Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kapcsoló, vagy csatlakozó, vagy vezeték.
Hali mindenkinek.

Nem világít a féklámpa ha az első féket húzom. Ha a hátsó féket használom akkor világít. Mi lehet a gond? Mit nézzek meg? Gondolom van ott féklámpa kapcsoló az purcanhatott ki? Előre is köszönöm.
köszönöm a segítséget mindenkitől , még azért gondolkodom más motorokba is csak nem írom le nehogy meglincseljetek :D (kawasaki zx-9r) :D meg 929rr nagyjából ez a 3 ! Mivel a legutóbbi motorom kawasaki volt ( zr-7) ! Csak azért érdekelt a teljesítmény , mert félek hogy hamar kinövöm bár nem sokat járok pályázni de szinte csak 1000-es motorok vannak a társaságba is, igaz utcán nem igazán lehet még egy 600-ast se kihasználni , de szeretem ha van a seggem alatt egy kis kraft ( ki nem? ) , viszont még nem sikerült kipróbálnom az f4et így nem volt összehasonlítási tapasztalatom ! Viszont a másik oldal meg az , hogy ennek se az átírása se a fenntartása nem kerül annyiba mint a 900-as vagy az 1000-es társaké !
Tetszik a motorod , mennyiért szeretnél megválni tőle ? És mennyire sürgős ?
Na!
Van egy szép Piroska eladó
Jár hozzá, rajta hagyott pénztárca is.
Én délelőtt kerültem egyet a városban, egész kellemes volt.

Egyébiránt van egy cimbim, sima F4 van neki. Cseréltünk gépet és mindketten egyetértettünk, hogy az FS határozottan harapósabb.
Hello !
Látom neked is utángyártott lámpád van. Milyen tapasztalataid vannak ? Sötétben jól világít? Egyébként én most vettem LandPort márkájú YTZ10S akkut 8000 ftért. Nézd meg az akkutop.hu -t ! üdv.
* használok
Ja, és YTZ10S, azt vedd, amelyiknek tetszik a matricaja, és megfelel az ára.
En mondjuk bannert használók, és elégedett vagyok vele.
Lestiakku, vagy akkutop.hu
Szevasztok!

Rég jártam itt de kéne egy kis segítség (BAROMIRA unalamas kérdés) de olcsó és jó motor akkut vadászok az FS-embe. Honnan és mit? :)
Ja és ha valakit érdekel a vas is eladó sorban van, egyelőre nem hirdetem sehol, de örülnék ha itt a fórumon találna gazdára.
Tegnap motorral mentem dolgozni. Reggel fél 6-kor nem igazán volt melegem a -2 fokban.
Én is gondolkoztam.Hogy cserélem az F2-őt fs vagy f4i re.Egy párat megnéztem volt amit kipróbáltam van a baráti körben is f4i .Nekem ősszintén szólva átülve az f2-ről túl könnyűnek bizonyult az f4i. Alkatrész árban nincs sok különbség f2 f3 f4 közt.Valóban gyenge pontjuk a vezérmű lánc illetve feszítő ,viszont nem középen van nekik mint sok más gépnek így a cseréjük sem olyan költséges mint amelyik gépnek középen van.Másik tapasztalat ami egyértelmű az f4-ek valamivel jobban gyorsulnak mint az f2-f3-ak .Más a gumi méret az f4-ek-re könnyebben találsz gumit.Ez saját tapasztalat,próbáltam mindegyik f modellt sőt rr-t is.
A világból nem mentem ki F3-mal, de pl az előző szezon utolsó köre azzal volt. Az F4-em szerintem érzésre sokkal könnyebb, könnyebb átdobálni, a futóműve is jobb. Teljesítményre viszont egyátalán nincs számottevő különbség. Szerintem.
most kicsit böngésztem , valóban nagyjából hasonló árak vannak a kopó alkatrészekben , egyedül a gyertya az amit 7000/db ár alatt nem találtam hozzá valót amiből ugye 4et kell venni... És esetleg tapasztalatotok van az f3-hoz képest ?
Szerintem semmivel nem drágább hozzá az alkatrész mint bármely más motorhoz ez az egyik a másik HONDA nem kell hozzá alkatrész a kopó cuccokon kívül ha normálisan van szervizelve! Az tény hogy a feszítőt nem találták el a gyárban vagy a franc tudja de azért annyira nem megy az sem hamar tönkre (vagy kell manuális azt akkor az örök) nekem 28e-nél volt cserélve feszítő most 54e van benn és még semmi hangja nincs a láncnak!
Itt a neked való gép: link

:-)
Sziasztok , motorvásárlás előtt állok (még azért van 1-2 hónap ) és tetszenek az f4i, fsport-ok régebben volt már egy f3-am szóval nem vagyok teljesen kezdő a cbr témában, viszont azt hallottam , hogy az f4-ekhez drágák az alkatrészek . Ez mennyire igaz ? És az mennyire igaz , hogy a láncfeszítő az szinte típus hibája a motornak ( mármint cserélni kell elég hamar ) ugyanis nekem is kellett még az f3-on illetve elég sok helyen olvastam , hogy cserélni kellett ( míg más típusoknál nem annyira ) . Még annyi lenne , hogy akinek van tapasztalata , az f3-hoz képest milyen motor ( gondolok itt kezelhetőségre , és erőre ) ? A válaszokat/segítséget köszi előre is !
Valami olyan, ami a felületet ellenállóbbá teszi a külső behatásoktól (kavicsfelverődés, karc, UV fény stb.) Azt hallottam ha van rajta ilyen réteg akkor a felpolírozás után foltos, mattos marad a felület, ha nincs akkor szép eredménnyel lehet kipolírozni a karcokat..
Passz de milyen védőréteg lenne rajt?
Hello!

Van egy eladó MRA túraplexim enyhén füst színű tavalyi szezon használtam.
Ha vkit érdekel írjon és küldök képet neki.

Üdv
Igen, és az amerikai dolláron valamint a japán sportmotorokon kívül a világ összes ipari terméke ott készül.

Bár lehet, hogy a dollárt is ott nyomják....
Szia! Azt nem tudod véletlenül vagy esetleg más kolléga itt hogy az F4i-nek a fényszórója védőréteges vagy nem?
Egész biztató tudnak ezek a kínaiak ha akarnak
Szóval beszerelve még nincs, csak rákötve. Ilyen a lámpa/féklámpa világítás. Egész jó élőben. Beépített index is van, de azt nem fogom használni.