Nem, ezt a retket most sikerült összeszednem, néhány napja rám szakadt az ég Veszprémben, hazafelé meg a kamionok terítettek be a sáros trutyival. Lesz mit takarítanom.
Köszi a tippeket!
csakany! valakinek nemkell egy h4 xenon? 4300K 35W
1db eladó csak mert q masik mar a motoromba van!
7ezer!
Slim trafos ultravekony ! oracsoport mögött elfér lazán!
lekapcsolhato a xenon azonnal sima egővé! 2izzo van 1 izzoba h4-02
Szerintem ugyanannyit rá kell majd költeni, mint egy bármilyen másikra, vagy egy kicsit többet. Ha neked megér ennyit (1.1-1.2) a kevés km, akkor vedd meg, rakd rendbe, használd, ha nem vegyél egy szintén jó állapotú olcsóbbat, a maradék pénzt meg tankold bele. Szerintem telószimering, lánc, gumi, akksi, összes folyadék csere, tankba is belenéznék, meg ami még kiderül. Én ennyi pénzért mást választanék, de ez az én véleményem.
Üdvözlöm a CBR tulajokat!
Motorvásárlás előtt állok, eredetileg Hornet-ban gondolkozok, de a mai nap a közelemben megnéztem egy 2008-as CBR 600F4i-t
A kérdésem az lenne felétek, hogy rizikós e egy olyan motor, amiben alig több mint 3000km van, tényleg külsőleg patika állapotban van, viszont 4éve áll egy helyben, 1000km-nél volt olaj csere, és azóta a 4 év alatt évi 1x le lett pucolva, üzemi állapotra bemelegítve. Ügyebár alap lenne olaj csere, hűtőfolyadék fékfolyadék csere, esetleg először egy kicsit gagyibb olajat bele megjáratni stb... A láncot elnézve háát nem is tudom, látszólag jó állapotban van és le is volt fújva, sajna tapizni nem tudtam mert mert volt mellette egy R1 meg egy Fazer is. Amúgy az akku kuka és ezáltal még a hangját sem hallottam
Megvenni pedig csak hitelátvállalással lehetne, de kb 1,1-1,2milla lenne ha kifizetném
Szerintetek érdemes lenne belevágni? Relatíve értelmes és átgondolt válaszokat várnék, előre is köszönöm!
Lehet viccesen hangzik, de ami a bőrrucit illeti nekem a babáknak való nedves popsitörlő vált be a legjobban. Igaz nem próbáltam sokféle képpen tisztítani, ezt valahol olvastam és nekem nagyon bejött. Lehet, hogy ezért sem próbáltam ki más technikát. =D
Mindenki máshogy csinálja, de van néhány alapszabály. Szerintem:
Sisaknál az a lényeg, hogy nem szabad sikálni, mert összekarcolod. Lehet használni drága tisztítókat, de felesleges. A lényeg az aztatás.Nem is a bogarak karcolnak, hanem a por. Én ezért loccsanó vízzel leöblítem, utána ráterítek egy vizes törlőkendőt. Kap 10 percet, és simán letörlöm a bogarakat.
Bőrruhát nedves, enyhén szappanos szivaccsal, egyszerre kis területen, hogy ne ázzon át a bőr. Utána bőrápolóval áttörölni.
Mindkettőre igaz, hogyha minden motorozás után megcsinálod, könnyebb lesz, mint fél éves retket leszedni
Sziasztok!
Nekem is lenne 1 kérdésem. Mivel lehet a retket normálisan lemosni a ruháról és a sisakról? (ami nem teszi tönkre a fényezést és nem szárítja ki a bőrt)
Nem erdekel valakit 2db CBR600F2 (szerintem, lasd kepeken) gyari fenyezesu motor? Mondjuk 1000 Euro/darab. Holland papirokkal, elso motor 44e km, masodik motor 65e km. Evjaratot sajnos nem tudom.
Bontasra, donornak a sajat motorhoz, forgalomba helyezni, streetfighternek, vagy akarmire.
Nem feltetlenul akarnam behozni, csak ha valakinek kellene.
Kepek: CBR600F2_1 CBR600F2_1 CBR600F2_1 CBR600F2_1 CBR60
0F2_1 CBR600F2_1 CBR600F2_1 CBR600F2_2 CBR600F2_2 CBR600F2_2 CBR6
00F2_2
06309570061