De-de. Áprilisban meglesz, akkor is ha éhezni fogok.
Tegnap voltunk asszonnyal Redbaron-ban, volt VFR és XX is jól megnéztük mindkettőt és eldőlt, hogy VFR kell, szóval ismét csak azokat nézegetem.
Amikor én megvettem akkor is ilyen fekete plexi volt rajta, de nekem az első mozzanatok egyike volt, hogy elcseréltem arra, amivel eladtam neked. Amikor kisüt a nap, akkor mindig hiányolom, mert még nincs meg az utódja.
Fhu remélem nem így van, és visszakapom pénzt, már bele éltem magam . De tiszta röhej, hogy senki nem tudja.. Én már NAVosokat is kérdeztem érdeklődjék meg de fogalmuk sincs, nem tudják egyszerűen, hogy hova megy a pénz.
Köszönöm a válaszodat. Én ma telefonáltam az okmányirodába, itt Székesfehérváron, és itt kötik az ebet a karóhoz, hogy nem számít az adásvételi, a nyilvántartásba vétel időpontja a fontos. Az meg nyilván csak idei lehet már...
Az én gépem 2013.12.04-én lett kivonva, és 12.15-én vettem, ez is van az adásvételin... Ehhez képest az okmányiroda szerint fizetni kell...
Hali!
Kecelen intéztem, de ez mindenhol elvileg így van, ha külföldi és tavaly kivonták forgalomból, az adásvételin 2013as dátum van, akkor nincs vagyonszerzési illeték.
Versenymotoroknál ezt a 75-80 fokot lövik be ideálisnak, mert itt a legerősebb a motor és a legjobb a várható élettartama a tuning blokknak.
(Érdekesség: amikor nyolcvaniksz C foknál magasabbra melegszik a motor hőmérséklet, az ECU több benzint fecskendeztet be. Nagyon leegyszerűsítve ezzel hűti belülről a blokkot. Egy halál pontosan behangolt befecskendezésnél meg ezt nem szeretnék érthető okból).
Simán lehet sokszor én is megfeledkezek róla elindítom és még akkor sem esik le, csak nézek hogy hova lett a hang mért ilyen csendes és akkor jövök rá hogy bennmaradt a dugó
tavaly jöttem haza már késő ősszel este. 55-57fok körül volt.
termosztát meg 62nél nyit (z-nél) meg kellett állnom állandóan, hogy melegedjen. Meg beálltam kocsik mögé, de xenon miatt mindig lelassultak, hogy húzzak már :-D
Tegnap voltunk asszonnyal Redbaron-ban, volt VFR és XX is jól megnéztük mindkettőt és eldőlt, hogy VFR kell, szóval ismét csak azokat nézegetem.
Meg kerültem is egyet.
Ja, a moci is innen van
Köszi Roli!
20perc alatt 3 rendőrrel találkoztam. Úgyhogy tűz volt haza nehogy drága buli legyen.
Fel fogom hívni őket is, és nem leszek rest panaszt tenni az itteniek stílusára, tájékozatlanságára.
ott általában képzettebbek ülnek.
Az én gépem 2013.12.04-én lett kivonva, és 12.15-én vettem, ez is van az adásvételin... Ehhez képest az okmányiroda szerint fizetni kell...
Kecelen intéztem, de ez mindenhol elvileg így van, ha külföldi és tavaly kivonták forgalomból, az adásvételin 2013as dátum van, akkor nincs vagyonszerzési illeték.
(Érdekesség: amikor nyolcvaniksz C foknál magasabbra melegszik a motor hőmérséklet, az ECU több benzint fecskendeztet be. Nagyon leegyszerűsítve ezzel hűti belülről a blokkot. Egy halál pontosan behangolt befecskendezésnél meg ezt nem szeretnék érthető okból).
Szóval tuning versenymotorod van.
tavaly jöttem haza már késő ősszel este. 55-57fok körül volt.
termosztát meg 62nél nyit (z-nél) meg kellett állnom állandóan, hogy melegedjen. Meg beálltam kocsik mögé, de xenon miatt mindig lelassultak, hogy húzzak már :-D