Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem sikerült faszán úgy pofáncsúszni mint a meztelencsiga egy 25 centis por és kavics csíkon.
Most komolyan.
Minek biztatod a baromságra ?
Nem akarom én megbántani ezt a derék Pityu fiút, de ez már a második sportmotorja és FÉL kanyarodni ?
Le lehet győzni ezt a félelmet, csak épp férfiasan a tükörbe kell nézni és kimondani :
Nem való nekem a motorozás ! Nem tudom felhőtlenül élvezni, félek és ebből kifolyólag nem is vagyok ura a gépemnek. Ha bekövetkezik egy vészhelyzet, akkor pánikba esnék, ezzel önhibámon kívül is másokat veszélyeztetnék. Nem szeretnék többet izzadva leszállni a motorról és keresek más elfoglaltságot magamnak.

Ezt nem kell túlbonyolítani.
Fel kell nőni, vagy elmenni orvoshoz.
Simán lehet pánikbetegség, de a lényegen nem változtat.
Félni valamitől amit szeretünk az abnormális és felelőtlenség tovább erőltetni, ha X év óta fent áll a dolog
Én annyit szoktam mondani, hogy aki egyszer megtapasztalja a határokat Kakucson (vagy bármely más pályán, de kezdésnek a "kis" pályák jobbak)
, az sokkal biztonságosabban, mindemellett gyorsabban tud menni közúton is.

Az esetek többségében nem a kavics, por stb. a gond közúton sem, sokkal veszélyesebb, ha besokallsz, belefékezel.

Elég nagy kavicsbányának kell lenni az úton, hogy önmagában emiatt eldobjad. Persze, ha szar az út, akkor "nem húzzuk neki" észnélkül.

Nem tudom milyen szinten vagy tudásban, ahhoz kéne egyszer együtt mennünk, de én nagyjából ezeket tudom tanácsolni.
Szalagkorlát és társaival nem tudsz mit tenni de nem koszos,sóderes,kavicsos az út arra és a legjobb hogy itthon szinte csak beláthatatlan susnyással teli szélek vannak arrafelé valahogy kiszáíthatóbb,nyírt szélű az átvezető a kukoricaföldek közt is.
Mint már egyszer mondtam tőlem rohadt messze van ausztria,na meg tényleg közút más ugye kavics felhordás vagy poros kanyar,meg ugye szembe forgalom plusz ha esik az ember akkor árok vagy szalag korlát vagy szembe jövő autó bennem ezek a parák is bennem vannak.
Ausztria is jó erre a parára.
Azt mondod le lehet győzni ezt a parát?
Ja ja csak nehogy a vége az legyen hogy hozzá szokott a cbr600 kényelméhez bár a sima egy üléses biztos kényelmesebb de az 1000rr az szerintem kínzó pad lesz ehhez képest
Lehet, hogy mákja lesz Csontkovácsnak, ha valaki a patika állapotú 1000RR-jét kisebbre akarja cserélni.
Leginkább Kakucsringen lehetne az ilyesmit legyőzni...

Legközelebb gyere, úgyis szólok, ha megyünk.
Ok. Ertheto. Pont a 105 kg plusz utas az ahol valoban van letjogosultsaga az ezres sztorinak.
Semmit nem akartam sugallni a kerdessel csak siman erdekelt.
Elkepesztoen patika a motorod, es kerdes h ezt egyreszt ertekeli e a oiac, masreszt az utod is hasonlo lesz e.

Azzal mar nem is bosszantalak h a hibatlan tricolor idomok a garazs polcon szundikalnak nalam. ;)
Meg hát egyszerűen vonz, fiatal vagyok, szeretném kipróbálni most lenne rá lehetőségem ennyi ......

Miért ha ti/te megvesz(el)tek egy motort akkor soha nem cseréled le mert minek? Nyilván egy idő után mindenki vágyik egy fiatalabbra, egy erősebbre egy másabbra......
ÉS ráadásul pont azt a színt vadászom mint a tied!
2004-es első szériás, TRI-COLOR, azta a mocskos, de GYÖNYÖRŰŰ!

Meg mikor eladtam az FZR 400-mat , akkor is már 1000-es CBR-t vadászgattam vagyis pontosabban csak a 929 -et mert arra volt pénzem, de egy normális állapotút se találtam! Így mivel körbejártam a fél országot , ezért döntöttem 3 éve a 600FS-mellett mert ez volt a leggyáribb, legjobb....stb
Persze, 105 kg vagyok ami nem pehely súly egy átlag emberhez képest, ha megpakolom még az asszonnyal a gépet meg táskával meg tanktáskával akkor már nem olyan harcos.... Megy úgy is mint a rakéta csak többet kell pörgetni nyilván mert 600-as!

AZ én testméretemhez , kg-hoz szeretnék 1000RR-t!

ÉS NEM AZÉRT MERT PITYU azt mondja hogy nem lehet kihasználni , miért ne lehetne? Mennyivel nyomatékosabb az 1000 res?
Az már azért nem gondolkodik 2 személynél sem nagyon!
Én evvel tisztában vagyok!
Én se most kezdtem azért!
MOst én vagyok hülye vagy csúnyán írok és nem tudod elolvasni?

Én nem az írtam hogy a deklieid nem olyan színűek hanem a két első teleszkópod nem olyan színű mint a gyári!
A két első teleszkópodnak kellene ugyan olyan színűnek lenni mint a dekliknek , de nem olyanok neked hanem feketék!

De szépen hárítottál!
A kanyarodás dolgon kéne csiszolnom mert fosok sokszor kanyarokba pláne mikor meg csúsztam a poron akkor az járt utána mindig az eszembe hogy vajon mi vár a következő kanyarban,kanyarodáskor mindig olyan feszült vagyok félek az eséstől nem tudom ezt le lehet győzni valahogyan?
Annak könnyű aki közel lakik én rohadt messze lakom ausztriától
Bár a nyomaték az ok csak a lóerő sok
Gondolom a sok nyomatékot meg a sok lóerőt ami kihasználhatalan.
És a cb900 hornet?
Azt megkérdezhetem, hogy miért akarod lecserélni? Mármint mit vársz az 1000RR-től a 600FS-hez képest?
Na, többek között ezért kell kimenni Ausztriába.
Amúgy túra rossz útra akkor Tiger 800.
Ott a pont vagy Pan european