Hát akkor ami csak lehetett szétcsesződött.
A kórházakról és orvosokról én is tudnék mesélni, lassan tényleg qrvára nem értem minek is fizetem a tb.-t. Na mindegy, no politika, mielőbbi felépülést a műtét után.
Engem a szalagnál és porcnál is gerinceztek, állítólag sokkal biztonságosabb, mint az altatás. A porcost végig is néztem, a szalagost nem, mert hason feküdtem és a padlóra nem raktak monitort.
Nyugi..............kapsz egy olyan sorozat inyekciót a gerincedbe hogy utána felőled akár derékban ketté is vághatnak.
Volt egy néni aki megkérdezte hogy mér olyan asztalra fektették ami még nincs kész és most fejezik be.
Csak picit veszélyes ez mert mivan ha túlmegy a tű és lebénulsz.
Nem akarom mesélni a szar történeteket, de az egyik barátom 2 csavarral gyarapodott bokában a másiknak dupla szalag szakadás és a térkalácsa kicsit deformálódott és 1 év múlva mindketten vígan szaladgáltak. Ha jön a front és az eső, akkor meg van mire inni, mert az bizony szar, de 100%-os lett mindkettő.
Fájni fog, meg szar lesz, de dacos vagy és rendbe jössz, szezonra már motoron fogsz ülni!
keresztszalag elszakadva, belső szalag elszakadva, külső szalagnál a porc berepedezve, lábszárcsont eltörve, combcsont megrepedve.
operációra időpontra várok most.
Aki teheti az hagyja ki a Dunaújvárosi kórházat. Egy panasz levelet azért írok. na mind1 részletekkel nem untatlak titeket.
De amin beszart az MRI-s orvos: "...az mri nem informatív, nem lehet rajta normálisan látni mi a baj..." ehhez képest megmutatta a felvételeket. még én laikusan is megmondtam, hogy az ott nem úgy néz ki mint ahogy kéne
Most olvastam kicsit lejjebb, jogos a kérdésed, de igen benzin van benne.
Határozottan benzinszag volt a transporterben mire hazaértünk
Most hogy gondolkozom, néha éreztem előzőleg is, mintha meg meg torpanna a moci, lehet a benzinszűrő tömődött el, valamelyik cső.
Ha hazaérek melóból nekiesek, úgy tisztességesen, és átvizslatom az üzemanyagellátást
Remélem nem off. Eladó a következő 2006-os, 600f4-es, 43500 km. 6000 km-enként szervízelve, új pilot road gumik, Komárom-Esztergom megye. Ár: 950e. Ha valakit érdekel email-ben keressen meg.
Sziasztok.
Tegnapi motorozás során megállt alattam a technika. (’96os cbr600f3)
120 as tempó környékén leállt, azt hittem először, hogy kifogyott a benzin, átváltottam tartalékra, de nem élet újra.
Indítózásra nem reagált, kis idő után szivatóval beindult, de nagyon alacsony fordulaton ketyegett, és ha hozzáértem a gázhoz,
le is fulladt.
Valakinek valamilyen tipp?
Köszi a válaszokat.
Egyébként Vater nyomott a diesel passatjába benyát a metro kútnál. Kutas mondott neki telcsiszámot, ki is jött az ember, pikk-pakk leszívta. Kérdezi a Vater, sok ilyen hülye van, mint én. Faszi röhögve mondja, múltkor kihívták frankón leszívta a a dieselből a benyát. Elment, 10 perc múlva csörög a telefon, ugyanaz a faszi telenyomta még1x.
Azt is mondta még, h ugye a gázolajos cső vastagabb, mint a benzines, ergo csak úgy tudsz dieselt tankolni a benzinesbe, ha beleerőlteted, na vannak szép számmal ilyenek. Persze mocira ez nem vonatkozik, mert ott simán belefér.
egyszer egy vadász csávó televerte a zsír új navarát benzinnel. ráadásul üres tankra nyomta. szegénynek nem fogadták el a tankolókártyáját így kiderült a hiba.
én meg pont jó helyen voltam jó időben és segítőkész voltam.
csórikám el akarta adni nekem az üzemanyagot féláron.
de mondtam, hogy segítek leszívom de nem fizetek érte.
darabig vakargatta a fejét aztán csak szólt, hogy akkor segítsek
Ja és nyomjál valami injector tisztítót a tankba és hali... esetleg egy kevés E85-öt is rátolhatsz, hogy kitisztítsa, víztelenítse, de egyébként is van a sima benzinben is.
Hondánál? Ha bármit halassz, akkor már érdemes megnézetni, nincs finomabb hangú és zörejmentesebb blokk, mint a Hondáké.
