Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kommentben írták, h ha meglesz, akkor feldobják.

Szerintem Kakucson és Kecskeméten nem hiszem h kell a vizsga, az szerintem mindegyik magánpálya, szóval senkinek semmi köze hozzá, h mi van ott. Aláírtad h saját felelősség stb., onnantól a Te gondod.

Hungaro + a Pancsi az gondolom más.
Az ok, de ahol az anyag, amiből tanulni kellene?
Ebből mi lesz :-)

enyémen power2 van fent. Király.
Z-n power3 volt. az eléggé eltúrásodott.

Beszerzésben is tudok segíteni ha érdekel
Hey srácok! Új gumma vétel előtt állok! Nem akarok kisebb forradalmat szítani, de kinek mi vált be? Michelin Pilot Sport-on gondolkodom 2tc-en...
Valakinek tapasztalat?
76,7 %-ot értem el :-)

az ciki?
Hmm..lehet, hogy igazad van
addig befizetted a díjat aztán pályabírót csak a büfében láttad.

Kakucs és Kecskeméten. Más pályán nem voltam.

Azt hiszem eddig is volt valami fejtágítás vagy legalább is egy papírt alá kellett írod, hogy elolvastad, megértetted a szabályokat.

Ez a minimum vizsga ha ingyé lesz akkor okés. Ha nem akkor én nem megyek többet pályára
Olvastam, meg is kérdeztem hogy Kakucsra is kell ha lemegy az ember 1-2 órára de nem jött válasz....
Ezt alátámassza az is hogy jó ideig hozzá sem kell nyúlni a lánchoz.
Majd mikor az O gyűrűk feladják és beeresztik a nedvességet kimegy a kenőanyag akkor hirtelen sokszor kell állítani a végefelé.
ŐŐŐőőőőőő.
Szerintem nem így van.
Nem nyúlásról van szó.Pláne nem a nyomatékről mert akkor egy kisebb gépen pl az enyémen tartana 100e-ig is.
A csapok kopás okoz "nyúlást".
Ha csak mindegyik 1-2 tizedet kopik akkor az egy 120 szemes láncnál centiket jelent.
Igen elképzelhető, egy túrázásra használt motoron különösen. Plusz a gyári lánc tartósabb, mint az utángyártott, még azonos márkán belül is . (ezt nem teljesen értem, de így van)

Ami viszont érdekes, hogy igazából a nyomaték az, ami "eszi" nyújtja a láncot, nem a kopás, ezen pedig az olajzó sem segít. A nagy Bandika pedig különösen nyomatékos fajta, szóval szerintem kifogott egy jóképességű láncot.

Pályázós motoron nem képzelhető el a 100.000, bár ott ritkán olajoznak
Egyébként simán elképzelhetőek ekkora számok. ettől függetlenül akkor lesz rajta ilyen, ha évi 10-15e km-et tudok motorozni.
Melóba télen kocsizok, tavasz-nyár-ősz meg bringa, néha GS-el.

Ciberével max. hétvégén, vagy túrák, abból meg sajna nem nagyon jön össze a túl sok km.
Én a gyári RK lánccal mentem majdnem 50.000-t, ami közel legendás. Csak fújva volt láncspray-vel, meg néha takarítva.

Most egy 100 LE-ig ajánlott DID van fent, gyanítom, hogy nem fog elmenni ennyit.

A 100.000 km olajzóval Vadász 1250-es Banditján történt, szerintem hihető futásteljesítmény. Meg ugye minek kamuzna.
Valamelliket add el.
Azért a GS-ben már 78e van és azt 12e-vel vettem, persze azt is már 11 éve.
Nem eleget.
Sokat síelsz-vitorlázol.
Hát sajnos én keveset megyek ahhoz, h megérje az olajzó. Még az a lánc van fent a ciberén amivel 2007-ben vettem. Állítólag 7.800 km volt a mociban, most tartok 30e felett nem sokkal és még úgy tűnik lehet rajta feszíteni egy kicsit.

Bár jobb szeretném, ha szükségem lenne az olajzóra a km-ek miatt, nem feltétlen a lustaságért.
El.
Van bandutos akinek 3 kislánkerék kopott el és a lánc még gyári.
Valami 60-70e Km is meg szokott lenni.
Nekem már 28e van a sajátombn és csak spray-vel kezeltem.
Ha még a felit elvánszorogja már megéri.
Baszki, ez fasza dolog, már csak az a kérdés, h mennyivel hosszabítja meg a lánc élettartamát? Zoli erről van vmi infód?

1x mintha blue azt mondta volna, h akár 80ezret is elmegy egy lánc olajzóval, de lehet most baromságot mondtam.
Ja látom már a gyártó oldala!

Jó tipp, majd ezt kérem karira :)
A scottoiler oldalán.
Simán elküldik ha fizeted paypallal.
Passz mennyi a posta.

link
Amúgy hol 28-? Én most néztem a louis oldalán 99Euro mai árfolyammal az 30 felett van.
Az biztos a lustaság fél egészség!