Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ja, az jó választás.
Najo a sornegyest.
Márhogy az F-eset
Én a hondát venném.
Lehet azért ezekkel is hasítani rendesen , de egyébként nagyon kezes motorok. Én biztos nem válok meg tőle még egy jó darabig.
Én az F4-et venném. (vagy egy F4-et)

F3-hoz képest azért jelentős előrelépés volt anno.

Hogy mennyire mennek? Hát az attól függ...mennyire húzod neki.
MZ-hez képest mondjuk Enterprise űrhajó, az biztos

Mivel sport(os) motorok, ezért jellemzően 6000 felett indul meg, de külö jó dolog, hogy kanyarban kigyorsításkor nem fog kiugrani alólad, mint egy 1000 V2
Én ha rendőr lennék, akkor tavasszal alapból kivenném a motorosokat.

Sokan mennek ideiglenesen kivont géppel
tavaly elkoptatott gumival amin van még 1mm amit tavasszal még lerúgnak a szezon előtt. műszaki nélkül stb.
Köszi a válaszokat, akkor nem lenen kényelmetlen nekem,meg talán az utasomnak se annyira .Az a helyzet hogy még nem is ültem ilyen gépen szóval nem tudom milyen "pózban" van rajta az ember.Meg hogy mennyire meg mégis mennyi az a 90-100LE?.Pár db-ot már néztem neten igazából 400-500 ezer FT körül nem sok van.Ezeket néztem ki, vélemény?

http://www.kepesmotor.hu/honda...
http://www.kepesmotor
.hu/honda...

http://www.kepesmotor.hu/honda...
Valakitől kell tanulni...
Szerintem is érdemes megvárni, ha nem akarsz rögtön büntit, ráadásul most állítólag rászállnak a motorosokra, mert nagyon megnőtt a motorbalesetek száma. Persze azt nem veszik figyelembe a pöcsök, h a motorosok száma is növekedett elég rendesen.

Egyébként grat.
Ha elkap a rendőr akkor ki se adják a jogsid :-)

Amúgy grat hozzá.
csapasd neki
Sziasztok!
Jelentem meg van a jogsim, vagyis a vizsgám, ma két haverom is vett motort CB 600 F Hornet ( 2007) és egy kawa Z750 ( 2009), úgyhogy megvannak az utitársak is, holnap irány Pécs környéke, elkezdem gyűjteni a kilométereket :)
Nekem is csak 5-6 ezer között szólt de ott nagyon!
Olyan, mint valami repedt fazék hangja, még alig feltűnő és 6.000 körül elhallgat.
Az lesz az, de ha még nem vagy biztos benne, akkor még bőven mehetsz vele.
Sziasztok!

Azt hiszem nálam is előkerült a vezérmű láncfeszítő probléma. 5.500-as fordulaton érdekes zörgő hangot hallok a blokk felől, jó lenne, ha valaki megszakértené, és megnyugtatna, hogy csak a fülem csal.
Szia!

Ez a motor egy isteni jó kis gép! Viszont nagyon ember függő a kényelme. Én 185 cm magas vagyok nekem nagyon kényelmes, csak úgy nézek ki rajta mint majom a köszörű kövön és a csuklóm nem bírja. Asszony 165 cm neki lett megültetve a gép és az ülést is az ő súlyához csináltattuk. Persze ő imádja! (Nekem az ajánlott Fazer van abból is nagy. Hosszabb távra 2 személlyel kényelmesebb mint a CBR, viszont nem olyan szép.) A CBR az asszony szerelme, a Fézi meg csak mindenes illetve csak az enyém mióta megvan a CBR azóta asszony nem ült a Fézin. A CBR-rel nem járnám be a Dolomitokat viszont a Fézivel megvolt egy jó része, nekem a kormány pozíciója nagyon furcsa az egyenes kormány után, illetve nekem jobban pakolható a Fézi.
Meg hát van rajtam bőven súlyfelesleg és ez kinyírja hosszú távon a csuklómat. És már kényelmesebb nekem egyenes háttal ülni mint hajolgatni a tankra! Szóval ha szerelmes lettél a CBR-be akkor szerintem ilyet vegyél mert ezzel leszel igazán boldog!
Fehervaron 4 festekboltba voltam! Ez is honda szin amit kevertek de az mask ugyanezzel a szinkoddal
Jéé enyém is 2000-es nekem is 30e-nél volt feszítő csere most 53e van benn és 48e-nél volt szelephézag ellenőrzésen
picit felette van: link
Régebbi még karbis CBR F4-eket már lehet kapni 6 kiló körül, amik még bőven jó gépek. Bátran merem ajánlani, egyik leg megbízhatóbb paripák ezek a Hondák. Több nemzetközi hosszútávú teszten is kiválóan szerepeltek. Enyém 2000-res évjáratú, tavaly 50000 km-nél lett rajta ellenőrizve szelephézag, minden tökéletes értéken volt. Vezérműlánc feszítőt 30000 körül cseréltettem azóta tökéletesen csendben teszi a dolgát. Keress egy jó állapotút, nyugodtan vedd meg nem fogsz benne csalódni. Persze előtte próba áld ki, hogy neked mennyire jön be a gép.
Én 190 cm vagyok, nekem is kényelmes az FS, így tudok nyújtott kézzel, egyenesen is ülni rajta. Az enyémen a hátsó ülés viszont nem hosszú távra való, barátnőm nem is szereti annyira. Egy hornet biztos, hogy kényelmesebb, azt próbáltam.
de gondolom nem ezen az értékhatáron belül amiket én néztem
Köszi akkor nem olyan kényelmetlen 2 embernek se mint ahogy rijogattak.Amúgy összeségében jó motor?megbízható?
Ha túrázol és fontos a kényelem, akkor egyenes kormányos, bandit, fazer, hornet. Egyébként cbr-el is simán lehet 2000-3000-es túrákat menni. Én 185 magas vagyok, nekem megfelel a pozíció.