Persze inkább hallgass az itteniekre!
ezt pont így csináltam azzal ami benne maradt kb 4 lityit nem tudtam leszívni tehát 13 liter benya +4 lity gázolaj volt a kiindulás, de azért azt kifüstölte... nomeg kiváncsi vagyok vezműlánc feszítő állapotára vagy az mennyire feltűnően csörög ha már gatya?
A kórházakról és orvosokról én is tudnék mesélni, lassan tényleg qrvára nem értem minek is fizetem a tb.-t. Na mindegy, no politika, mielőbbi felépülést a műtét után.
Engem a szalagnál és porcnál is gerinceztek, állítólag sokkal biztonságosabb, mint az altatás. A porcost végig is néztem, a szalagost nem, mert hason feküdtem és a padlóra nem raktak monitort.
Nem bittos hogy felébredsz.
Meg hallottam olyat is hogy csak az izomlazító ment be az altató nem.
Volt egy néni aki megkérdezte hogy mér olyan asztalra fektették ami még nincs kész és most fejezik be.
Csak picit veszélyes ez mert mivan ha túlmegy a tű és lebénulsz.
Ezt a videót megnézve már az ájulás kerülget.
csak a fájdalomtól félek. ezek úgy kaszabolnak mint anyám a csirkecombot
Nem akarom mesélni a szar történeteket, de az egyik barátom 2 csavarral gyarapodott bokában a másiknak dupla szalag szakadás és a térkalácsa kicsit deformálódott és 1 év múlva mindketten vígan szaladgáltak. Ha jön a front és az eső, akkor meg van mire inni, mert az bizony szar, de 100%-os lett mindkettő.
Fájni fog, meg szar lesz, de dacos vagy és rendbe jössz, szezonra már motoron fogsz ülni!
keresztszalag elszakadva, belső szalag elszakadva, külső szalagnál a porc berepedezve, lábszárcsont eltörve, combcsont megrepedve.
operációra időpontra várok most.
Aki teheti az hagyja ki a Dunaújvárosi kórházat. Egy panasz levelet azért írok. na mind1 részletekkel nem untatlak titeket.
De amin beszart az MRI-s orvos: "...az mri nem informatív, nem lehet rajta normálisan látni mi a baj..." ehhez képest megmutatta a felvételeket. még én laikusan is megmondtam, hogy az ott nem úgy néz ki mint ahogy kéne
Milyen masinával lett lőve ez a kép, iszonyat hatalmas felbontása van
Határozottan benzinszag volt a transporterben mire hazaértünk
Most hogy gondolkozom, néha éreztem előzőleg is, mintha meg meg torpanna a moci, lehet a benzinszűrő tömődött el, valamelyik cső.
Ha hazaérek melóból nekiesek, úgy tisztességesen, és átvizslatom az üzemanyagellátást
Remélem nem off. Eladó a következő 2006-os, 600f4-es, 43500 km. 6000 km-enként szervízelve, új pilot road gumik, Komárom-Esztergom megye. Ár: 950e. Ha valakit érdekel email-ben keressen meg.
Tegnapi motorozás során megállt alattam a technika. (’96os cbr600f3)
120 as tempó környékén leállt, azt hittem először, hogy kifogyott a benzin, átváltottam tartalékra, de nem élet újra.
Indítózásra nem reagált, kis idő után szivatóval beindult, de nagyon alacsony fordulaton ketyegett, és ha hozzáértem a gázhoz,
le is fulladt.
Valakinek valamilyen tipp?
Köszi a válaszokat.
Egyébként Vater nyomott a diesel passatjába benyát a metro kútnál. Kutas mondott neki telcsiszámot, ki is jött az ember, pikk-pakk leszívta. Kérdezi a Vater, sok ilyen hülye van, mint én. Faszi röhögve mondja, múltkor kihívták frankón leszívta a a dieselből a benyát. Elment, 10 perc múlva csörög a telefon, ugyanaz a faszi telenyomta még1x.
Azt is mondta még, h ugye a gázolajos cső vastagabb, mint a benzines, ergo csak úgy tudsz dieselt tankolni a benzinesbe, ha beleerőlteted, na vannak szép számmal ilyenek. Persze mocira ez nem vonatkozik, mert ott simán belefér.
én meg pont jó helyen voltam jó időben és segítőkész voltam.
csórikám el akarta adni nekem az üzemanyagot féláron.
de mondtam, hogy segítek leszívom de nem fizetek érte.
darabig vakargatta a fejét aztán csak szólt, hogy akkor segítsek
Persze inkább hallgass az itteniekre!
szerintem rosszabb a dízelbe a benzin. aztán fasz tudja kurva nagy hidegben kamionba szoktunk rakni kis benzint