Hát ez a feri69 pláne nagy fellengzős dumát nyom hogy vett egy zx10r t hogy lassuljon mert a gsxr1000 mindent visz jó azt elhiszem hogy tuningolt gsxr1000 rel gyorsulásira jár de az ilyen nem is ismeri be ha valamikor is vereséget szenved.
Vannak egyreszt az u.n. trollok. Nekik annyi elvezet adatott meg az eletben h az interneten egy nick mogul masokat bosszantsanak.
Masreszt el a neplelekben ezen a foldon (talan mashol is) ez a vulgar-macso attitud. Tudod, nincs ferfi 100 kg alatt (ertsd: egy csomo hajas diszno probalja megmagyarazni), az igazi non van mit fogni (ertsd: o sosem dugott jobbat a hajas konyhasnone, akkor meg onvdelembol egy csini, fitti csaj az "szar"). Na ilyen balkanoid tulkompenzalas ez is. Mondom, ezeknek azert nagy a szaja mert nemnkerultek ki meg 600asok ugy mint a pocsolyat. Pedig ehhez az effeleknek nemnis kell Chrobak vagy Nemeth, barmelyik nyilt napon emberere akadna egy kicsit ugyesebb hobbystaban. De persze ott nem villog. ;)
Hogy kerek legyen az egesz, nekem ezresem van. Ha valamire tanitott, az az alazat.
Ja írtam mert volt aki lenézte a 600 ast,sőt valami feri69 akinek 3 gsxr1000rese meg egy kawasaki zx10r je meg egy yamaha R1 e van azt írta a kisfiúk játszanak csak a kis béna 600 asokkal a férfiak meg az 1000 resekkel.
Azt az ezres tulajt, aki lenézi a hatszázasokat nem kell komolyan venni. Ugyanis ezek szerint ő még keveset látott. Én sem láttam sokat (tudni meg még kevesebbet tudok), de azt láttam 2 hete, ahogy Németh Balázs egy K2-es (11 éves motorról beszélünk!) GSXR600-on (van egy Öhlins hátul, aztán csókolom, ennyi) fél órán keresztül a pályacsúcs közelében motorozott Eringen. Nézni is félelmetes volt.
Komoly versenyző nem néz le egy 600-ast azért mert 600-as, a többi meg pózember ha emiatt lenéz. Le kell szarni. Amúgy is mindenki motorozzon azért, amiért ő motorozni szeret, azt' kész!
Nem értem Pityu miért nekem címezted ezt a válaszod, de mindegy.
Motorozz és el fog múlni a félelem. Viszont ha rettegve ülsz fel mindig a gépre, szerintem rossz vége is lehet. El kell döntened, hogy a motorozás örömet ad vagy pánikolsz tőle...
Az SR-en nem tudod összezárni a lábadat. Simán ugyanúgy magad alá tudod húzni a lábadat, mint egy motoron. Én nem is tudok vele úgy menni, hogy elől van a lábam, mert félek a felborulásól viszont felcsapott lábbal hibátlanul fordul.
Bury :
Akkor valami nem volt rendben azzal az 50essel, mert az enyém simán lépte a valós 80at gyárilag. Tegnap meg bekrepált az új épített blokk és most fénysebességgel lehet tologatni Úgy ledöntöm neked peremig, hogy mind a két lábam a talajon marad
Hát a bükk most elég durva bár mikor pár éve voltam egyszer akkor sem volt valami fasza van egy jó szakasz és kész,legalább is ami hibátlan el tekintve a kavicsfelhordástól most ahogy voltam a rosszabb szakaszon nagyot kellet fékezne mert egy kocsi be blokkolt előttem és ki derült egy majd 20 centis széles kráteren kellet át mennie.
Nekem nem a sebességével, vagy annak hiányával volt gondom, hanem magával a kis kerekekkel és a konstrukcióval. Nem nekem való.. Kis kerék kemény futómű valahogy előre borítékolhatónak érzem vele az esést ezeken a szar utakon
Egy innovát azért kipróbálnék, már régóta tetszenek, meg az jobban is hasonlít egy rendes motorra
Masreszt el a neplelekben ezen a foldon (talan mashol is) ez a vulgar-macso attitud. Tudod, nincs ferfi 100 kg alatt (ertsd: egy csomo hajas diszno probalja megmagyarazni), az igazi non van mit fogni (ertsd: o sosem dugott jobbat a hajas konyhasnone, akkor meg onvdelembol egy csini, fitti csaj az "szar"). Na ilyen balkanoid tulkompenzalas ez is. Mondom, ezeknek azert nagy a szaja mert nemnkerultek ki meg 600asok ugy mint a pocsolyat. Pedig ehhez az effeleknek nemnis kell Chrobak vagy Nemeth, barmelyik nyilt napon emberere akadna egy kicsit ugyesebb hobbystaban. De persze ott nem villog. ;)
Hogy kerek legyen az egesz, nekem ezresem van. Ha valamire tanitott, az az alazat.
A motorerő egy dolog. Ha sok az egyenes, előnyben vannak, kanyarban már nem ilyen egyértelmű a helyzet.
Három időpont van augusztusban (3, 19, 24)
amelyik legtöbbünknek jó, az lesz.
Komoly versenyző nem néz le egy 600-ast azért mert 600-as, a többi meg pózember ha emiatt lenéz. Le kell szarni. Amúgy is mindenki motorozzon azért, amiért ő motorozni szeret, azt' kész!
valamiért ezt hittem NRG-nek link
Malaguti centro-t használok. nem jó km óra szóval nem tudom a pontosat csak gondolom annyi lehet a max.
sr-ek azok jól mennek. szerintem az egyik legjobb.
Az a dragster..............de azis egy rohadt kotványsar mint az Area.
Mind nehéz,túlbonyolított és sok a széthulló karbantartást igénylő cucc.
Az nrg-nek zsíros telói vannak.Amit persze ugyanúgy elhanyagolnak és egy merev partvisnyél lesz belőle.
SR-nek ugyanolyan szerkezetű telói vannak mint a legtöbb nagymotornak csak kisebb.
Motorozz és el fog múlni a félelem. Viszont ha rettegve ülsz fel mindig a gépre, szerintem rossz vége is lehet. El kell döntened, hogy a motorozás örömet ad vagy pánikolsz tőle...
Bury :
Akkor valami nem volt rendben azzal az 50essel, mert az enyém simán lépte a valós 80at gyárilag. Tegnap meg bekrepált az új épített blokk és most fénysebességgel lehet tologatni Úgy ledöntöm neked peremig, hogy mind a két lábam a talajon marad
Egy innovát azért kipróbálnék, már régóta tetszenek, meg az jobban is hasonlít egy rendes motorra
AUG 3 biztos kilőve. Szülinapi partyra vagyok hivatalos.
Majd viszek lopediumot, nehogy majrécsíkos legyen a gatya.
Mondjuk én ott is befordulok ahol nincs sarok :-)
A bükkben élveztem eddig a legkevésbé.