen célszerű ha,komplett láncszettett cserélsz!Nekem is egyel kisebb volt az előző gépemen,és észrevehető volt a kölönbség,ha ügyes voltam akkor 2-ben gázra simán emelete az eljét:-))Ja meg kicsit hosszabb egyenesben 6-ba elég gyorsan leforgott
Pályán sajnos csak a gyári áttétellel mentem:-(((
Az semmi, de megvannak a Hringes MERSZ estek időpontjai is:
1. április 16. szerda
2. április 28. hétfő
3. május 2. péntek
4. június 2. hétfő
5. június 4. szerda
6. június 19. csütörtök
7. július 11. péntek
8. augusztus 21. csütörtök
9. szeptember 4. csütörtök
10. szeptember 12. péntek
Ha az értesüléseim nem csalnak, akkor a pénzek sem nagyon változnak majd, de erről jövő héten már több infóm lesz.
Mert nekem igen és félek hogy lebarmolja majd a fényeuést legalábbis összekaristolja
Neked ilyen nem merült fel
Semmi műszaki különbség csak a ruha színe más.
Most voltam gurulni egyet majd szét fagytam,csalóka volt ez a kis napocska
De azért már kellett
Szóval, ha további előnyt/erőt szeretnél az áttétellel, akkor ezért írtam, hogy az
egy fog lehet hogy kevés.
Én eleinte féltem a 190-es gumitól, teljesen más stílust igényel, de hamar megszokható,
megszerethető.
Én is 6e-nél cseréltem csak első lánckereket, 18e-t bírt ki a láncom úgy hogy abból legalább 6e-t mentem pályán.
Én is a 6ezres szervíz után cseréltem az első lánc kerekemet egyel kisebbre.
Tök felesleges pénzkidobás (bejáratós 6e) kilóméter környékén egy komplett lánc+első-hátsó lánckerék csere). Ilyenkor a lánc is és a hátsó lánckerék is hibátlan.
Érezhető volt a különbség, de ha pályára akarod, akkor lehet, hogy még kevés is az az egy szem, bár ez pályafüggő is.
Nekem már ez az egy szem is nagyon érezhető volt. Ha pedig egy 190-es hátsógumit teszel fel utána, akkor meg már szinte gyári érzet is lesz.
Igen célszerű ha,komplett láncszettett cserélsz!Nekem is egyel kisebb volt az előző gépemen,és észrevehető volt a kölönbség,ha ügyes voltam akkor 2-ben gázra simán emelete az eljét:-))Ja meg kicsit hosszabb egyenesben 6-ba elég gyorsan leforgott
Pályán sajnos csak a gyári áttétellel mentem:-(((
1. április 16. szerda
2. április 28. hétfő
3. május 2. péntek
4. június 2. hétfő
5. június 4. szerda
6. június 19. csütörtök
7. július 11. péntek
8. augusztus 21. csütörtök
9. szeptember 4. csütörtök
10. szeptember 12. péntek
Ha az értesüléseim nem csalnak, akkor a pénzek sem nagyon változnak majd, de erről jövő héten már több infóm lesz.
Egyébként meg öröm é bódottá. Úgy néz ki lesz vízpumpa a mocimhoz.
BTW, láttátok, hogy megvannak az idei Pannóniaringes időpontok?
Na, megyek még egy kicsit dolgozni.