Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi, biztos azért nem volt rajta, mert 2004-es
ostmár van
...az enyémen például nincs is piros karika...
Figyu! Kérdés:Neked a térded a börszerkóban nem éri el a piros karikával jelzett helyet
Mert nekem igen és félek hogy lebarmolja majd a fényeuést legalábbis összekaristolja
Neked ilyen nem merült fel
Csúnya is lenne, ha egy év alatt komoly javítani való lenne a típuson.
Hali!
Semmi műszaki különbség csak a ruha színe más.
2008-as kiadású 600RR-nél az új fényezésen kívűl van valami más különbség is a 2007-eshez képest?
RRed milyen arban varja uj gazdijat? :)
Váááá....
Most voltam gurulni egyet majd szét fagytam,csalóka volt ez a kis napocska
De azért már kellett
Az elöl kisebb lánckerék + hátul nagyobb gumi = szinte változatlan áttétel.
Szóval, ha további előnyt/erőt szeretnél az áttétellel, akkor ezért írtam, hogy az
egy fog lehet hogy kevés.

Én eleinte féltem a 190-es gumitól, teljesen más stílust igényel, de hamar megszokható,
megszerethető.
Az igen! Na ezért érdemes (is) Honda-t (meg Yamahát) venni! Hát remélem nálam is ilyen szép pályafutása lesz a szettnek! R6 után kiváncsi leszek az RR-re pályán, hogyan viselkedik...eddig az R6-al tavaly 4-szer voltam pályanapon...a 4.-en pofára estem a Power 2CT-k miatt....
Köszi a tanácsot, így fogok tenni! Tehát előre 1-el kissebb, tehát 15-ös lánckereket teszek, és a többihez nem nyúlok! Pályagumiból meg hátulra 190-est rakok, mert a felni nem húzza össze, és állítólag negyobb a tapadási felület kigyorsításokkor!
Szia!
Én is 6e-nél cseréltem csak első lánckereket, 18e-t bírt ki a láncom úgy hogy abból legalább 6e-t mentem pályán.
Szia!

Én is a 6ezres szervíz után cseréltem az első lánc kerekemet egyel kisebbre.
Tök felesleges pénzkidobás (bejáratós 6e) kilóméter környékén egy komplett lánc+első-hátsó lánckerék csere). Ilyenkor a lánc is és a hátsó lánckerék is hibátlan.

Érezhető volt a különbség, de ha pályára akarod, akkor lehet, hogy még kevés is az az egy szem, bár ez pályafüggő is.

Nekem már ez az egy szem is nagyon érezhető volt. Ha pedig egy 190-es hátsógumit teszel fel utána, akkor meg már szinte gyári érzet is lesz.
Köszi az infót, ha meglesz a csere, és az első pályanap áprilisban, majd beszámolok a tapasztalatokról!
Helló!
Igen célszerű ha,komplett láncszettett cserélsz!Nekem is egyel kisebb volt az előző gépemen,és észrevehető volt a kölönbség,ha ügyes voltam akkor 2-ben gázra simán emelete az eljét:-))Ja meg kicsit hosszabb egyenesben 6-ba elég gyorsan leforgott
Pályán sajnos csak a gyári áttétellel mentem:-(((
istenem de gyonyoru ez a viffer...megdobban a sziv tole...
Köszi!
Köszi szépen az infót!
Az semmi, de megvannak a Hringes MERSZ estek időpontjai is:
1. április 16. szerda
2. április 28. hétfő
3. május 2. péntek
4. június 2. hétfő
5. június 4. szerda
6. június 19. csütörtök
7. július 11. péntek
8. augusztus 21. csütörtök
9. szeptember 4. csütörtök
10. szeptember 12. péntek

Ha az értesüléseim nem csalnak, akkor a pénzek sem nagyon változnak majd, de erről jövő héten már több infóm lesz.
2 fogaskereket és a láncot általában egyszerre szokás cserélni. Ha csak az egyik fogaskereket cseréled valószínű rövidebb életű lesz a láncod.
Ó a fokhagymás nápolyi a kedvencem! Mivel ma éhes voltam megettem még egy lekváros-libazsíros mamutot is. Most már jöhet a dömpiiii!

Egyébként meg öröm é bódottá. Úgy néz ki lesz vízpumpa a mocimhoz.

BTW, láttátok, hogy megvannak az idei Pannóniaringes időpontok?

Na, megyek még egy kicsit dolgozni.
A gyári 16-os, vagyis te 15-öst keresel.