Hát. Ha engem kérdezel azonnal el kellet volna adnod 1.55-ért. Iszonyat nyomott a piac és ez nem is fog változni egyhamar. Az első jó ajánlatra ugrani kell.
szerinted... amig-"rengeteg kintről behozott, sérültből eltitkoltan helyreállított, tekert km órás, vmint pályáról visszaalakított, többször is lebiztosítózott moci van a piacon! Nem ezeket kell alapul venni! Nem 1 közeli példát tudnék erre mondani..." -ezek mennek, te nem fogod eladni annyi pénzért,csak valami "műértőnek" de csak sokára, amúgy majd sírsz azért az 1.55 MFT-ért a szezon végén, amikor még mindig nem kelt el,és ez nem okoskodás akar lenni, hanem TAPASZTALAT
sziasztok, kinnt (amcsiban annyi a 600asnak a listaára) azt szeretném kérdezni hogy mikor jön ki az új cbr 600-ami az 1000esre fog hajazni-? csak 2009? (nem olvasok ilyen elfogult ujságokat mint a motorrevü így nemtudom) és ebből mi igaz a cbr 1000rr (2008) elkente a gsxr k8 száját...?
Szerinted...Tiszteletben tartom a véleményed, de azért egy hozzáfűzés: múlt hét végén 1 srác országjáró túrán RR-t akart venni, KP-re! Nálam kezdtek, 1.55 MFt-ot ajánlott érte nem adtam oda. Aztán még megnézett 5 motort (mindegyik csak addig volt hibátlan, amíg nem látták...), kivéve 1 '04-es karcmenetes RR-t, amit végül is 1.45-ért vettek meg Pécsen. Az a motor '04-es, az enyém '05-ös, aki ismeri ezt a 2 modelt, tudja, hogy legalább 500 eft-os technikai különbség van a 2 típus kötzött! Abban 22 ekm, az enyémben garantáltan leinformálhatóan 7200 km van! A vevő is elismerte, hogy csak azért nem az enyémet veszi, mert nincs ennyi pénze...a '04-esre futotta neki...A másik: azt is vedd figyelembe, hogy rengeteg kintről behozott, sérültből eltitkoltan helyreállított, tekert km órás, vmint pályáról visszaalakított, többször is lebiztosítózott moci van a piacon! Nem ezeket kell alapul venni! Nem 1 közeli példát tudnék erre mondani... Ja és ha az én vasam is az előbb leírtak szerinti lenne, biztos azonnal rábólítanék az 1.55-ös ajánlatra, csak szabaduljak tőle!
Ne bőszíts! Úgy volt, hogy tegnap este HRing a program. De délen olyan okádék idő volt, hogy a haverom nem volt hajlandó O.házáról elindulni. Én meg így nem hagytam ott a családi, anyáknapi ebédet. Pedig úgy rákészültem. Kezd egy kicsit a hócipőm tele lenni az időjárással.
Egyébként semmi kockáztatás , vagy erőltetés nem volt a dobogókői sztoriban. Utassal különösen nem kockáztatnék. Ezért is csodálkoztam a gixeres srácon, pláne, hogy magam sem vagyok épp messze a kezdőtől, de Rossi semmiképp nem vagyok. Mondjuk rávettem, hogy ő is jöjjön a HRingre. Na, majd legközelebb. Június végéig próbaidős vagyok, szóval nó szabi, így marad a köv. vasárnap esti lehetőség, ill. szeretnék ott lenni a Pannóniaringen júl. 4-én. A függetlenség napját nem lehet egy irodában tölteni!
Ha kijönnél velünk a Hringre, nem is nagyon maradna csíkod! És az biztonságosabb hely erre, mint a DobogókőRing.
Most hétfőn is voltak VFR-el, meg lesznek is még tuti a következőkön is.
