Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd nyáron 35 fokba gondolom hipphopp felmegy
Nah én ma egy 3 órát motoroztam kirrályság
Mondjuk mindig max 20 percet mentem egyhuzamba, de nem ment fel vízhőfok csak 77ig ha járattam megállás után akkor vártam egy 5 percet 84ig ment csak fel. Ez normális ?
Naked
Persze hogy a hűtő mögött van az autóban is ott van úgy van értelem
Jól van. Enyém meg ki van vonatva :-)
Huh majd lehet róla szó, de inkább március április, ugyanis még csak kresz vizsgám van meg . Március 1 után lehet csak kezdeni vezetést, úgyhogy csak max helyben kerülök..
Véleményeket nem kérek, hogy miért kezdek ekkora motorral
KB Március vége Április eleje elég jó időpont.Napsütés 15 fok bárányfelhők.
Ha jól emlékszem, 106 fok.
Ha nagyon meg akarjuk tudományosítani a kérdést, akkor nem egyszerű a helyzet. Ugyanis az, hogy a hűtőfolyadék hány fokos, az egy dolog. Csont hideg motor indítása után helyben járatáskor az olaj melegedése "késésben" van. Lehet találni talán éppen itt a videók közt olyat, hogy valaki szerelt egy olaj hőfok és/vagy olajnyomás mérőt is a motorjába, és látni, hogy attól, hogy a hűtőfolyadék 80 fokos, az olaj még messze nem az igazi.

No, nem azt mondom, hogy túl kell ezt parázni, mert szerintem ha kiállsz a garázsból, járatod míg becsukod a kaput, felveszed a sisakot, kesztyűt, stb. akkor utána nyugisan el lehet vele indulni, és ha menet közben elérte a 80 fokot, akkor indulhat a boogie.
Ami érdekesebb ebből a szempontból az, hogy önbecsapás a jéghideg motort beindítani, terhelés nélkül járatni, azt látni hogy felment 100 fokig, és azt hinni, hogy faszaság van. A hengerfej valóban átmelegedett, meg a leömlő, de terheletlenül sosem kapja meg azt a termikus terhelést a blokk sem, mint terhelve. Sőt, a perifériásabb részek (váltó, kuplung, kipu dob, stb.) meg messze nem. Szóval az olajban pl. savasítottunk faszán.
Ha a motornak akarunk jót, nyugodtan békén lehet hagyni 4 hónapig (akksi más kérdés). Ha imádjuk a hangját, és magunknak akarunk jót, az megint más kérdés, csak ahhoz nem kell "tudományos" önigazolást gyártani.
Gyere erre és gurulunk egy kört.

solti vagyok
Na kiváncsi vagyok, gyönyörű az idő, ma kerülök is egyet vele
cbr nem tudom mikor kapcsol, de kapcsol tutira.

70 felett kezdem húzgálni kicsit. 4-5 ezerig.
80 felett már húzom. 1-2x megtiltatom, járatom még kicsit aztán ha leállt a venti akkor leállítom.
Mennyi akkor az üzemi hőfoka, mikor lehet neki már cibálni gázt?
akkor nem a kerék felől, hanem a hűtő mögött? Mert én sem láttam.
Akkor ma megvárom hogy addig felmelegedjen, kipróbálom.
persze.

Ezt a kérdést én is feltettem anno a Z fórumban, mert 100nál nem kapcsolt be semmi. látni meg nem láttam.

de van rajta és 105nél kapcsol
Hüle kérdés: van rajta ventillátor gyárilag?
Szerdára tervezem ;-)
Akkor lassan jön egy tuono?
Nekem a Caberg Solo van, ami ugyan ilyen.Nem párásodik,nem dobálja a szél de nagyon zajos.Napszemcsi is okés.
Elpasszoltam a zöldet
Ezek szerint van egy harmadik típus
Hello nalim8 !
Ma sikeresen felraktan a helyére a bukógombát,simán betudtam csavarni az imbusz csavart. Különben direkt ehhez a típushoz készült.
üdv.