Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs nekem bajom, h kell egy tesztet csinálni, sőt látom a hasznát is, egyet is értek vele, mert veszélyes üzem, de Krissalhoz csatlakoznék, legyen anyag, akár nyomtatva, de neten még jobb, aztán lehet követelni.
Mellesleg már rég meg lehetett volna csinálni és akár opcióként mikor leteszed a motoros vizsgát nyomsz egy ilyen tesztet is és egyben meg is van.
No majd kiforrja magát.
P.Ringen jó párszor voltam már fent, de a kutya sem foglalkozott velem, hogy mit tudok az írott és íratlan pályamotoros szabályokról. Igaz azok mind külföldi bérelt napok voltak. Az is igaz, hogy az első előtt utána olvastam a dolgoknak, mert nem akartam akkora mazsolának feltűnni (pedig mindenki láthatta mekkora mazsola kóricál a pályán) de ez csak a lassúságomon látszott. Azóta már fejlődtem és gyorsultam is, haverjaim szerint nem eleget

De tényleg egy ilyen gyors pályán szükség van az alapvető pályamotoros szabályok tudására, mert ezek nem ismerete komoly veszélybe sodorhat másokat. Már én is egyszer majdnem telibevertem hátulról egy engem lehúzódással elengedni akaró srácot. Csak az volt a baj, hogy oda húzódott ahonnét én kerülni akartam. Kisebb pályákon mint pl. Kakucs ez annyira nem éleződik ki. Lassan tervezhetjük is Kakucsot srácok
Ha az a cél, hogy biztonságosabban motorozzanak a pályákon, betartva a szabályokat, akkor tán össze kéne rakni egy anyagot, amiben benne vannak az alapok és csak utána előállni a nagyszerű tesztekkel.
Én elhiszem, hogy nagyszerű szervezők, pályabírók és motorosok, de láthatólag ezzel nincsenek képben.
Sajnos nagyobb pályán sem divat mindenhol az eligazítás.
A magyar szervezők közöl aki tudatos erőfeszítést tesz ez ügyben (is), az Németh Andris a Pringes Phoenix napokon. Ott van nyílt nap előestéjén kezdő oktatás (elmélet, gyakorlat). Azon voltam egyszer. Még Szegedről lábon mentünk el egy haverral.

Emellett azért nem egy ördöngösség, és sztem egy pici kis proaktivitással az átlagember is utána tud járni az alapoknak. Ha érdekli... Én úgy vagyok vele, hogy ez a hobbim. Annyi más fasza dolog van a világban, de nekem ez számít. Akkor meg már próbálok utána olvasni, tanulni, stb. Sosem leszek több egy senkiházi átlag hobbysta pályázónál, de akkor is.
szevasztok....az én gondom honda cbr 600f..2001 es model..elindulaskor 0 lát mutat a sebességjelzöm majd 10 km ter utan ujra megkezdi a müködést....valaki esetleg tippet
Sziasztok !
Valaki használt már a motorjába ENEOS olajat?Kocsiba azt használom ott bevált.
Köszi.
Most tényleg sportorvosi kell ha kakucson akarok elszédülni?
stréber
Mivel hobbisták vagyunk így csak jó idő esetén megyünk.

Kakucson és kecsón mindenhonnan látni a "box utcát"

Ha baj van úgy is jön a paraszt és integet, hogy állj meg.
Tempó se nagy ha rámüvölt ne halljam.

Persze egyetértek én is vele.

De szerintem a nagyobb pályákon elmondják, hogy mik a szabályok nem?
MAMS.hu -- Gyorsasági -- bal felső sarok kb
-ahogy nézem te már jártál nagy pályán.

Nehezen lehetne tagadni. :) De egyébként nem sok köze van a pálya méretéhez.

-Én csak kecsó, kakucs. ott meg a büfésnél befizeted az összeget aztán mehet mint a világtalan

Elég szomorú. Épp eleget látunk ennek megfelelően világtalanul menő embert a pályán, pedig nem éppen olcsó és veszélytelen, ha a "világtalanságból" aztán megvan a baj.
Vannak kifogásaim a jelenlegi rendszerrel, meg kétségeim, hogy ennek így mi értelme (pl. már itt is a jó magyar "hogyan csaljak a vizsgán" törpölés megy), de kurvára nem lenne baj, ha olyanok mennének csak fel, akik tisztában vannak azzal néhány szabállyal, amivel kell, illetve ezeket be is tartatnák a pályabírók.
ahogy nézem te már jártál nagy pályán.

Én csak kecsó, kakucs. ott meg a büfésnél befizeted az összeget aztán mehet mint a világtalan
Holabúsban lehet vizsgázni?
Nemmintha mennék csak úgy.
Elsőre 29/30.
Nekem is Angel van fent hátul. Előtte az elődje Diablo Strada volt fent és 20e km-et mentem vele és Kecskeméten simán lábtartóig volt döntve.
Szóval csatlakozom az előttem szólóhoz, ha sokat pályázol, akkor sport felé tendálj, ha inkább utcázol, túrázol, akkor sport-túra is megteszi, amivel azért pályán se vallasz szégyent.
Aprilián bt016 pro van.

Az is elmegy 5ezret :-D


(tudom, hogy értetted)
a Pirelli Angel is remekül tapad, és 5000-rel többet megy el hátul
Mi a cél, Tomi?

Ha tartósat akarsz, nyugodtan vehetsz sporttúrát is. Pl. a Pirelli Angel nekem nagyon bevált.
Ezek a mai túragumik már nagyon tudnak, nem fogod megtalálni a határokat Kakucson sem...

Ha nagyobb ringre is mennél,vagy meg akarod dönteni az ezres csapat rekordját Zalaegerszeg-Hévíz között 40 fokban, akkor a sportosság felé kell elmenni, lehet az általad kiszemelt darab is.
Még egy voks a Pilot Power 2CT mellett. Remekül tapad. Hátul elment 11 000 km-t. Az első 14 000 km-rel ezelőtt került fel és még jó.
Meg az is bosszant amikor azt hiszem, hogy porig van döntve és akkor 1 mz belülről 1 meg kívülről...
Ez így elég béna. Akkor vizsgáztassanak, ha van egy jól összerakott tananyag, nekem most 86% lett, de fogalmam nem volt egy csomó zászlóról... így ez nem ér semmit... legközelebb 90 felett leszek, de csak saccolgatok, ez bénázás, pofon a szarnak....
Mondjuk az azért bosszantana, hogy valaki megáll kanyar után mert látott egy fém százast én meg belemegyek.

Szerintem lenne pofon
Azt nem tudom.

Esélytelenek nyugalmával rápróbáltam.

Szerintem a zászlókon ment el a dolog.

De mivel van egy csomó időd így neten rákeresel az adott kérdésre aztán csá.
Euroringet meg még ki is hagytam, szerintem oda se kell majd, de fasz tudja. Egyébként nem lehet vmi nagy durranás, gondolom 2x elolvassa az ember az anyagot, már ha végre elérhető helyen lesz. Én nem csináltam még meg a tesztet, de ha neten lehet, akkor 2 ablak lesz nyitva, egyiken fut a teszt, a másikon meg nyitva az anyag. Szóval kb. mintha töri érettségin előtted lenne a tankönyv.