Talán az itteni CBR klub fórumban kellene rákérdezni. Meg ugye, ha abbahagyta a dolgot, annak is oka volt, nem hiszem, hogy rá tudjuk venni az újrakezdésre...
Azt a lapot érdemes lenne vhogy feléleszteni, ha lenne vállalkozó szellemű lelkes hozzáértő, meg persze ha még lehetséges ilyen távlatokból. Bár mindig az ilyen emberből volt hiány, ezért is szart be DAV után 1-2 évre.
Nekem már küldetésem van, minden tavasszal elmondom, hogy:
-mindenki a képességeit meg nem haladó mértékben cibálja a gázmarkolatot
- ami viszont nem jelent egyet a tötymörgéssel, meg kanyarban a kormány görcsös szorongatásával
- képességek fejlesztésére kiválóan alkalmas a KAKUCSRING nevű gokartpálya, ahová fogunk menni idén is
Talán augusztusban még 2005-ben (asszem) a zánkai kanyarban, ahol a tapolcai leágazó van kicsúszott és eltalált egy fát. De már nem a Hornetje volt, hanem 1000rr. És igen ő az, apja xx-el ment, mint a film is mutatja.
Van neki ott egy kis emlékmű is. Ha néha arra járok , mindig megállok, bár én személyesen nem ismertem, mert már nem élt, mikor regeltem a fórumra. Utána még egy srác vitte vmeddig az oldalt, de nem volt neki elég ideje és széthullott sajnos. Pedig jó kis társaság jött ott össze.
Úristen! Én ismertem a srácot. Egyszer gurultam vele még a hornetes időmben. Neki egy kék nagy hornetje volt. Mesélte hogy az apja egy XX-el nyomul. Kaptam tőle a Hornetemre fogantyúkat meg bukógombát. Mikor történt?
Régebben volt a cbrclub fórum, amit DAV', egy ajkai srác csinált (Sümegi Dávid), csak sajnos elmotorozott, sztán szét is esett az oldal. Nem volt ki kezelje és teleszarta a sok droid.
Köszönöm a visszaolvasós hozzászólásokat, az irományomat nem durr bele írtam hanem valakinek válaszul, az előzmény gombra nyomva ezt láthatjátok is, csak ez a fórum rendszer még mindig egy talicska szar.
Hát az árán nem filóztam eddig, rákölteni nem kell, azért adom el mert múlt évben is max 5ször ha mentem vele, egy cabriot veszek motorozás helyett.
Szelephézag ellenőrzés megvolt, teleszkóp olaj és szimmering cserélve, k&n légszűrő van benne, sport dob, xenon, új fogaskerék szett és lánc, fokozatkijelző, az ülés plusz kivan szivacsoztatva a gyári helyett, múlt év elején került bele friss olaj és olajszűrő, kuplung bowden újra cserélve, ledes indexek vannak rajta és integrált ledes hátsó lámpa, füst színű plexi, cbr markolat.
Műszaki rendben, forgalomból nem kivont motor.
Adok hozzá egy tanktáskát és motortakarót.
Megmondom őszintén nem minden áron eladó de abszolút nem használom és nekem elég volt a motorozásból.
Ha mást is érdekel a gép akkor a zoltanhoffer@gmail.com-ra dobjatok egy mailt.
Délután, hazafelé már nekem se volt bajom a hőmérséklettel.
Az FS meg gondolom azért harapósabb, mert rövidebb az áttétele, mint a sima f4i-nek (pontosan nem tudom melyik lánckerék és hány foggal tér el). Haveromnak is sima F4i van, de még talán csak 1x cseréltünk motort.
Talán az itteni CBR klub fórumban kellene rákérdezni. Meg ugye, ha abbahagyta a dolgot, annak is oka volt, nem hiszem, hogy rá tudjuk venni az újrakezdésre...