Hát ma mentem egyet majdnem 400km et ki is lett minden porcikám ha a cbr sem kényelmes akkor mi a franc lenne nekem kényelmes na meg a magyar utak borzalmas a mi van lyuk lyuk hátán sőt van amelyik már nem is lyuk hanem kráter meg kavics fel hordás stb... a bükk ben voltam fosatósvolt pláne mikor egy kanyarban meg csúszott a poron a gép eleje na meg kerülgetni a krátereket de a 400km legalább 80% fos út volt.
Ugyanitt álltam KB 2 éve.Előre is bocsi.
Az hogy mennyit öltél az eladandó portékába az senkit nem fog érdekelni (vagyis igen de fizetni nem akar érte).
Sajnos amikor elindul a vezérhangya az ember fejében gond lesz.
Most vagy buksz pénzügyileg és lejjebbviszed az árat de meglesz a kiválasztott (jegyzem azok is nyomott árú másnak fájó portékák) És örülsz neki.
Vagy racionális leszel és felhagysz a csere vágyával.Oszt használod boldogan a meglévő gépet.
Az a baj, hogy ez mind hiába ha már ilyen ár meg ilyen állapot valakit nem fog meg vagy elgondolkozik hogy inkább 100.000-el olcsóbbat veszi meg akkor szerintem nincs miről beszélni!
Ezt bármikor is adom el , ez már nekem így úgyis veszteséges lenne, amennyit beleöltem , de nem bántam meg egyáltalán ha kell még 5 évig használom csak elérkezettnek láttam az időt egy nagyobbra. Pont jókor mi? Miután beleöltem szezonkezdésre még 130.000 körüli píízt! Okos gyerek vagyok én is!
Meg hát most ráköltöttem 130.000 Ft környékén a tavasszal , új gumitól elkezdve az új fékpedálig minden.......
Nem vagyok hülye hogy most annyira áron alul eladjam , sem anyagilag nem vagyok megszorulva a motor is patent csak vérszemet kaptam mikor megláttam mennyiért mennek az 1000RR-ek!
És rájöttem ha eladóm akkor tudnék venni egy 1000RR-et!
De ha még használom x évig akkor használom , szóval ez csak így jött ez az eladás....
Nem bántásként mondom és semmi baszogatás de aki kicsit ért hozzá és nem teljesen kezdő az rögtön kiszúr a tieden egy úgymond "hibát"!
Feketék az első teleszkópok , és feketében ehhez a motorhoz soha nem készültek , csak ezüst meg abban a barna színben mint a két oldalt a deklik még a Rossi replica se jött ilyennel !
Ez bennem pl. már alapból gyanút kelt!
Mert erre nem lehet az mondani hogy nem tetszett és átfényeztettem feketére mert az egy barom kifogás lenne!
750e ft-osra sem jelentkeznek. ;) Pohi-nak szerecséje volt 1 nap alatt eladta az övét, enyém már 1,5 hónapja hahun figyel, de még csak a telefon se csörrent meg. Persze nem karcmentes, mint a tiéd, meg nem szedem csavarokra mosáskor, de rendben van a gép. :) Nagyon benne vagyunk a szezonban már, aki akart az szerintem már vett gépet, akinek meg nincs pénze, az sajnos nem fog venni.
A borulás érzékelő mikor kapcsol borulás után kb mennyivel állítja le a motort? Ma sikeresen elcsúsztam vele a kertben. Mikor eszméltem hogy elestem egyből nyúltam a vészleállítóhoz én állítottam le a mocit. Nem tudom mennyi idő telhetett el a borulástól sztem kb. 3 másodperc. Kissé röhejes. Éjszakás voltam hamar keltem gondolom nem voltam a helyzet magaslatán. Szerencsére csak 1 bukógomba kell meg a jobb első indexbe izzó. Jobb oldalidom + fejidom kicsit plezúros lett de télen javítom.
Akkor abból tudnék venni újabb CBR-ert! Az árából! :)
Hiába járna vele mindenki jól , senki nem érdeklődik utána! Pedig 2 év friss műszaki, zsír új pirelli angel st gumi, új akksi, új ülés, új fékolaj, új fék betét elől hátul , új motor olaj meg a tököm tudja még mi..... De hát ott vannak a galériáim mindent látni. Most márciusban került bele minden! ÉS EZ NEM A REKLÁMSZÖVEG, tényleg így is van ezt ti is látjátok! És hiába adok meg 850.000 FT os irányárat nem érdekel senkit!
Inkább megveszi 750-ért azt amire ezeket mind rá kell majdnem csak költenie és ugyan ott van mindjárt.......
Hát jah... remélem.
Rajta van ugye a yoshi dob, emelőszemek, bukógombák, extreme tech kormánygátló....
Első gumi jó a hátsó kuka... de valószínű vágott slicket kap.
Az első gumit meg eladom. Dunlop sportmax gp olyan mint a rágógumi. Közepe tökéletes mint az új, szélei kopottasak, gondolom pályamotorról levett gumi....
Ha valakit érdekel szóljon... majd kitalálunk rá egy jó árat...
1 milláról alkudtam le 850-re. 10 éves, van itt ott pár karc, hiányzik 2 plexi csavar, a fejidom hajszál repedt, mert feldőlt és a tükrön lévő sisak megnyomta, van rajta pár kavics felverődés is.
Ezen kívül új kuplung lamellák, új iridium gyertyák, új levegőszűrő, új olaj, olajszűrő, + első garnitúra fékbetét, ami benne van az is újszerű, új hátsó betét, 5000 km-t futott lánc, új akku .... van benne riasztó is, de ha lesz időm dobom ki a pitsába. Megkaptam még az eredeti karokat + az előző levegőszűrőt ami alig használt, szinte új, a szerelő szerint felesleges volt kicserélni. Blokk erős, futómű jónak tűnik. Az olajat majd figyelem. Húztam pár kövéret neki, kollégának mondtam figyelje, azt mondta nem füstölt......
Szóval majd elválik. Lutri a használt motor vásárlás... de eddig jónak tűnik. Itthon szétbontottam, idomok nem hegesztettek.... vázon, kormány nyakon sérülést nem találtam. Felnik szépek...
Hamá honda.