Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de nem sokkal arrébb
Budapest, Yamaha World, ott van egy Honda-s lelkű senior szaki. Hévíztől egy picit arrébb.
Nekem most az első percben hallani a ketyegést míg megemeli az elektronika az alapjáratot.

Utána egésznap kussol majd reggel néha szól néha nem.

Télen veszek bele egy másik újat és ha a kövi 20000 után szólni kezd tényleg ráfekszem az olajnyomásos verzióra.
passz. talán úgy kell hagyni, hogy kicsit zajos legyen, de ne nagyon.
Én a kézin a túlfeszítéstől félek.

Me kicsit zajos spanoljun oszt a végén meg nyúlik mint a gatyagumi.
És ki az a tapasztalt szerelő, mert akkor lehet h. berakatom vele...
Te kis kíváncsi... aláöltözőben már láttál, nem volt elég?
Megoszlanak a vélemények. Egyik tapasztalt szerelő szerint szezononként egyszer, max. kétszer, másik szerint lehet, hogy gyakrabban.
Naked motoron (CBF600) egy ismerős most egy aktív szezont végig ment vele minden gond nélkül. De éppen tegnap néztem, hogy a CBR-eken azért nem olyan könnyen hozzáférhető helyen van.
Illetve nagyon nem mindegy, hogy mennyire feszíted meg. Aki úgy érzi, hogy ezekkel elbánik, annak jó lehet.

Fent említett tapasztalt szerelő szerint az van, hogy ebben van egy lépcsős, menetes rész, amiben kicsavarodik (az említett rugó erejétől) a cucc, de a lépcsők miatt visszafelé elvileg nem tud menni. No, ez a lépcsős menet verődik ki idővel, ahogy a lánc folyamatosan veri a feszítő karon keresztül.
Állítólag ezzel vagy hasonló feszítős problémával szinte minden gyártó küzd valahogy.
Nem a feszítő ad hangot hanem a lánc ahogy veri a vezetót! Az a spirálrugó fárad el ami benne van! Egyet már megettem én is most ebbe a feszítőbe 14e km van de még semmi baja!
bocs, amcsiban szerel
Volt itt a fórumon egy srác, talán RC51 (nem biztos) aki amcsi szerel motorokat már elég rég óta és ő mondta, h számtalan motorba raktak már manuálisat. Én is gondolkodtam már rajta, de egy kicsit még óckodok tőle. Kéne vki, akinek tuti sok km-es tapasztalata van. Na olyannal meg még nem találkoztam.
a miénkbe nem tudnál kitalálni valamit?

én megvettem a manuálisat, de nem tudom bele merjem-e tenni...
Gyakorlatilag egy alu darabból kiálló hosszú csavar az egész, amit egy anyával kell lekontrázni.

Értelemszerűen állítani kell néha, de ki tudja milyen gyakran....
Mondjuk nekem a 2.-at kezdi.Néha hallom.

De törpölök a daytona olajos feszítőjén.

Csak ott a két vezetőlécet is cserélni kell.
Na meg rá kéne jönnöm hogy passzol e az én hengerfejembe.

Sose értettem hogy az a kis léces-rugós szar mért tud tönkremenni és hangot adni.

Olyan egyszerű mint a faék és nem tudják normálisan megtervezni.
10 év, 57000 km alatt 3 db-ot fogyasztott el, ennyi kell más gépbe is, csak ott ez normális, nálunk típushiba.
Végülis olcsón mérik a vezérműláncfeszítőt mert HONDA.
Tömegtermelésben van.
Szerintem meg nekünk jobb, mert HONDA!
Nekem meg csak 3 kell bele.
De így is 9 rugó volt a 3.
Minden paraméterük megegyezik.
azért nem lennék boldog egy hengerfej törésnél.

nekik azért szarabb mert alapból iridiumos kell bele.
Azért azt vegyétek figyelembe hogy ha nem cseszteted sokat...........mondjuk évekig az acél az aluba hajlamos belerohadni.És ha kínai iridium mondjuk 40-50e km-ig rá se nézel mer há iridium az 4-5 év alaphangon.
Csere utána és belereccsen lesz pingvinezés ám.
Most egy speed-es srácnak törték bele a márkaszervízben.Hengerfej le gépműhely és atomra szedett gép lett a vége.

Én inkább kitekerem 20ezrenként a simát.
pengén néz ki a gép
Asszem 1-2 ezerrel olcsóbb csak. Szerintem nem érdemes az olcsóbbat rakni bele, ha a másikat írja elő a könyve. Ha éves viszonylatra lebontod a különbséget, lófa... összegre jön ki és akkor legalább az előírtad raktad bele.
Mondjuk akkor érdemes kicserélni, legalább tudod, h mikor tettél bele.
Szia, én 50e-nél cseréltem a gyárit, szerintem te is cseréld ki, az a biztos, aztán le van a gond. Amúgy jó az imr 9c9h is, az enyémbe imr9c9hes került, hibátlan, és olcsóbb volt, mint a többi. 6e/ db boltból..