Üdvözlet! Még nem vagyok benne biztos, de talán ilyen gépet szeretnék venni. 2003-tól nézelődök ahol ha jól tudom kicsit megváltozott a vas. Van rá max 800ezrem. Sok hirdetést felhívtam, de mind hibázott valahol. Nekem nem lehet rajta hiba, törés karc vagy ilyen. A futott KM-en is kissé fennakadtam. 30.000 fölött nem érdekel és tudom h sok tekert. Találhatok ennyiért? Esetleg 700-ért. Főleg kék jöhet szóba 2003-tól. Thx!
Bár azért az is érdekes megfigyelésem hogy a motortulajok mennyire nem naprakészek az érintett árkaból.
Tennap is kerekedett a bandit toplikban egy eszmescsere hogy mé pont 650-es a vétel tárgya mikor van bennragadt 1250-es 100e-el többért.
Mondjuk én utánanéztem.
Az a 100 rugó ABS-es 11-es modellnél KB 900-1 milla.
Ha a nagyból lemondunk az ABS-ről akkoris 5 kiló a különbség.
Rákerestem a hahun a 2011-es hornetre is meg a streetre is.
Kevés Km-el a legolcsóbb kintről hozott hornet is ugyannyi vagy drágább.
És a legszomorúbb hogy ugyanolyan kevés példány kelleti magát belőle mint a steetből.
Na ja.
Nem ismert motormárka kifejezetten japán hegemóniával a fejekben.
Nem is lesz még 5-6 évig sok vagy szerintem lehet 10 is.Amilyen ma a piac.
Kinn német,olasz,francia piacon pont ugyanolyan elismert és vásárolt gépek mint a japo,olasz,német járgányok.
Tény hogy drága.
Ha lesz pénzem és kedvem tuti lesz 1050-esem de most is elégedett felhasználó vagyok.
Bár ez a kis piszok utánozza a japánokat és a vezérműlánc feszítő már kopogott első hideg indításonként 3-4-et.
Nagyon ráérek melóba, utána olvastam a Triumph 1050-nek, azt írták elég megbízható gép, és nyomatékos. Viszont itthon hahun 2 db eladó van, abból egyik beismerten törött.
Suzuki GS fórumosokkal mi valszeg gurulunk egy laza Mátra kört szombaton. Ha már lesznek biztos adatok szólok, de nézheted a suzuki gs500 fórumot is. Én ciberével megyek.
Gyere át a másikra.
Tennap is kerekedett a bandit toplikban egy eszmescsere hogy mé pont 650-es a vétel tárgya mikor van bennragadt 1250-es 100e-el többért.
Mondjuk én utánanéztem.
Az a 100 rugó ABS-es 11-es modellnél KB 900-1 milla.
Ha a nagyból lemondunk az ABS-ről akkoris 5 kiló a különbség.
Rákerestem a hahun a 2011-es hornetre is meg a streetre is.
Kevés Km-el a legolcsóbb kintről hozott hornet is ugyannyi vagy drágább.
És a legszomorúbb hogy ugyanolyan kevés példány kelleti magát belőle mint a steetből.
Az igazán jó dolgok legtöbbször drágák,erkölcstelenek vagy törvénybe ütköznek.
A Street Triple-ről is ódákat zengtek mindenhol, meg a 675 Daytonáról is. A kisujjam odaadnám egyért . Picit drága.
Nem ismert motormárka kifejezetten japán hegemóniával a fejekben.
Nem is lesz még 5-6 évig sok vagy szerintem lehet 10 is.Amilyen ma a piac.
Kinn német,olasz,francia piacon pont ugyanolyan elismert és vásárolt gépek mint a japo,olasz,német járgányok.
Tény hogy drága.
Ha lesz pénzem és kedvem tuti lesz 1050-esem de most is elégedett felhasználó vagyok.
Bár ez a kis piszok utánozza a japánokat és a vezérműlánc feszítő már kopogott első hideg indításonként 3-4-et.