Igen azt már lehetséges hogy nem árt. Karbiszinkron, vezérlést gyertyákat megnézetni. Bár ezt szerintem minden használtan vett motornál érdemes. Én megcsináltattam az enyémen vétel után.
Köszönöm előre is. Nem kell szétszedni semmit. A motor bal oldalán leguggolsz szem előtt van. A tank alján van 2 saru arra megy rá 2 kábel. a benzincsap magasságában van csak közelebb esik hozzád.
Kicseréltem a levegőszűrőt de én hülye nem jegyeztem meg, hogy az üzemanyag szintjelző kábelei (2db) milyen sorrendben voltak. Ha valaki tudja fejből vagy F4-e van otthon meglesné nekem, hogy az övén hogy van?
A zöld színű kábelt fekete csíkkal tettem előre (fejidom felé) a barnát hátra (faridom felé).
Sokat elmegy még ha valós a 80-110 000 km. Enyémben 71 van unokatesóméban 90 valahány ezer. Kutya bajuk nincs. Alap dolgokon kopó alkatrészeken kívül más költséggel nem nagyon kell számolni szerintem.
Kb. 110000 volt az egész tortúra, rendszám, regadó, illeték, papirok, műszaki vizsga. Valahol összegyűjtöttem mi mennyibe került, ha gondolod megkeresem.
Műszakin fékerő, világítás (itt mindennek működnie kell), hátul sárvédő, prizma. Plusz lefényképezik a motorszámot, táblát stb.
Sziasztok. Külföldről szeretnék hozni cbr600F-et (1993-as évjárat)
80-110 ezer kilóméteres futásteljesítménnyel rendelkező gépeket érdemes figyelembe venni (karcsú a pénztárca :))? Mennyit bírnak ezek még elmenni, illetve milyen műszaki költségeim lehetnek, milyen hibák jöhetnek ilyenkor elő? Előre is köszönöm. Üdv,
Akkor nézd meg lehet valami kosz miatt szorul a főfékhenger, vagy mielőtt azt szétszeded vedd ki a fékkart meg a stiftjét és zsírozd meg hátha az szorul robogón már jártam így ugyanígy nehezen lehetett behúzni a féket meg hasonlóan darabosan ment meg ropogott szétszedtem megtisztítottam kapott zsírt és utána vaj puha és adagolható lett a fék
Igen uszonyerges fekrol van szo..mondjuk nem zavar mert meglehet alni vele, csak nem szeretem h nem tudom adagolni a fekerot ahogy en szeretnem...asszem fofekhenger utan nezek. Koszonom a segitsegeteket.
-piciz : fentrol a fekkartol jon az a bizonyos recseges
Ha lent szúrtál volna el valamit, pl megsérted a felületét, akkor nem tömítene, és folyna. A hiba biztos hogy fönt van, én most cseréltem egy ZX6R-en főfékhengert, ugyanilyen tüneteket produkált. Lehet venni főfékhenger felújítót, de első körben kiszedném a dugattyút a főfékhengerből, meg kipucolnám azt, hátha valami zacc ment alá. Ha ez nem segít, akkor kell venni új karmantyút a főfékhengerbe. Úszónyerges a fék?
Na kerem szepen, elso sorban kinyomattam a dugattyukat hogy tudjam letakaritani rola a lerakodast. 61/A olajozott csiszolo paprirral fenyesre dorgoltem,anelkul hogy megsertettem volna a feluletet.Miutan megpucoltam mind a 4 dugattyut, a feknyerget is atmostam fekolajban hogy legyen tiszta. A dugattyukat mielott visszacsusztattam a helyukre, azelott megkentem a feknyeregben a tomitoket, es igy enyhe nyomassal a helyukre tettem a dugattyukat. A dugattyuk kozul egyik sem szorult mert kezzel tudtam ki be nyomkodni. Miutan megvolt ez a muvelet, akkor betettem az uj fekbetet, majd csatlakoztattam a vezetkeket, es feltoltottem a rendszert friss Motul Dot 4-es olajjal majd legteleinettem a rendszert. Egyedul annyit "hallok" erzek hogy amikor huzom be a fekkart akkort mintha recsegne Valamit rosszul csinaltam kozben?
most láttam a cikket, hogy amcsiknál vezeti az eladási listát.
Kicseréltem a levegőszűrőt de én hülye nem jegyeztem meg, hogy az üzemanyag szintjelző kábelei (2db) milyen sorrendben voltak. Ha valaki tudja fejből vagy F4-e van otthon meglesné nekem, hogy az övén hogy van?
A zöld színű kábelt fekete csíkkal tettem előre (fejidom felé) a barnát hátra (faridom felé).
Előre is köszönöm.
Sokat elmegy még ha valós a 80-110 000 km. Enyémben 71 van unokatesóméban 90 valahány ezer. Kutya bajuk nincs. Alap dolgokon kopó alkatrészeken kívül más költséggel nem nagyon kell számolni szerintem.
Én kb 1 hónapja vizsgáztattam egy 2001-es f4i-t.
Kb. 110000 volt az egész tortúra, rendszám, regadó, illeték, papirok, műszaki vizsga. Valahol összegyűjtöttem mi mennyibe került, ha gondolod megkeresem.
Műszakin fékerő, világítás (itt mindennek működnie kell), hátul sárvédő, prizma. Plusz lefényképezik a motorszámot, táblát stb.
80-110 ezer kilóméteres futásteljesítménnyel rendelkező gépeket érdemes figyelembe venni (karcsú a pénztárca :))? Mennyit bírnak ezek még elmenni, illetve milyen műszaki költségeim lehetnek, milyen hibák jöhetnek ilyenkor elő? Előre is köszönöm. Üdv,
-piciz : fentrol a fekkartol jon az a bizonyos recseges