Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerezz.
Hát ja. Ugyanakkor a gumiválasztás mindig kompromisszum.

Én felülök a motorra Nagykanizsán, Kakucson körözgetek 100km-t, plussz vissza, az ugye 600km, és ebből csak 100 a pálya...

Supercorsa negyede elfogyna egy ilyen akcióban. Tréler meg nincs...
Vazze', ezt lehet, hogy kirakom idézőjelek közt FB-ra. Teljesen elmegy hangzatos életbölcsességnek is. Coelho sírva jegyzetelhet.
mondjuk ja.

inkább legyen mint ne legyen.

a van-tól nem kell félni.
A csajomé az F4i. Euroringen körözget néha. Én akkor abálom, ha az enyém éppen nem elérhető (idén volt, hogy éppen beszorult a szervizbe).
Nem lenne okvetlen szükség rá, de gumiban szeretem túlbiztosítani magam. Csak egy sztori:
Euroring, ház mögé befordító derékszögű balos. Nagy fék, majd fékezve engedem be a balra, amikor vmiért megcsúszott a bal lábam a külső lábtartón. Majdnem leestem a motorról, nyilván elvesztettem az egyensúlyom, így suta módon a gebeszkedésben belerántottam az első fékbe. Századmásodperc alatt bevillant, hogy most fog kiesni az eleje, ... és nem! Betapadt, összeült, kirugózott és ment tovább. D211. Utcai sport gumi ezt nem hordta volna ki lábon.
Hát inkább legyen benne tartalék, ha ijedtében ráfékez kanyarban, stb.
remélem műszakiztatni is kell :-)

Elég jól dobáljátok a gumikat.

Biztos, hogy kell a supercora? vagy mind a kettővel pályázol?
Remélem, ehhez az ültető kutyacsont is nagyban hozzájárult! :)

bury! 4 gumi tavasszal? Bárcsak! Nálunk most már az F4i-n is tapadós gumi van (Pirelli Supercorsa SC). Azok azon kb 1 szezont bírnak (hasznaltan vettük). Az 1000RR-en nekem 3 hátsó/szezon és kb. egy első. Igaz, ezeket is 80%-osan veszem.
Most hoz a Hézuszka gumimelegítőt, így rövid szezon esetén lehet, hogy elég lesz 2 hátsó gumi.
Az biztos, hála az égnek a gépet tavaly vettük neki akkor teljes felújítás, olaj, gumik, láncszett, szűrők, gyertyák, fékfolyadék stb. . Ment vele 4000km úgyhogy azért most az övével a tavaszi olajcserén kívül nem sok minden lesz..Nekem kell a nagyra új gumi szett az lesz inkább a húzósabb... Aztán indulhat a szezon.
Fincsi lehet tavasszal 4 új gumit cserélni + olaj és szűrők + esetleg lánc vagy fékbetét. el lehet baszni a lóvét ;-)
Az biztos nem köll magyarázni hogy minek már megint új gumi a gépesre és hogy miért olyan kurva drága
Szerencsés fickó vagy, ugye tudod?
Az adatlapomon van kép asszonyról mennyire tetszik neki a motorozás! Azt hiszem a kép mindent elárul
Szevasztok!

Persze én is örülök neki de direkt az ő alkatára lett átalakítva a gyári ülés. Amit tudni kell róla hogy a somoto kárpit készítette, az ülés szivacsozása 50-55 kg ra van beállítva sokkal kényelmesebb mint gyári deszka :)! 32.000Ft volt. Zselé nincs benne hosszabb távú túrázások miatt lett komfortosítva. Mondjuk szerintem a design is nagyon szép lett. Majd rakok fel képeket hogy milyen a motoron.
Csak fateréknál telelnek a paripák úgyhogy még le kell menni hozzájuk.
Na hogy az asszony mennyire örül neki azt ne tudjátok meg
Totálisan meg van fertőzve, nem lehet levakarni a motorról ha van egy kis ideje mindig tekerni kell . Ha valaki 2 évvel ezelőtt azt mondja hogy valaha motorozni fog azt simán kiröhögtem volna.
Ez van olyan szíííp mint egy nagy piros traktor!

Szerintem te jobban örülsz neki mint a párod. De tényleg frankó lett!

Engem is érdekel, hogy hol és mennyibe fájt?
Szííp, asszem örülni fog.
Lehet tudni kinél és mennyiért csináltattad? Sima betétes v. zselés?
Elkészült asszony ülése!
Karira kapja nagy az öröm meg boldogság
Bútor szerelvény,vagy csavarbolt szerintem.
Majrévashoz csavarkupakot honnan lehet beszerezni?
Sziasztok.

Egy segítséget szeretnék kérni. Szereztem a gépemhez 2 db 45 l-es Givi oldaldobozt. Nem egy mai gyerek a doboz, de jó állapotú. A pontos típusát sem tudom, de kaptam hozzá 1-1 db fémlapot, ami a doboz tetejébe csatlakozik bele. Valamint 2-2 csavart, amit a doboz aljába kell akasztani. Ez a 2 csavar egy kereten van rajta, ebbe beleakasztom a doboz, majd a tetején lévő csapba bekattintom. Ez egy négyszög alakú kereten van elhelyezve.

Olyan emberkét keresnék, aki konzolt gyártana nekem hozzá, hogy a gépemre fel tudjam tenni. Tudtuk segíteni kit keressek?
Köszi. Dusán
Öveges professzor hozzád képest gyenge kezdő
A gyertya élettartama valóban nagyon jó, volt akinél 50.000-t is futott. Számottevő fogyasztáscsökkenést viszont kizártnak tartom, hogy el tudsz érni vele.

Ugyanakkor a motorod évjáratán múlik elsősorban, hogy milyen gyertya kell bele, ha nem irídiumosat ír a nagykönyv, akkor felesleges beletenni (szerintem)
Nekem a mozaik messze van. meg nem akarok házhoz menni a faszért :-)

átfog ez menni. Ha nem a kawáéknál akkor ott ahol múltkor.
Hozzátartozik, hogy emial-en kérdeztem, így ki az a hülye aki leírja, hogy persze hozd. se xenon se semmi nem akadály :-)
Mindig a vizsgabiztoson múlik mennyire szivat. Én a cbr-t és a gs-t már többször vittem mozaikba. Volt h hátszéllel volt, h nélküle. Volt mikor be se indították, rá se szartak a yoshi dobra.
Olyan is volt, h mivel a gs-nek egy kicsit ki van herélve a kipuffja, de alig észrevehetően más a hangja, ill. raktunk rá a haverommal egy gravírozott alulapot poénból, h Sound by Marcus, a srác kérdezte, h van e hozzá tanúsítvány. Mondom neki, h gyári kipuff, a tábla csak kamu. Erre a válasz, h ez nem gyári hang stb. és kéne hozzá tanúsítvány, persze a hátszél miatt átengedett.

Szóval embere válogatja.
Igen, én is ezeken aggódok

Na megyek egyet gurulok