Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, emlékszem, örülök.
Na szia peti, itt vagyok énis a fórumon :) (hungaroringen találkoztunk cbrf4i+ Vtr SP2
Köszönöm a bókot, igazán hízelgő!
O.K. Majd legközelebb.
Köszi a meghívást, sajna közbejött valami. Szólsz legközelebb is? Jó gurulást!
mert úgy mész, mint egy beszpídezett gepárd
Bázz...nem hiszem el Hogy én erre nem gondoltam...
Road3 párban 77ezer. de az szerintem megy 15öt is. Ez az egy pár van már csak. nem árulom de eladó ;-) úgy vagyok vele, hogy jó lesz nekem ha megmarad. power 3 is jól bírja. Talán még a kövi szezont is kibírja. majd megnézem mennyit raktam bele eddig
KB 50-60-ért láttam powereket.Komplett szettet.
Annyit nem tudok alkudni. A tulaj saját bevallása szerint ad 3000km-t a jelenlegi hátsónak. + fel kell rakni. Kékholdat nem tudom ismeritek e, ők korrektek.
Bury fog neked pontos árat mondani, de szerintem 70ezer körül.
Mennyibe fáj ezekre a paripákra egy rendes (kb 12000km-es, azaz nálam 2 szezonos) gumi? - Mert ha nem horror akkor lenne itt még egy szép darab. Próbálom magam ráhangolni, hogy nem km-t veszünk, hanem állapotot. Így meg azonnal egy rakás kerülhet szóba. Még a 43.000km-es is jónak tűnik. Amúgy egyetlen egy hirdetést kivéve sztem kamu a KM. Egyetlen egynek van könyve 2004 óta.
De legalább CáBáR kollégánk lapos gumival is megtanult pályán körözni, tavasszal meg majd rendes nyomással csak úgy kerülget ki bennünket kívülről
Én is próbáltam a vasat szerdán és 5 m megtétele után már mondtam is, hogy valami nem stimmel a géppel. Mi páran ellenőriztük a pályán a saját guminyomásunkat, hogy mennyit engedjünk le, ezért nem is gondoltam a nagyon alacsony guminyomásra mert azt hittem, hogy ő is ellenőrizte mikor mi. A gumin meg szemre egyátalán nem volt feltűnő.

Igaz így visszagondolva a fentebb írtak után is a guminyomás kellett volna legyen a mi első kérdésünk is, még a "veteránok" is hibáznak néha
Eszünkbe sem jutott guminyomást nézni, pedig tényleg az lett volna az első. Ettől függetlenül magasabban van a segge, mint a miénknek.
Nekem is durva izomlázam van még mindig...
Tervben is van a csere, azért is írtam! Új fényezés és futómú komplett átnézetés. Köszi Zoli32!
Szuper, köszönöm, reggel mindenképp visszajelzek!
Alapveto fontossagu a ketevenkenti tisztitas-olajcsere.
Hatesz, holnap 10-kor a kistarcsai kórház parkolójában van a találka, ha érdekel a Mátra kanyar.
Nem is Rád értettem, Te csak elmondtad hogy mennyivel szoktad. Ha valami furát érzek majd a moror kamyarodásában, első körben a guminyomást fogom kicsit csökkenteni, kösz a tippet!
Bár aszem nem ártana a komplett futóművet átnézetnem, szerintem az első telóban még nem volt olaj sem cserélve stb. Ja totál fel volt puhítva, olyan volt mint egy hintaló. Agonál múltkor lett állítva rajta, most mát jobb.
Csak jószándéból mondom engedd 2,5-re,nem fog annyira pattogni.
Nem tudom miért kell gúnyolódni. De tőlem aztán mindenki menjen olyan légnyomással, amennyivel akar. Bury kérdésére válaszoltam, hogy mennyi a gyári meg hogy én annyira fújom és miért.
Mennyire jó hogy nem a hondáék gyártották a gépest.
Így nem szentírás.
Magyarul Szoicsiro nem szólhat nekem be.
A Hondaek ezt mondtak, akkor ennyi kell bele es kesz.
Én utcán is 2,2-2,5-el járok.A 29 szerintem sok pedig ez a gyári érték.