Én is pont a héten törtem a fejem ezen a témán, és sokat olvastam utána külföldi fórumokon.
Leginkább az volt a tanács, hogy próbáld ki, és meglátod. Beférni befér (lásd a linkeket).
Mivel picit magasabb lesz a gumi ezért is jelentkezhet az, hogy beesik a kanyarokba, illetve a felni pereme összehúzza a gumit, hegyesebb lesz a profil, így a kanyarban stabilabb érzést biztosíthat.
Én nem szeretek ilyesmivel játszani, nem hiába találták ki a japók ezt a méretet alá. A 180 as gumit sem a keskenyebb felnihez tervezik.
Ha véletlenül 180 as gumi mellett döntesz, pár képet (mitől milyen távol van) légyszi tölts fel, illetve véleményedre is kíváncsi lennék.
Én maradtam a 160-asnál Első oldal Második oldal
Nekem IMET-nél kapható relé van bent 2400Ft-ért.Rendeltem régebben Ebay-ról de a harmadik után feladtam mert mind szar volt.
Mármint ua gyorsan villogott.
...Értem, akkor egy db. ilyen terhelésfüggetlen relére van szükségem, ami helyettesítené a gyári relét. Azzal akkor vegyesen is tudom működtetni az indexeket, mármint nem gond neki ha elöl ledes van, hátul meg marad az izzós? Tudsz esetleg ajánlani ilyen relét?
Egy relé kell most is egy van a motorodban csak ugye ami most benn van az sima mechanikus ami a ledes cuccokhoz kell az meg egy terhelésfüggetlen elektronika
Oké, köszi! Nézegettem reléket, de vicces hogy kb 1400Ft volt a 2 index, egy relé hozzá meg 3-4 ezer...
Egy relé elegendő hozzá vagy indexenként kell egy-egy? Bocs a hülye kérdésekért, de nem vagyok egy villamossági guru
Viszont ha kint felejtett vagy direkt kirakott indokolatlan 30as táblánál belőnének 50el két alkalommal akkor az első dolgom lenne beszerezni valami eszközt.
Valakinek van valamilyen blokkolója, vagy akármije a mocijába? Tapasztalat? A Blinder 27-el kapcsolatban valakinek van valamilyen infója, tapasztalata?
valoszinuleg a vezermulanc spanolod lehet a zaj oka,hidraulikusan mukodik,ahogy no az olajnyomas spanolja a lancot,probald lecserelni az olajat,ha faradt az olaj mar nem tudja olyan jol mukodtetni a spanolot,es probalj vastagab olajat hasznalni,az segit ha a spanolo kezd elgyengulni,15w40 est peldaul,ha ez megszunteti a problemat,akkor vehetsz egy uj spanolot,ha nem ez a problema,keresgelj forumokon tovabb,vagy vidd el szervizbe,udv
Szia, szerintem siman elmegy az F3 gyari felnire a 180-as gumi. Nekem F2 van, es 180-as gumi, erosebb kopast nem erzekeltem eddig, es a motor valtozasban annyi jott be csak, hogy " magatol " bedol a kanyarba, jobban fekszik kanyarban az aszfalthoz. Erzesre sokkal jobb mint a 160-as meret.
Egyik f3 tulaj haverom is 180-asat használt egy darabig a gyári felnin is. Csak a közepét nagyon hamar megette neki, mivel túl hegyes lett a gyári felnin a gumi profilja. Másik felnire nem akart beruházni, inkább visszatért a gyári mérethez.
Az én véleményem is az, hogy a gyári felnire 160-asat tegyél. Ha meg jobban tetszik a 180- as papucs akkor cseréld a felnit is, amennyiben ez lehetséges.
Leginkább az volt a tanács, hogy próbáld ki, és meglátod. Beférni befér (lásd a linkeket).
Mivel picit magasabb lesz a gumi ezért is jelentkezhet az, hogy beesik a kanyarokba, illetve a felni pereme összehúzza a gumit, hegyesebb lesz a profil, így a kanyarban stabilabb érzést biztosíthat.
Én nem szeretek ilyesmivel játszani, nem hiába találták ki a japók ezt a méretet alá. A 180 as gumit sem a keskenyebb felnihez tervezik.
Ha véletlenül 180 as gumi mellett döntesz, pár képet (mitől milyen távol van) légyszi tölts fel, illetve véleményedre is kíváncsi lennék.
Én maradtam a 160-asnál
Első oldal
Második oldal