Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most vetted a mocit?
600 F es sporikat keresek itt Békés Csongrád, összejöhetnénk gurulászni, meg eszmét cserélgetni. !
Ú srácok hagyjuk már ezt a brigéciol témát, 99%petróleum a többi 1% adalékanyag. Amúgy meg évente Hányszor akarod tisztítani. Én évek óta Brigit használok de mindenki azt használ amit akar. Árban kb Ugyanott van mindkettő.Mire bármit megkajálna rég láncot cserélsz.
Petróleum, a brigéciolt állítólag nem szeretik a gumialkatrészek, ugyibár az O-gyűrű meg az.
Petróleum a legjobb szerintem.

mindenképp egyenesen àlljon a gép.

vagy leengeded. megméred és visszatöltöd
Ha baromi gazdag vagy akkor lánctisztító spray.
Ha nem akkor petro vagy brigéciol de nem a sárga kupakos mert az Max szájvíznek való.....
Olajszint ha van közép stander akkor azon ha nin akkor megkérsz valakit hogy tartsa egyenesben....
Sziasztok!
A láncot hogyan szoktátok sprayzés előtt tisztítani, és főleg mivel? Az O gyűrűk roncsolása nélkül.
Egy másik kérdés, a folyadékszinteket, olaj stb. hogyan kell ellenőrizni? Az ok hogy vízszintes talaj, de oldal vagy középsztender?
Előre is köszi!
Üdv mindenkinek. Egy kérdésem lenne. CBR 600 F1 pc19 1988as boldog tulajdonosa lettem 1 hete .Akinek ilyene van , Milyen olajat ajánlatok ? 10w-40 jó választás lehet hozzá ?Repsol 10w-40 ?
Már megint lebuktam!
Most regelhetek újra más néven.
Hát a nickneved alapján akár lehetnél a whiskeys rabló is.
Ezek szerint már akkor is rosszul tudtam.
De mind1, mert a rendőr mondta, hogy már ki van vonatva a forgalomból.
Hát pedig be kellet csak akkor még nem volt ráírva az adásvételire most azt hiszem már rá is van írva az eladónak 8 a vevőnek 15 napon beül be kell jelenteni, én 2005-ben adtam el az egyik motoromat én bevittem lemásolták lebélyegezték egy olyan bélyegzővel amire rá volt írva, hogy eleget tettem a kötelezettségeimnek dátum aláírás oszt csókolom még a biztosítás díját is időarányosan visszakaptam
Képzeljétek, tegnap keresett a rendőrség a bp-i bankrobbantás ügyében.
Kiderült, hogy a régi 125-ös kawasaki kdx-em még a nevemen van, amit 2005-ben adtam el. Ugye, akkor még nem kellett az eladónak is bemenni az okmányirodába bemutatni az adásvételit. Az adásvételi persze miért is lenne meg, elkallódott a házunk felújítása során.

De nagyon segítőkész voltam, mert előkerestem a majdnem 10 éves, karcos DVD-imről eme csodálatos masina szemet kápráztató, gyönyörű fotóit és elküldtem nekik.
Ez nem nagy szám. Én múltkor mind a két kezemmel elengedtem....

mondjuk ki is törtem a lábam a k....a a....t
Haladó szint:

Josh Brookes, Cadwell Park. "a hegy"
Jéé tényleg hisz neked volt Etz-d na abban is ez az elv volt megvalósítva a legegyszerűbb ezen még a precíz japánok sem változtattak
Megnézem majd ezt is hogy nem a beragadás-e a gond. Köszi szépen a tippet.
Valószínűleg igen. Etz-nél bíbelődtem a kapcsolókkal de hát ott a minőséggel volt baj bőven. Volt amelyik 2 napot bírt ki csak.
Ja meg a másik ha emlékeim nem csalnak bár az enyémből még nem szedtem ki de mintha úgy működne, hogy mikor nincs behúzva a fékkar akkor nyomja a gombot mikor behúzod akkor meg kijön a gombja és ég a féklámpa ha koszos vagy beragad valamiért akkor nem tud kijönni és bent ragad annak ellenére, hogy behúztad a kart
Valami hasonló lehet benn kisebb kiadásba
http://www.bercsekft.hu/motoro...
Köszi szépen. Valóban ott mozgattam a kábelt a kapcsoló tövénél és néha mikor rájött akkor jó volt.
Ott nézd meg ahol tud mozogni a kábelköteg, általában a kapcsoló tövénél szokott mert ott cibálja a legtöbbet a köteg mikor a kormány forgatva van
Köszi

Kapcsoló az jó. Vezetéket ha megmozgatom akkor néha működik. Valószínűleg meg tört valahol a kábel.
Lehet bogarászni.
Eladnám Honda cbr 600f1 alkatrészeim,baráti nem gazember bontós áron...Nyugodtan írj hívj mi kell segítek!
Van:vezérműlánc,hengersor,dugattyúk,új hajtókarok, vízpumpa,olajpumpa,és sok más :)
Ja, biztos nem, tudom, h qrvára nem volt ideje semmire, azért is halt meg a dolog, csak megírtam.