Az a baj, hogy zavarnak a karcok rajta...de ha nincs rá esély hogy polírozással vagy valamilyen más módszerrel eltűnjenek, akkor kénytelen leszek hozzászokni
Hali! Lenne pár kérdésem a feszítővel kapcsolatban.Te készítetted vagy valahonnan rendelted?Ha te készítetted akkor lehetne róla leírást kapni?Vagy ha rendelted akkor ebay ?Vagy más hely?
ha F4 -es akkor karbis akkor azt ki kell takarítani ha nem volt ilyen hosszú ideig beindítva.
A benzin adaléka kicsapódnak a fúvókákon. Eltömítik azokat
Valószínűleg ultrahangos mosó fog segíteni rajta .
Sajnos kell előbb-utóbb. A vezérműlánc tényleg nem nyúlik azért olyan mértékben, mint a hajtáslánc, de ez sem örök.
Valóban akkor kell állítani, ha újra csörögni kezd. Párezer kilométert mondanak, de tényleg nem tudom h. mennyi...
Lehet, hogy vezetési stílustól is függ.
Gondolom mikor megint nekiáll szólni a lánc de mivel ez nem nyúlik olyan intenzíven soha többet nem lesz gond vele talán nagyon állítani sem kell szerintem
Megvolt az első kör, minden nagyon jónak tűnik, megszűnt a ronda csörgés 5000-es fordulat környékén, illetve sehol sem csörög be a vezérműlánc, nagyon baba.
A beállítás sem vészes, a "készülék" egyszerű, mint a faék. Kézzel becsavarni, amíg elhalkul a csörgés, kicsit visszaengedni amíg újra kezdi, megint becsavarni, elhalkul, lekontrázni. Nem én csináltam, de nagyjából így lehet összefoglalni.
Elromlani nem tud, örök. Egyetlen hátránya, hogy nehéz hozzáférni: tank le, légszűrőház le, talán még a jobb idomot is le kell szedni. Nem tudjuk továbbá, hogy milyen gyakran kell állítani. Utóbbiról a vol. 2 - ben olvashattok majd
Nekem ma sikerült lecserélnem olajat motul 5100asra, nem tudom előtte mi volt benne de nem vettem észre semmi kült, bár még nem is érzem annyira mocit :(
Használtam mindkettőt. 7100 at csak fél szezonig. szerintem a külömbség csak a vége fele jön ki. 300v és 7100 között csak 2-3ezer van talán.
ha egész évre elosztod nem sok. mondjuk a z-nek 12ezres volt a periódusa. tehát egy évben 1x.
egyébként az 5100 ára felment. többinek meg le. gondolom így terelnek a drágább feke.
ha lenne megfelelő mennyiség és nagyjából egy időben akkor pattinthatnánk hoedót is. úgy azért olcsóbb lenne
Most Castrol Actevo van benne, előtte nekem is Repsol Moto Racing volt, de az egyik szerelő azt mondta, hogy ne tegyek ilyen "öreg" motorba 10w 50-est.
Viszont melegen a Repsol sokkal jobb kenést adott az biztos, ezt főleg akkor éreztem, amikor a 40 fok melegben vettünk részt vezetéstechnikai tréningen...
Én Repsol Moto Racing 10W 50-est szoktam bele rakni. Eddig 2 csere volt vele, nem volt bajom. Tavasszal ismét csere kell, bár sajna nem a km miatt, hanem mert már jó ideje nem volt cserélve.
Majd azért Bury kollégát meginterjúvolom, hátha lesz Motul akcióban és akkor én is kipróbálom.
Én használtam már Repsol és Castrol olajat is, de idén ki akarom próbálni a Motult. Szerintetek megéri a felárat a 7100 az 5100-hoz képest? Mennyivel jobb? Valaki használta már mindkettőt? Még a 300V-t is néztem, de ahhoz már nincs kedvem.
bury, esetleg majd küldhetnél árat a kétféle 4 literes motulról, ha épp nem a nővérkékkel foglalkozol. (whiskyman01[kukac]gmail.com)
Amúgy megpróbálhatod ha nem mély simán ki lehet csak gép meg paszta kérdée