Maradjunk annyiban, hogy nagyon jól sikerült másolat, amit eredetiként vettem 20.000-ért.
Egyébként röhej, de szerintem még így is jobban megéri venni egy Alpine Gp pro kesztyűt a fenti összegért, mint mondjuk valami nevenincs kesztyűt 15.000-ért.
Ha visszaolvasol, azt írtam hogy a félárus kesztyűket is ugyanott gyártják, csak mondjuk a gyűrűsujjban nincs kevlár betét.Ettől még jók, és eléggé vadul is néznek ki.
Képesmotoron írd be a keresőbe, hogy "Alpinestars Gp pro"
Továbbra is fenntartom azon (nagyképű) véleményemet, hogy Kakucsringen lehet megtanulni motorozni, illetve, hogy akibe több tehetség szorult a kapálógép-vezetésnél, annak 2 óra alatt többet kell fejlődnie a szakmai irányításom alatt, mint 2 év alatt közúton....
Pityunál erre még rájöhet a "para" faktor és soha nem az érintőt, vagy a kijáratot nézi, hanem hogy minek mehet neki, min csúszhat el Ha így van, akkor nem csoda, de azt Ő tudja mit figyel
Ha már volt aki említette a kesztyűket hogy hamisítvány vagy eredeti nekem is kell lassan kesztyűt venni és most találtam egy jó márkát a wintex jó szerintetek megéri?
Ennél azért nagyobbakat lehet dönteni az utcák közti föl-alákban.
Anno mikor motorozni kezdtem, akkor az edzőm szerint azért nem tudtam normálisan dönteni, mert túl közel néztem magam elé és lekötötték a figyelmemet a közeledő tárgyak.
Mindjárt sokkal magabiztosabb lett a kanyarvétel ahogy változtattam ezen.
Lehet neki is csak ennyi a baja
Szia! Nem akarom rontani a bizniszt, de kesztyű ügyben annyit tudni kell, hogy a felhasznált anyagok és a minőség a félárus kesztyűknél csak 90%-ban egyezik meg a gyárival.
(ha szigorúan vesszük a dolgot, akkor azt kell mondani, hogy ezek hamisítványok)
az élet azonban kicsit árnyaltabb ( mint általában) :
a kutya ott van elásva, hogy a szegény kínai munkások reggel nyolctól délután 4-ig varrják a kesztyűket, utána délután 4-től ugyanazok varrják este 8-ig, csak éppen az Alpine szigorú minőségi felügyelete nélkül...
Adott esetben előfurdul, hogy bizonyos drágább anyagok kimaradnak a végtermékből ( pl. top grain bőr, kevlár stb. )
Hidd el, nem rossz szándékból írom, csak volt egy Alpine Gp pro kesztyűm, amit most nyomtam el Ebay-en, és hónapokig esküdni mertem volna rá, hogy eredeti, de kiderült, hogy a gyűrűsujja kevlárt hallomásból sem látott, így eléggé ciki a helyzet....
Talán a vevő nem veszi észre, mert a kesztyű egyébként faja.
Én abban nem hiszek... valameddig biztos el lehet jutni, de biztos ,hogy sokkal lassabb a fejlődés mintha tudatosan csinálná, és sokkal esélyesebb hogy autodidakta módon zsákutcába fut ahol aztán kb véglegesen meg is ragad, egy olyan szinten, ami sokkal alacsonyabb az egyébként lazán elérhetőnél.
Tanulható... annak aki tudja a motort kezelni se azért megy annyira mert űrlény, hanem mert megtanulta (nem, nem a kanyarodást...és még csak nem is az eszét vesztette el, hanem megértette a motor működését (járműfizika) és ennek megfelelően használja).. hajrá!
Olvasni kell, meg utána az olvasottakat a gyakorlatban tudatosan előhívni amíg rutinná nem válik.
A versenycuccok biztonságosak, de néha kényelmetlenek, ez már csak ilyen.
Veszek egy rövidszáru Icon-t