Szerintem Kakucson és Kecskeméten nem hiszem h kell a vizsga, az szerintem mindegyik magánpálya, szóval senkinek semmi köze hozzá, h mi van ott. Aláírtad h saját felelősség stb., onnantól a Te gondod.
Hey srácok! Új gumma vétel előtt állok! Nem akarok kisebb forradalmat szítani, de kinek mi vált be? Michelin Pilot Sport-on gondolkodom 2tc-en...
Valakinek tapasztalat?
Ezt alátámassza az is hogy jó ideig hozzá sem kell nyúlni a lánchoz.
Majd mikor az O gyűrűk feladják és beeresztik a nedvességet kimegy a kenőanyag akkor hirtelen sokszor kell állítani a végefelé.
ŐŐŐőőőőőő.
Szerintem nem így van.
Nem nyúlásról van szó.Pláne nem a nyomatékről mert akkor egy kisebb gépen pl az enyémen tartana 100e-ig is.
A csapok kopás okoz "nyúlást".
Ha csak mindegyik 1-2 tizedet kopik akkor az egy 120 szemes láncnál centiket jelent.
Igen elképzelhető, egy túrázásra használt motoron különösen. Plusz a gyári lánc tartósabb, mint az utángyártott, még azonos márkán belül is . (ezt nem teljesen értem, de így van)
Ami viszont érdekes, hogy igazából a nyomaték az, ami "eszi" nyújtja a láncot, nem a kopás, ezen pedig az olajzó sem segít. A nagy Bandika pedig különösen nyomatékos fajta, szóval szerintem kifogott egy jóképességű láncot.
Pályázós motoron nem képzelhető el a 100.000, bár ott ritkán olajoznak
Egyébként simán elképzelhetőek ekkora számok. ettől függetlenül akkor lesz rajta ilyen, ha évi 10-15e km-et tudok motorozni.
Melóba télen kocsizok, tavasz-nyár-ősz meg bringa, néha GS-el.
Ciberével max. hétvégén, vagy túrák, abból meg sajna nem nagyon jön össze a túl sok km.
Hát sajnos én keveset megyek ahhoz, h megérje az olajzó. Még az a lánc van fent a ciberén amivel 2007-ben vettem. Állítólag 7.800 km volt a mociban, most tartok 30e felett nem sokkal és még úgy tűnik lehet rajta feszíteni egy kicsit.
Bár jobb szeretném, ha szükségem lenne az olajzóra a km-ek miatt, nem feltétlen a lustaságért.
El.
Van bandutos akinek 3 kislánkerék kopott el és a lánc még gyári.
Valami 60-70e Km is meg szokott lenni.
Nekem már 28e van a sajátombn és csak spray-vel kezeltem.
Ha még a felit elvánszorogja már megéri.
Szerintem Kakucson és Kecskeméten nem hiszem h kell a vizsga, az szerintem mindegyik magánpálya, szóval senkinek semmi köze hozzá, h mi van ott. Aláírtad h saját felelősség stb., onnantól a Te gondod.
Hungaro + a Pancsi az gondolom más.