Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem volt 150es 2T sr-em. gyorsult 80-100ig elég jó. kocsikat simán megalázta. Persze egy 180as runner vagy dragstar azért keményebb.

Én az 50est is élvezem. itt helyben azzal járok. nyelezem mindenhol :-) élvezem a 60as versenytempót
Meg ne szűnj!

Színesíted a palettát.
ismeretlen helyen mindenki óvatos.

kell menni egy kört felmérni a pályát aztán következőnek lehet csapatni ha az a cél.
Tegyél be a térdközé egy ötliteres söröshordót és no para.

Fasza az SR.
Bury, gyere osztrákba. Befosatjuk magunkat mi is

Előreláthatólag Aug. 3 -ra tervezem. Ha Gyulának is jó.
Egyszer voltam életemben a hungaroringen azt sem ismertem tehát ott sem mertem úgy menni mint állat
SR-en még nem ültem, de egy 70-es Piaggio NRG-n fostam... a kis kerekek, meg az a bizonytalan érzés, meg hogy nincs a lábam között semmi, félelmetes! Nem tudom hogy lehet robogózni
Dehogy hangzott bunkón
Szóval abban a pillanatban ahogy eladod/összetöröd/ellopják a Yamahádat, akkor elveszted az összes eddigi tapasztalatodat.
Tisztelettel meg is szűnök, de annyit megjegyzek, hogy fékezni,dönteni,képességekhez megfelelő sebességet választani ugyanúgy kell kicsin is mint a nagyon.
A nagyívű gyors beláthatóban nincs fosás csak nagygáz.
A trükk a kis szűk,poros,beláthatatlan bagolybaszókban van.
Hát a bükkben mátrában mivel nem nagyon járok motorral ott az vagyok
Oké, Lényegében egyetértünk.
:-)

sr elfordul nyélgázon mindenhol
akkor most fosó vagy nem fosó?
Még ha igazad is van, azért furcsa ilyen témában egy SR nyergéből beleugatni a "nagyok" dolgába...

Lehet hogy ez így bunkón hangzott, de mint tudjuk az ezres tulajok is lenézik a hatszázasokat
Amúgy még annyit elárulok itt mifelénk van egy két kanyar na nem olyan mint a hegyi szerpentin de azokba be merek nagyobb sebességgel menni mint pl van itt felénk egy 60 as kanyar 120 al bele merek menni,ugyan nem térden fordulok de nem fosok.
Én sem azt mondom, hogy akiben van félsz, az ne motorozzon.
Akiben ez a félsz félelemmé változik hosszú idő alatt, az ne motorozzon. Az viszont szimpla hülyeség, hogy úgy akarunk menni ahogy nem tudunk és ezért van bennünk félelem.
A motoron minden az irányításod alatt áll, ezért nem értem mitől kell félni. Ha félsz, akkor nem a képességeidnek megfelelő tempót erőltetsz, ha ismeretlen helyen teszed akkor sem kell csodálkozni. Úgy kell menni, hogy ne féljen, mert akkor lesz magabiztos. Aki meg gyorsulni akar, az gyakoroljon. Kinéz egy elhagyatott kanyart és oda-vissza borogat a tempót egyre jobban fokozva
Lehet Ő fogalmazott hülyén és nem is fél, csak kiment először egy idegen helyre és beparáztatta magát.
Ez a leghosszabb, nem zsákutca jellegű földnyelv a világon... egy pipát megért Egyébként nem ezért mentem, de enélkül nem lett volna teljes a kép. Ha nem kavirnyásztuk volna körbe romániát oda-vissza menet akkor kijött volna kb 3300-ból is, nem lett volna több mint 5000
Előszöris kiakadt a firefox tőle úgyhogy tényleg fosatós.

Másodszor ezért kár menni 5000 km-t ha a kiskunság tele ilyen homokcsapdás egyenessel.
Ez viszont tényleg technikás egyenes Jó kis homok út végig, néhol még mély is. Itt értettem meg végérvényesen, hogy kell gázzal stabilizálni a megingó dögöt, meg slipen tartani a gumit. Mókás volt a megpakolt Divivel

60 alatt majd elesik az ember, felette meg fél
Én nem feltétlenül így gondolom.

A motorozás gyakorlati ismeretek halmaza, és mindenki meg tudja tanulni adott szinten. Azzal, hogy felmegy egy gokartpályára, nem árt senkinek, sőt leginkább magának használ.

A félelem és a motorozás sem feltétlenül zárják ki egymást. A Man szigeti menők is félnek néha.

Van mifelénk egy jó kis kanyar. Kinn a 60-as tábla.

120-al szoktam bevenni, de 150-el már félnék. Ezért nem megyek annyival. Ez nem jelenti azt, hogy 150-el lehetetlenség bevenni. Van, aki röhögve bevenné.

Lehet, hogy nekem is menne, de minek?

Road is no place to race.... ( az utca nem versenypálya)
Azt, hogy éppen mennyivel megyünk utcán, a saját tudásunk, a körülmények, meg még ezer dolog befolyásolja. Többek között a félelem is visszatart attól, hogy 200-al rongyolj be a kanyarokba.

Lényeg a lényeg: menni kell sokat, rengeteget, és elmúlik a para.
De meg volt a szamár létra csak nem sokat jártam hegyi szerpentinre,és ezért nincs a kisujjamban minden kanyar pordomb meg kátyú,és nem vagyok fórum huszár sőt a gépet is utálom mosni de néha muszáj,és nem félelemben töltöm el a motorozást amit csinálok hanem szoktam élvezni de látod látatlanban ismeretlenül azonnal meg ítélsz sajnos ilyenek az emberek rögtön lenézik a másikat mert biztos gyökér meg divat motoros meg bla bla bla,na meg kíváncsi lennék egy nagy baleset után hirtelen mekkora szád lenne ecsém nekem vigyáznom kell magamra,ja és mikor anno volt a fejidom mizéria azóta leszarom látod nem ismersz nem tudod hogy milyen vagyok van mikor fent akadok dolgokon egy ideig úgy vagyok aztán leszarom.
Nya ha a lassú csapatban 270-el elhúz tőle 20 centire egy pályamenő aki melózik és csak este ér oda az aztán segít a para heroikus legyőzésében.
Technikás egyenes ;-) ez tetszik
Értem én, hogy megy a technikás egyenes, de arra jó a hayabusa
Szerintem rakjál fel puha gumit, irány a ring. Jó széles, gyorsan ráérzel mit is bír el a motor