Egy scottoiler mini vsystem 28e plusz posta.
Az ebyém elektromos házi cucc scottoler fejjel.
KB 25 körül jött ki és nem kell barkácskéz hozzá.
Max az elektromos bekötéshez egy villanyszerelő.
A scotthoz az sem.
Vákumos a csap.
De vannak olcsóbb szettek is már a piacon.
Csak elhatározás kérdése nem áré.
Talán évente 3 palack molost használtam el.Nem a megtérülés a cél hanem a lustáság nagy úr.
Az biztos hogy az olajzóra való áttérés a tuti!
Csak ha a gyári louis-os cuccot nézzük akkor kb 10 doboz láncspray kijön az árából. Persze tudom hogy a lánc is többet megy el, mondjuk én barkácsolásból 1 vagyok úgyhogy nekem marad a spray
Mióta hasidom van azóta gáz.
Az a hideg nyúlús slejm az oldaltámaszon lemászik a földig meg az idom tartóján keresztül végigkúszik lefelé az idomon.
Jut az idomban is.
Mire letakarítom kinyírja a fényezést.
Az meg drága volt.
A karcálló fólia alá is jut és felszedi a ragasztását.
Szar látvány,utálék meló.........főleg a kislánckerék környékén.
Pedig irtó kevés relatíve amit fujok rá.
Én régebben nem is tudtam, hogy ilyen van, vagy kell csinálni
Kb. két éve takarítom. Egyszer szezon elején, meg egyszer a közepe felé. Ezek rendszerint olyan hétvégi napok, amikor nem tudok vmiért motorozni. Ilyen módon pótcselekvésnek sem rossz, és még hasznos is.
megnéztem a 2012 gyártásúnál 98% a petróleum és származéka
2% az adalék és alkohol tartalma........ (Az alkohol valóban szárítja a gumi tömítést és tönkre is teszi) kérdés az hogy jelenlegi helyzetünkben 1 literben van 2% egy lánc tisztításhoz nekem 1 dl bőven sok ha annyitól tönkre megy az ó gyűrű amit kezelés után vízzel leöblítek és utána vastagon fújom láncsprével akkor az már régen rossz.
De eddig nem ment tönkre! Egyik motoron sem, mondjuk asszony motorjának láncába csak 3000km van, de az enyémben 20.000 van csere óta, és kutya baja.........
Az kurva sok.
Én 1db 400ml-est 1,5 szezonig használok