Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aze a redbaromot felejtsd el.
40-50k körül húzom meg a határt.
20k km felett kilove.
De-de. Áprilisban meglesz, akkor is ha éhezni fogok.
Tegnap voltunk asszonnyal Redbaron-ban, volt VFR és XX is jól megnéztük mindkettőt és eldőlt, hogy VFR kell, szóval ismét csak azokat nézegetem.
Aug-szept. Kornyeken meg is lesz.
Amikor én megvettem akkor is ilyen fekete plexi volt rajta, de nekem az első mozzanatok egyike volt, hogy elcseréltem arra, amivel eladtam neked. Amikor kisüt a nap, akkor mindig hiányolom, mert még nincs meg az utódja.
Értelmesebb helyre tuti nem megy
Megjöttek, fel is szereltem, kerültem is egyet szuper Köszönöm!
osztrák magánszámlára...
Fhu remélem nem így van, és visszakapom pénzt, már bele éltem magam . De tiszta röhej, hogy senki nem tudja.. Én már NAVosokat is kérdeztem érdeklődjék meg de fogalmuk sincs, nem tudják egyszerűen, hogy hova megy a pénz.
Ma felraktam a bubis plexit amit itt a fórumon vettem.
Meg kerültem is egyet.
Ja, a moci is innen van
Köszi Roli!
Ma én is tekertem egyet. Csak fotó nem készült.

20perc alatt 3 rendőrrel találkoztam. Úgyhogy tűz volt haza nehogy drága buli legyen.
Köszi a tippet.
Fel fogom hívni őket is, és nem leszek rest panaszt tenni az itteniek stílusára, tájékozatlanságára.
hívd fel a központi okmányirodát.

ott általában képzettebbek ülnek.
Köszönöm a válaszodat. Én ma telefonáltam az okmányirodába, itt Székesfehérváron, és itt kötik az ebet a karóhoz, hogy nem számít az adásvételi, a nyilvántartásba vétel időpontja a fontos. Az meg nyilván csak idei lehet már...
Az én gépem 2013.12.04-én lett kivonva, és 12.15-én vettem, ez is van az adásvételin... Ehhez képest az okmányiroda szerint fizetni kell...
Hali!
Kecelen intéztem, de ez mindenhol elvileg így van, ha külföldi és tavaly kivonták forgalomból, az adásvételin 2013as dátum van, akkor nincs vagyonszerzési illeték.
Szia! Megkérdezhetem, hogy melyik okmányirodában történt ez?
Hát igen,te jobban jártál !
Ma délután 1 kis motorozás :
Versenymotoroknál ezt a 75-80 fokot lövik be ideálisnak, mert itt a legerősebb a motor és a legjobb a várható élettartama a tuning blokknak.
(Érdekesség: amikor nyolcvaniksz C foknál magasabbra melegszik a motor hőmérséklet, az ECU több benzint fecskendeztet be. Nagyon leegyszerűsítve ezzel hűti belülről a blokkot. Egy halál pontosan behangolt befecskendezésnél meg ezt nem szeretnék érthető okból).

Szóval tuning versenymotorod van.
Simán lehet sokszor én is megfeledkezek róla elindítom és még akkor sem esik le, csak nézek hogy hova lett a hang mért ilyen csendes és akkor jövök rá hogy bennmaradt a dugó
Ez a foto már utána volt !
Betömött kipucsővel?
Ma délután,1 kis indítózás stb... :)
normális.

tavaly jöttem haza már késő ősszel este. 55-57fok körül volt.
termosztát meg 62nél nyit (z-nél) meg kellett állnom állandóan, hogy melegedjen. Meg beálltam kocsik mögé, de xenon miatt mindig lelassultak, hogy húzzak már :-D