Nézd meg azért a lámpádon az ugyan ilyen kis levegőztetőket, mert azon is hasonló van! Bár nem emlékszem rá, hogy azokban a kis csövekben volt e még valami!
Valaminek a micsodája
Komolyra fordítva az írást szerintem a levegőszűrő környéke vagy kartellgáz visszavezetés környékéről valami levegőző cső egy szűrővel spékelve bár a szervizkönyvet gyorsan átfutva nem találkoztam ilyen alkatrésszel
Grat a géphez. Nagyon bitang. Emlékszem, hogy olvastam a 2007-es vagy 08-as Superbikeban a tesztet róla már akkor megtetszett. A tapasztalatokról majd számolj be, hogy hogyan muzsikál. Ja és sok szerencsét az újabb műtéthez, mihamarabbi jobbulást.
Hali!
Enyémen is hasonló nagyságú volt csak hátrébb a szárny felső sarkánál. Mi neki estünk, de utólag bánom már, lepattogott festék is, igaz jóval kintebb jött de az egy nagy helyett lett kettő kicsi pukli + festék lepattogzás. 3 órát szórakoztunk vele hálisten anyag árba csinálta csak (ragasztó vagymi az 3000.-). Úgyhogy nagyobb munkát fog igényelni+ festés, de rakok rá idénre egy teli matricát és majd jövő télre csináltatom meg, vagy keresek bontott tankot..
...Sajnos nem tudom pontosan hogy történt, mert már így vettem. Állítólag egy elcsúszás alkalmával történt, valószínűleg csukló vagy kézfej nyomta be..
Két éve egyik barátom támasztott fel egy zx6r-t, 2005-öst, egy autópályás ráfutásos baleset után. 120e ft-ért szerzett hozzá komplett vázat, a gond ott volt, hogy Kawasaki Magyarországtól kellett egy papírt szerzeni, hogy a váz eredeti Kawa váz. Na ez nem volt egyszerű, mert ők mondták, hogy egy zsák pénzért adnak újat papírral együtt, de végül megoldódott és lett papír a vázról.
A vázon max egy négyzetes bemélyedést találsz ahova az alsó villahíd ütközője csapódott.Hegestéssel vagy alsó villahíd cserével javítható olcsón.
Bár akkor már a crom száraknak is kakukk.
Ott van az a kis ütköző pöcök a váznyak közelében. Külön nem cserélhető. Ha ekkorát csapódik a kormány, hogy benyomja a tankot, az ott sztem nem marad ép (fém a fémen csattan).
De a tulaj válasza érdekelne elsősorban, hátha ő tudja, nem csak spekulál, mint mi.
Láttam már pont ilyet, ott az volt az eszme, hogy az előző tulaj berágott, és belevert. Nyilván gyanús, hogy pont ott.
Viszont ahhoz rendesen görbülnie kell ott dolgoknak, hogy a kormányvég annyival beljebb jöjjön, az meg látszana a villahídon és a vázon az ütközőn.
Szerintem meg tudják úgy csinálni, hogy a matrica ne sérüljön. Inkább tényleg az a kérdéses, hogy teljesen el fog-e tűnni, a nagyobbik, mert a széle túl éles.
Simán többe lesz.Szóval bele se kezdj.
A matrica nem biztos hogy túléli és a nagynak elég éles pereme van.
Mivel úgy látom nincs a festék lejöve róla hagyd a csudába.Motorozd el a szezont és ha még gond szezonon kívül megcsináltatod.
Sziasztok!
Van két horpadás a tankomon, egy nagyobb és egy kisebb. Van valami költséghatékony ötletetek ezek javítására? Egy budapesti javítót kérdeztem, de a magas ár miatt nem bíztam meg a javítással. Ráadásul a nagyobbik horpadásra azt mondta nem biztos hogy jó lesz, a lemez nyúlása miatt, de ez csak javítás közben derül ki.
Szóval a lényeg hogy nekem max 10 ezer Ft-ot érne meg a dolog, ha nem jön ki ennyiből akkor megmarad, a motorozás élményét nem rontja, csak az esztétikát.
Ha tudtok valakit ajánlani aki szépen meg tudja csinálni, és nem kér csillagászati összeget érte, azt megköszönném.
Komolyra fordítva az írást szerintem a levegőszűrő környéke vagy kartellgáz visszavezetés környékéről valami levegőző cső egy szűrővel spékelve bár a szervizkönyvet gyorsan átfutva nem találkoztam ilyen alkatrésszel
Ezt találtam a motor mellett a földön. Tudtok segíteni hogy mi ez?
Ha valaki tudd megbizhato, elado cbr 600 FS-t 800.000 korul, legyen szives szolni nekem.
Koszonom!
Enyémen is hasonló nagyságú volt csak hátrébb a szárny felső sarkánál. Mi neki estünk, de utólag bánom már, lepattogott festék is, igaz jóval kintebb jött de az egy nagy helyett lett kettő kicsi pukli + festék lepattogzás. 3 órát szórakoztunk vele hálisten anyag árba csinálta csak (ragasztó vagymi az 3000.-). Úgyhogy nagyobb munkát fog igényelni+ festés, de rakok rá idénre egy teli matricát és majd jövő télre csináltatom meg, vagy keresek bontott tankot..
Mondom, nem a spekulálás érdekel, azt tudom magamtól is. Ha a tulaj konkrétan tudja, annak lenne a hírértéke.
Bár akkor már a crom száraknak is kakukk.
Ott van az a kis ütköző pöcök a váznyak közelében. Külön nem cserélhető. Ha ekkorát csapódik a kormány, hogy benyomja a tankot, az ott sztem nem marad ép (fém a fémen csattan).
De a tulaj válasza érdekelne elsősorban, hátha ő tudja, nem csak spekulál, mint mi.
Nekem a kormánykapcsoló nyomott hasonlót csak kisebbet a tankba.
Ha van ezeken pozícionáló pöcök a csutkán akkor az törött és simán körbeforgatod a kormányt a teleszkópon.
Viszont ahhoz rendesen görbülnie kell ott dolgoknak, hogy a kormányvég annyival beljebb jöjjön, az meg látszana a villahídon és a vázon az ütközőn.
A matrica nem biztos hogy túléli és a nagynak elég éles pereme van.
Mivel úgy látom nincs a festék lejöve róla hagyd a csudába.Motorozd el a szezont és ha még gond szezonon kívül megcsináltatod.
Van két horpadás a tankomon, egy nagyobb és egy kisebb. Van valami költséghatékony ötletetek ezek javítására? Egy budapesti javítót kérdeztem, de a magas ár miatt nem bíztam meg a javítással. Ráadásul a nagyobbik horpadásra azt mondta nem biztos hogy jó lesz, a lemez nyúlása miatt, de ez csak javítás közben derül ki.
Szóval a lényeg hogy nekem max 10 ezer Ft-ot érne meg a dolog, ha nem jön ki ennyiből akkor megmarad, a motorozás élményét nem rontja, csak az esztétikát.
Ha tudtok valakit ajánlani aki szépen meg tudja csinálni, és nem kér csillagászati összeget érte, azt megköszönném.