Remélem túl jutok a dolgon az embert szavakkal jobban meglehet bántani ha valaki ért hozzá, természetesen nőőőkről beszélek... mintha hozzám vágott volna egy franciakulcsot - ez van. Inkább próbálom elfoglalni magam mindenfélével és a gondolataimat másfelé irányitani. "Valaha" 84 kg voltam most jóindulattal 70 kg vagyok.. DE összerakom magamat ....aztán "ride a bike"
Majd kiderül. Mint mondtam, sokminden dől el a következő 2 hétben. Ha úgy alakul, majd zaklatlak.
A fogyást meg sürgősen hagyd abba! Nekem anno sikerült 3 hét alatt 8kg-ot elvesztenem, ami mondjuk 120-ból nem lenne drasztikus, de az akkori 72-ből az volt. Néha még a tea sem maradt meg bennem a gyomoridegtől. Aztán eljön egy pont... Fejben dől e!
De gondolom, az új Blade minden bogyónál jobban segít a lelked kisimításában. Nekem is így lett 2 éve a VFR. 3 héttel a vásárlás előtt még fogalmam sem volt, hogy nekem motorom lesz. Aztán jött ez-az, és eldöntöttem, hogy vége! Elég volt az önsajnálatból. De jól tettem!
Na, az észosztás helyett megyek csekkeket befizetni. Hogy én hogy utálom a papírmunkát! Mondjuk arra már rájöttem, hogy a motorkiállításig már nem utalják az idei két vizsgáztatásért járó pénzemet, pedig abban reménykedtem, hogy ott bevásárolhatok. (mondjuk pofátlanul alulfizetik ezt a izsgáztatást ) Tegnap egész Szegedet körberohantam és felpróbáltam a fellelhető kesztyűket, de alighanem amorf lehetek, mert egyik sem passzolt tökéletesen.
Na, azért majdcsak megoldom vhogy. Falhozverem a malacperselyt, aztán rárabolok vmi jó kesztyűre, térdvédőre meg esetleg városi dzsekire a kiállításon. De lehet, hogy Uncle Alex-szel/szal (vegyes hangrend? ) kooperálok jó kis amcsi cuccokért.
Egyetértek veled, bár bevallom Én sem jártam be a szamárlétrát mert olyan csoró voltam hogy bicajom is csak egy ócska Jugoszláv camping volt....és aztán hosszú évekig semmi sem Simson sem MZ sem ETZ.... se 250, se 500.... 750-nel kezdtem anno..
Először is a szamárlétra betartása (lehet nem ezt tenném előre, szóval nem is állítok sorrendet, csak sorolom), másodszor az ár, harmadszor a kihasználtság. Én nem motorozom pályán, szóval közúton használom, ergo közútra egy ezres nagygép még jóindulattal is óriási túlzás. Tudom, hogy nyomaték, meg istennyila, de akkor is... Persze, ha egy árban lennének, akkor lehet( ), hogy a nagyblédet választom. Most lehet sokan megköveznek, de utcán egy ezres, és egy 600as 200Km/h-ig szinte ugyanazt tudja. És ahogy mondod: járulékos költségek.
Kapaszkodj meg! Már a "91-es VFR-em könyvében is 12e km az ajánlás, de én sem hiszek neki.
Mondjuk a Ti gépeitek már jóval modernebbek, igaz pörögnek is mint a bolond. Szóval nem tudom. Csak őrlángon túrázgatva lehet, hogy bevállalnék egy 10e-s periódust, de ha hajtva van, akkor hajlok a 6-8 ezres intervallumra. (a szerelőm meg azt mondja, hogy ő 6e-t javasol mindnekinek)
Ha meg már belevau, akkor kérdezek is. Titeket, akiknek 600-as CBR-je van mi vitt arra a döntésre, hogy ezt válasszátok, ne az ezrest? Ár? Adó? Félelem saját magatoktól? Kisebb súly?
