Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem sürgősen tedd le a korlátlant, addig meg motorozz mellékutakon A2-es jogsival, és imádkozz, hogy ne igazoltassanak.
Ez YTX9-BS 1999-2000-es 600F gyári akksija. Tiedbe a 10-est írja de azt mondod nem fér bele. Az F4 és az F4i elég sok alkatrésze kompatibilis. Nem lehet hogy volt valami kalandja a motornak és sima 600F akksi doboza lenne benne és ezért nem fér be a gyári akksi? Egyébként ahogy Hpeti vagy valaki leírta lejebb akinek F4i van ilyen akksival használta 5 évig mocit és bírta. Ha jót veszel belőle az indítóáram ugyanakkora kapacitásban meg csak 0,6 Ah a különbség.
Értelek, de elkértem egy 2006. 09. havi CBR 10-es akksiját, de nem tudtam belerakni. Nem fért be. Akkor ez miért van?
Summa summarum: a 9-es a régebbi fajta, sima AGM, a 10-es már "zselés" AGM+SLA. Méretben ahogy írták a srácok, nincs különbség, a 10-es elvileg többet bír.

Szerintem: ha bele tudod tuszkolni, akkor vegyél tízest, ha nem, akkor vegyél olyan 9-es Poweroad-ot, ami benne volt. (A P.road nem teljesen igazodik a gyári mérethez, van pár mm eltérés, elképzelhető, hogy ezért jobban becsusszan... . )

De hogy a gyári méret miért nem fér be, az rejtély...

Gépzsírt próbáltad?
Üdv mindenkinek!Boldog új esztendőt...stb és miegymás jó kívánság... Olyan kérésem lenne,hogy ha tud valaki léghűtéses blokkról egy fotót ami szemből mutatja be a masinát legyen szives elküldeni vagy felpattintani ide vagy valami...(Tetoválás készítéséhez kellene kis alapanyagként de sehol a fotók közt nem találtam egy normális képet sem...) Hálás köszönet
Az oké, de ez sem a gyári akksi, szóval ez még nem "bizonyíték"
Szia. Itt a kép az akksiról, ami a gépben volt. Ez tuti nem 10-es, hanem 9-es, igaz nehezen olvasható. Mostanra sikerült elővarázsolnom az akksit.
Hogy értitek ezt volt ilyen valakinek? Kb mennyi idő és mennyit nem szégyenlek elkérni a fojtásért?
Vagy sok még több aztán és a vége
Sci-fi kategória
A forgalomba állítás nem sok hűhó de hogy 35Kw legyen a forgalmiba írva na az már egy keményebb dió szerintem
Hello mindenkinek. :)

Lenne egy problémám, meg kérdésem is egyben. Szóval egy CBR 600F4 1999-es változatról van szó A2 jogsim van és le szeretném folytatni 35kw-ra jelenleg forgalomból kivont külföldi motor. Meg lehet e ezt oldani Magyarországon lehetőleg valahol Budapest közelében és a forgalomba állítás mennyi hűhóval jár ezáltal?
Végre ma összejött a motorozás. Megebédeltem felszáradt az út aztán indulás. Ebéd előtt feltettem töltőre láss csodát beindította a mocit nem kellett bikázni. Könnyen indult így be bírta indítani. Délelőtt direkt vettem kábelt, biztosan megijedt. 1-kor indultam fél 5-kor jöttem haza 194 km lett végül. Hazajövetel előtt természetesen teletankoltam a mocit. Volt 1 kis izgalom be fog-e indulni de beindult. Máshol nem állítottam le.
A 10-es nem fér be. Nagy bele.
Csáó !

A shox.hu hírdetett és kértem tőlük árajánlatot.Én onnan rendeltem.
Én mindig rákeresek azt ahol olcsóbb onnan szoktam de nézd meg itt!
http://www.akkutop.hu/
http://www.akkudiszkont.hu/web...
http:/
/www.bannerakkumulator.h...
Hello !
Hol tudnám megnézni az akksikat a neten? mert nekem is kell vennem újat f4i be. üdv.
Hja most megnéztem szinte méretben nincs különbség a két akku között Ah-ban egyik 8 a másik 8,6 az indítóárama az ami a 10-esnak kicsit nagyobb meg ugye az YTZ10S az zselés az YTX9-BS meg csak AGM!
Árban viszont ha a Bannert nézem a 9-es 9600ft a 10-es meg 13900 azt ki tudja melyik hogy bírja szerintem kb ugyanaddig
Utána olvastam hogy 2005-ös de nem hinném hogy sokkal nagyobb lenne benn vagy igen?
Nekem is nehezen fért be, de azért befért. Írtam már korábban is valakinek, hogy igazából az egyel kisebb 9-bs végű akksi is megfelel a célnak, én olyannal vettem a motorom, több mint 5 évig hibátlanul működött, mindig indult stb, úgy, hogy télen sosem töltögettem, és volt, hogy ki sem vettem a motorból. Vehetsz szerintem nyugodtan olyat is, működni fog, csak ugye az 8Ah-ás, és kisebb az indítóáram elvileg, de az sem minden esetben igaz. Én azért vettem az ytz10s-t, mert 500 ft-tal drágább, mint a 9-bs, meg ugye azt írja a nagykönyv, de ahogy írtam, a másik is sokat kibírhat.
Szerintem YTZ10-S. Ez a Yuasa referencia szám.

( Poweroad-ék hívhatják YTZ10-BS-nek is, de az ugyanaz)

A legjobban egyébként úgy tudod elkerülni a fals infókat, ha saját magad rákeresel.

Yuasa akkukereső

2001-től ez kell szerintem.
nem hinném...
Vagyis akkor ezek szerint mindegyikre 3Kg volt írva csak nem figyeltem
A moolock dobozok azok max 3 kg terhelésre vannak....városba futkározni kesztyűt meg szemüveget meg hamburgert beledobni.

A monokey az 10kg ill 120km/h van hitelesítve.Én olyat vettem túrázni azért csak az a jobb....de simán túl lehet pakolni volt már tapasztalatom :)

Nekem sima monokey dobozom van, én szoktam súlyt is pakolni meg túrázni.
Oldalra is van 2 givi 21literes dobozom....arra kellene oldalkonzolt kreálni.
Rögzítés típusában külömböznek a franc se tudja miért csináltak ennyi fajtát vagyis de hogy bonyolítsák az életünket
Az enyém eddig mindegyik monolock volt nem volt vele gond volt amelyik dobozomra 3Kg volt írva meg 110Km/h na abba is beletömtem 17! Kg ruhát és bírta a 170-et is Tengerpartra lenekfelé !