Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ilyen volt az első motorom. Még ovis voltam. Fel és alá az utcában egyesben egész nap :-)

szomszédok utáltak mert bezavart a tv-nek
Szia!

Na ha ezt a másik két motorot a VFR után próbálod ki akkor tuti XX lesz! Ha FZS-t elforgatod 7000 felett akkor a VFR a fasorban sincs. Én a nyomatékot nem éreztem az FZS után a VFR-n. Viszont az XX nagyon baba. Tuti hogy azt veszed mert nem egy lapon említhető a VFR-rel! Szóval ha tudod próbáld ki mind a 3 gépet!
Huhh egy halom astra,kadett,omegya szaldt át rajtunk szal nincs ismeretlen velük kapcsolatban.
Bár ilyen törött tőke dologba nem futottam bele még.
Igaz előbb mielőtt bármi lesz el kéne adni a jelenlegit.
Addig elmegy tartalékba.
Enyém most megszopatott. Hidegen szar hangja volt, elrepedt egyik szelepemelő tőke. Ki lett cserélve, de sajna hengerfejet kikoptatta, továbbra is szar a hangja. Már szereztem másik hengerfejet 20ért, épp gépműhelybe van. Szerelők szerint anyaghiba volt, kurván örültem.
Sok cucc belefér,negyedannyi Km van benne 100 ló megvan van vonóhorog és gombokért összehalásztam a kaszni részét.
Nomeg idős tulaj,nem dohányzott.

hátt kellett hozzá egy 30e-res takarítás és még mindíg enyhe cefreszagú és hát karban nem volt tartva.

De olcsó volt és mindennap láttam mit csinál vele.Szal meglepetés nem fog érni.
Élményautó.
Feleennyiért vettem gastra kombit...............igaz hogy enyhén körbetörve de az azért kényelmesebb.
A kényelem miatt esett rá a választásom. A 110 lóerőt FS-ben is elegendőnek éreztem, ráadásul ez jóval nagyobb nyomatékkal rendelkezik, ami még rugalmasabbá teszi, nem kell annyit váltogatni, legalábbis remélem. Megmondom őszintén ami nem tetszik az az ára, mert piszkosul tartja egy 2002-es példány 800-900ezer ft, és az már 12 éve volt. Az is lehet, hogy a V karakterisztikája miatt egy kör után egyből kiverem a fejemből, majd meglátjuk. Biztonsági tartaléknak XX 1100-at nézegetek, vagy ha elfelejtem, hogy utálom a csupasz gépeket, akkor egy FZS1000. Most épp van fent egy bordó, 2005-ös, 800 pár ezerért.
Na kíváncsi leszek mint mondasz majd a próbakör után.

Ami nekem személyes tapasztalatom van vele az hogy kényelmesebb mint az FS, viszont nehezebb és ezért szerintem gyengébbnek érezni.
A V4 hangja persze nagyon király de kb ennyi ami tetszett benne. Valahogy alattam nem produkált egy nagy menet dinamikát, simán mellé lehet állni a cbr-rel bármikor. Persze a tulajok imádják kinek mi jön be.....
Mifelénk ezt úgy mondják, hogy foglalt nő nincs, csak ha épp .....k.
Nem próbáltam, de vtec-et szeretnék.
Szia!

Amúgy látom hogy VFR800 lesz a következő melyiket próbáltad amúgy?
Én mentem most nyáron egy Vtech vezérlésűvel és nem nagyon győzött meg sőt....
Jelen pillanatban nincs ki.De amíg másnak van felesége az jó nekem............
Te asszonykád motorozik? Vagy csak engem szívatsz?
Kihagyod a jóból.
Izguljon ő értem, nekem ne kelljen. A nem az az igen ellentettje.
Alakulóban.
Na ja.Beszólsz és borul a bili...........miazhogy nem...............
igazából 9 motorom van :-)

De ebből 5 biznisz robogó. Mindegyikkel foglalkozni kell kicsit, de sérülés miatt tolódik a projekt.

Eddig csak 1 van eladásra készen.
Na de majd jövőre.
családi állapot már nem szingli?
Apukám ez nem örülök neki vagy nem kérdése! Asszony motorozni szeretet volna motorozik azt kész. Vannak olyan csajok akiknek megtilthatsz dolgokat meg vannak akiknek nem ennyi. Nem egyformák..... Az meg megint más kérdés hogy azt hiszed hogy ha mögötted ül akkor nagyobb biztonságba van hidd el hogy nincs.
Saját vélemény nem vitázni akarok. Béke
Magának ingyen adja a gumikat. Na meg mivel 3 motorja van, így sokára kell gumit vennie, mert felváltva használja őket.
Nagyon nem örülnék, ha az asszony motorra pattanna. Addig jó még csak mögöttem ül. Félre ne értsétek nem béna, autót is jól vezet, hisz tőlem tanulta a fortélyokat. De amennyi hülye autós van kint az utakon ez több, mint veszélyes üzem.
Mondod te, akinek3 motorja van.
Szia!

Igen sokat segített a biztonság érzetén, idén még nem voltunk vele pályán de jövőre kiviszem.