Egy haverom most vett kvázi kezdő motornak egy GSXR1000-est és egy pöttyet elgondolkoztam azon, hogy jól döntött e. (mármint nem a Suzival )
Helló! Most találtam meg én is ezt az olajat 4500ról 3100ra akciózva... Gondolkodás nélkül meg fogom rendelni a hétvégén... Tényleg olajszűrőből jó a hiflo filtro, vagy milyet érdemes? És légszűrőből?
Sziasztok létezik a castrol r4-nek egy tovább fejlesztett változata ami castrol power1 racing 4t néven fut eddig csak jot hallottam rolla én csak ezt rakom az rr-be ára se tul vészes 3000/l de hozzá lehet jutni 2500/l áron is. amugy a lista ára 4700/l így lehet szép szalont építeni..._
Az létezhet, hogy a 2007-es RR-nek 12ezer az olajcsere periódusa? Most lapozgattam a könyvecskéjét, abban, ha jól értelmezem ez áll. Persze eszembe sem jut, hogy ne cseréljek 6ezrenként...
Igazából lényegtelen milyen márkát teszel bele... a lényeg, hogy jó minőségű legyen és az előírt olajtípusnak megfeleljen. Itt az én esetem... 6000-es szervíznél monda a srác, hogy nyugodtan hozhatok saját olajat vagy vehetek nálluk Valvoline-t 17 pengőért. Mondom ok... el is gurultam Yamaha-ék megvenni a 10W40-es Repsolt 10 pengőért Azért csak nem mind1 és mind két olaj ugyan olyan jó... mellesleg nem mindíg volt a Honda "Repsol-os"
A fogyást meg sürgősen hagyd abba! Nekem anno sikerült 3 hét alatt 8kg-ot elvesztenem, ami mondjuk 120-ból nem lenne drasztikus, de az akkori 72-ből az volt. Néha még a tea sem maradt meg bennem a gyomoridegtől. Aztán eljön egy pont... Fejben dől e!
De gondolom, az új Blade minden bogyónál jobban segít a lelked kisimításában. Nekem is így lett 2 éve a VFR. 3 héttel a vásárlás előtt még fogalmam sem volt, hogy nekem motorom lesz. Aztán jött ez-az, és eldöntöttem, hogy vége! Elég volt az önsajnálatból. De jól tettem!
Na, az észosztás helyett megyek csekkeket befizetni. Hogy én hogy utálom a papírmunkát! Mondjuk arra már rájöttem, hogy a motorkiállításig már nem utalják az idei két vizsgáztatásért járó pénzemet, pedig abban reménykedtem, hogy ott bevásárolhatok. (mondjuk pofátlanul alulfizetik ezt a izsgáztatást ) Tegnap egész Szegedet körberohantam és felpróbáltam a fellelhető kesztyűket, de alighanem amorf lehetek, mert egyik sem passzolt tökéletesen.
Na, azért majdcsak megoldom vhogy. Falhozverem a malacperselyt, aztán rárabolok vmi jó kesztyűre, térdvédőre meg esetleg városi dzsekire a kiállításon. De lehet, hogy Uncle Alex-szel/szal (vegyes hangrend? ) kooperálok jó kis amcsi cuccokért.
Mondjuk a Ti gépeitek már jóval modernebbek, igaz pörögnek is mint a bolond. Szóval nem tudom. Csak őrlángon túrázgatva lehet, hogy bevállalnék egy 10e-s periódust, de ha hajtva van, akkor hajlok a 6-8 ezres intervallumra. (a szerelőm meg azt mondja, hogy ő 6e-t javasol mindnekinek)
Ha meg már belevau, akkor kérdezek is. Titeket, akiknek 600-as CBR-je van mi vitt arra a döntésre, hogy ezt válasszátok, ne az ezrest? Ár? Adó? Félelem saját magatoktól? Kisebb súly?
Egy haverom most vett kvázi kezdő motornak egy GSXR1000-est és egy pöttyet elgondolkoztam azon, hogy jól döntött e. (mármint nem a Suzival )
Emlékszem rá! Köszi neked is a választ!