Nálam is ez volt. 20ezer újonnan de aggódtam, hogy mi van ha csak a vezeték a szar vagy valami. Persze az újat rendelni kell és ha nem az a baj akkor is meg kell venni.
Beszéltem kawáékkal, hogy megnézik de pár órát számoljak rá (5ezer körül van az óradíj talán) mert lehet jeladó, kábel, műszerfal, ecu és ugye végig kell mérni mindent.
szóval ez sem igazi opció.
idén úgy voltam vele, hogy megpróbálom megoldani a dolgot. Felhívtam a bontót megnyugtatott, hogy mindenképpen működő jeladója van. 5ezer Ft. 6ezer körül volt postával talán.
egy darabig figyelt a fiókban mert kurva szar helyen van. De tavasszal kicseréltem és azóta király.
ha meg nem azt lett volna a gond akkor csak 6ezer bukó nem 20.
Hát emberek most fel akadt a szemem,nem jött össze sajna a bontott sebesség szenzor :( de a honda kedvesen segít a sebesség szenzor csak 50EFt a motor diszkontnál meg csak 54EFt :( hát így azt hiszem hagyom a francba az egészet,mi a faszom ér ezekben az alkatrészekben ennyit
Én speciel 50 ezret nyomtam le ilyennel kettővel, idom/nem idom,ha nem lenne olyan zajos a váltója mint amilyen le sem szálltam volna róla.... nagyon jól pörgethető, használható akár sportosabb tempónál is.
Nagyon jó alternatíva bármilyen felhasználásra persze végletek nélkül...
Nem tudok erre mit írni, mert már leírtam, hogy nem értem hogy nem azt érezni. Kaptam is a pofámra érte és most nem Pityu mestertől.
Ezek szerint neked sem kellett hosszú idő, hogy felüsse fejét a "valami nem stimmel".
Köszi, hogy "igazoltad" az érezhetőséggel kapcsolatos irományomat, de én a továbbiakban csöndben maradok.
Pár hétig én is kaptam kölcsön egy ugyanilyen mocit, mi nagyon szerettük a feleségemmel,kényelmes, elég gyors (bár pályán azért pörgetni kellett). Ugyan nincs cbr-el tapasztalatom, de szerintem nagyon jó kis gép, csak én jobb szeretem a teljes idomos gépeket, ez a félidomos megoldás nekem nem bejövős.
Beletekertem a kölcsön motorba 150 km-t. Az utcai felhasználásnál nem igazán érezhető hogy 12 lóerővel gyengébb, az üléshelyzet kényelmesebb, de elég kemény a párnázása. A gyári szélvédelem az pont a képembe tolta a szelet, amitől zúgott a fejem. Asszony elmondása alapján sokkal, de sokkal kényelmesebb, mint CBR, főleg, hogy topcase is volt rajta így hátra tudott dőlni. Az úthibákat sokkal "lazábban" fogta fel. Dupla Leo Vince van rajta, hát az úgy szól, hogy az autók szétrebbennek a fejem pedig megfájdul tőle.
Nem rossz, de nem CBR, furcsa számomra ez a szinte egyenes háttal való ülés, furcsa a kormány, mindig azt mondom, hogy ilyet utoljára BMX-en fogtam.
Összességégben egy jó napot töltöttünk a nyergében.
Nem lehet hogy a tűszelepjeid szarok a karbiba és túlfolyik az úszóház azért is zabál annyit meg telenyomja a hengereket indításkor túl sok üzemanyaggal aztán azért nem indul! Túl sok üzemanyag hidegindításkor ha jól tudom a gyertyát is ki tudja nyírni!
Ha nagyobb is a fúvóka mint a gyári attól még indulnia kellene neki hisz akkor az előző tulaj hogyan használta volna, az csak max annyit eredményez, hogy többet fogyaszt az átlagnál egy picivel!
Mit jelent az, hogy sokat zabált szám szerint mennyit meg milyen használat mellett?
igen, mostmár se hidegen se melegen... de viszont amikor még ment akkor arra figyeltem fel hogy iszonyat nagy fogyasztása van. ha tudnátok mondani nekem egy fuvoka méretet a karburátorba hátha az elözö tulaja hozzányúlt..
Maradj a Road 3-nál.
Hátra.
Előre valami sportosabbat így friss kezdéssel.
Ha tapasztaltabb leszel mehet akár a PR sorozat is bár én előre csak sportgumit tennék.
Power,Power 2ct.
Attól nem félek, hogy kerülgetnem kell titeket, bár ezeket tudva nem tudom mi lett volna (meddig merem dönteni), ha minden jó a motoromon..... A Road3 mennyire alkalmas pályán kanyargászásra? Van valami ötletetek melyik gummák lennének jók túrázásra (szintén12-15E km) és egy kis kakucsozásra is?
Egy videó a kanyarban állva, van itt pár CBR :)
http://youtu.be/D_8GlePbKcc