Nincs nekem bajom, h kell egy tesztet csinálni, sőt látom a hasznát is, egyet is értek vele, mert veszélyes üzem, de Krissalhoz csatlakoznék, legyen anyag, akár nyomtatva, de neten még jobb, aztán lehet követelni.
Mellesleg már rég meg lehetett volna csinálni és akár opcióként mikor leteszed a motoros vizsgát nyomsz egy ilyen tesztet is és egyben meg is van.
No majd kiforrja magát.
P.Ringen jó párszor voltam már fent, de a kutya sem foglalkozott velem, hogy mit tudok az írott és íratlan pályamotoros szabályokról. Igaz azok mind külföldi bérelt napok voltak. Az is igaz, hogy az első előtt utána olvastam a dolgoknak, mert nem akartam akkora mazsolának feltűnni (pedig mindenki láthatta mekkora mazsola kóricál a pályán) de ez csak a lassúságomon látszott. Azóta már fejlődtem és gyorsultam is, haverjaim szerint nem eleget
De tényleg egy ilyen gyors pályán szükség van az alapvető pályamotoros szabályok tudására, mert ezek nem ismerete komoly veszélybe sodorhat másokat. Már én is egyszer majdnem telibevertem hátulról egy engem lehúzódással elengedni akaró srácot. Csak az volt a baj, hogy oda húzódott ahonnét én kerülni akartam. Kisebb pályákon mint pl. Kakucs ez annyira nem éleződik ki. Lassan tervezhetjük is Kakucsot srácok
Ha az a cél, hogy biztonságosabban motorozzanak a pályákon, betartva a szabályokat, akkor tán össze kéne rakni egy anyagot, amiben benne vannak az alapok és csak utána előállni a nagyszerű tesztekkel.
Én elhiszem, hogy nagyszerű szervezők, pályabírók és motorosok, de láthatólag ezzel nincsenek képben.
Sajnos nagyobb pályán sem divat mindenhol az eligazítás.
A magyar szervezők közöl aki tudatos erőfeszítést tesz ez ügyben (is), az Németh Andris a Pringes Phoenix napokon. Ott van nyílt nap előestéjén kezdő oktatás (elmélet, gyakorlat). Azon voltam egyszer. Még Szegedről lábon mentünk el egy haverral.
Emellett azért nem egy ördöngösség, és sztem egy pici kis proaktivitással az átlagember is utána tud járni az alapoknak. Ha érdekli... Én úgy vagyok vele, hogy ez a hobbim. Annyi más fasza dolog van a világban, de nekem ez számít. Akkor meg már próbálok utána olvasni, tanulni, stb. Sosem leszek több egy senkiházi átlag hobbysta pályázónál, de akkor is.
szevasztok....az én gondom honda cbr 600f..2001 es model..elindulaskor 0 lát mutat a sebességjelzöm majd 10 km ter utan ujra megkezdi a müködést....valaki esetleg tippet
Nehezen lehetne tagadni. :) De egyébként nem sok köze van a pálya méretéhez.
-Én csak kecsó, kakucs. ott meg a büfésnél befizeted az összeget aztán mehet mint a világtalan
Elég szomorú. Épp eleget látunk ennek megfelelően világtalanul menő embert a pályán, pedig nem éppen olcsó és veszélytelen, ha a "világtalanságból" aztán megvan a baj.
Vannak kifogásaim a jelenlegi rendszerrel, meg kétségeim, hogy ennek így mi értelme (pl. már itt is a jó magyar "hogyan csaljak a vizsgán" törpölés megy), de kurvára nem lenne baj, ha olyanok mennének csak fel, akik tisztában vannak azzal néhány szabállyal, amivel kell, illetve ezeket be is tartatnák a pályabírók.
Nekem is Angel van fent hátul. Előtte az elődje Diablo Strada volt fent és 20e km-et mentem vele és Kecskeméten simán lábtartóig volt döntve.
Szóval csatlakozom az előttem szólóhoz, ha sokat pályázol, akkor sport felé tendálj, ha inkább utcázol, túrázol, akkor sport-túra is megteszi, amivel azért pályán se vallasz szégyent.
Ha tartósat akarsz, nyugodtan vehetsz sporttúrát is. Pl. a Pirelli Angel nekem nagyon bevált.
Ezek a mai túragumik már nagyon tudnak, nem fogod megtalálni a határokat Kakucson sem...
Ha nagyobb ringre is mennél,vagy meg akarod dönteni az ezres csapat rekordját Zalaegerszeg-Hévíz között 40 fokban, akkor a sportosság felé kell elmenni, lehet az általad kiszemelt darab is.
Ez így elég béna. Akkor vizsgáztassanak, ha van egy jól összerakott tananyag, nekem most 86% lett, de fogalmam nem volt egy csomó zászlóról... így ez nem ér semmit... legközelebb 90 felett leszek, de csak saccolgatok, ez bénázás, pofon a szarnak....
Euroringet meg még ki is hagytam, szerintem oda se kell majd, de fasz tudja. Egyébként nem lehet vmi nagy durranás, gondolom 2x elolvassa az ember az anyagot, már ha végre elérhető helyen lesz. Én nem csináltam még meg a tesztet, de ha neten lehet, akkor 2 ablak lesz nyitva, egyiken fut a teszt, a másikon meg nyitva az anyag. Szóval kb. mintha töri érettségin előtted lenne a tankönyv.
Mellesleg már rég meg lehetett volna csinálni és akár opcióként mikor leteszed a motoros vizsgát nyomsz egy ilyen tesztet is és egyben meg is van.
No majd kiforrja magát.