Sziasztok! CBR-esek! Egy hónap kiesett, ami egyébként nem is fontos e fórum szempontjából, mert CBR-em még továbbra sincs, és ahogy zoli összehasonlító tesztjét olvastam, továbbra is maradok bizonytalanságban.
Na, jó valójában teljesen meg vagyok elégedve a magam szintjén tökéletesnek tartott all-rounder VFR-rel. Egy hónap bp-i reggeli-kora esti közlekedés után mondhatom, hogy itt sem vall szégyent.
Azért igencsak megdobban a szívem, ha néha csorgatom a nyálam a Lehel téren (Váci út az inkább) a Honda szalon kirakatában kiállított fehér-fekete 600RR-re. Egyelőre lesznek fontosabb projektek, mint a motorcsere, de fél szememet a 600RR-en tartom. Pl. ha vmi Dobogókő gurulás alakul, és megtűrtök egy márkaazonos, de típusidegen gépet, akkor csatlakoznék.
Tegnap voltam egyébként arra és ahol jó az aszfalt, utassal is nyugodt szívvel bíztam az öreg vasban. Persze hiába csak fél centi r.csíkom maradt, egy ilyen könnyű kis sportgéppel símán körbemotoroznátok.
Alex bá'! Hogy megy a 2008-as Blade? Összeszoktatok már? És a kilókkal hogy állsz? üdv!
Eladó komplett pályaidomzat 2003-2004-es CBR 600 RR-hez, fejidom, plexi, tankidom, hasidom és farokidom, a fejidomon az egyik oladlon lámpának megfelelő kivágás van, ami átlástszó plexivel van eltakarva. CBR matricákkal, honda szárnyas designal, rajtszámokkal. Nem estek vele, nem javított, piros színű. Kérésre küldök képet.
LX
Sőt, az én tudásomhoz és gépemhez még hobby pályázáshoz is nagyon jó.
Szerintem elég jó utcára.
68.000 Ft. volt (elsö-hátsó).
Egyébként semmi kockáztatás , vagy erőltetés nem volt a dobogókői sztoriban. Utassal különösen nem kockáztatnék. Ezért is csodálkoztam a gixeres srácon, pláne, hogy magam sem vagyok épp messze a kezdőtől, de Rossi semmiképp nem vagyok. Mondjuk rávettem, hogy ő is jöjjön a HRingre. Na, majd legközelebb. Június végéig próbaidős vagyok, szóval nó szabi, így marad a köv. vasárnap esti lehetőség, ill. szeretnék ott lenni a Pannóniaringen júl. 4-én. A függetlenség napját nem lehet egy irodában tölteni!
Most hétfőn is voltak VFR-el, meg lesznek is még tuti a következőkön is.
Na, jó valójában teljesen meg vagyok elégedve a magam szintjén tökéletesnek tartott all-rounder VFR-rel. Egy hónap bp-i reggeli-kora esti közlekedés után mondhatom, hogy itt sem vall szégyent.
Azért igencsak megdobban a szívem, ha néha csorgatom a nyálam a Lehel téren (Váci út az inkább) a Honda szalon kirakatában kiállított fehér-fekete 600RR-re. Egyelőre lesznek fontosabb projektek, mint a motorcsere, de fél szememet a 600RR-en tartom. Pl. ha vmi Dobogókő gurulás alakul, és megtűrtök egy márkaazonos, de típusidegen gépet, akkor csatlakoznék.
Tegnap voltam egyébként arra és ahol jó az aszfalt, utassal is nyugodt szívvel bíztam az öreg vasban. Persze hiába csak fél centi r.csíkom maradt, egy ilyen könnyű kis sportgéppel símán körbemotoroznátok.
Alex bá'! Hogy megy a 2008-as Blade? Összeszoktatok már? És a kilókkal hogy állsz? üdv!
üdv,
Doki
Ha van neked, légyszi küld el a tel.számodat az emailemre, és felhívlak. imidoki@citromail.hu
Kössz!